Web Analytics Made Easy - Statcounter

جاسم محمدی فارسانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد گفت: با مشارکت بنیاد خیریه وفاق سبز علوی 100 طرح اشتغال روستایی در مناطق محروم شهرستان کوهرنگ اجرا می‌شود.

مدیرکل کمیته امداد استان چهارمحال و بختیاری با تأکید بر توسعه طرح‌های اشتغال در مناطق محروم، بیان کرد: روستاهای شهرستان کوهرنگ با توجه به شرایط جغرافیایی دارای ظرفیت‌‌ راه‌اندازی طرح‌های اشتغال روستایی و عشایری هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به کشت موفق گیاهان دارویی در بازدید میدانی از زمین‌های زراعی روستای امیرآباد و روستاهای مجاور آن در شهرستان کوهرنگ همراه با مدیرعامل بنیاد خیریه وفاق سبز علوی، افزود: این طرح‌های اشتغال در راستای راه‌اندازی و یا توسعه طرح‌های کارآفرینی مددجویان تحت حمایت و خانواده‌های نیازمند غیرتحت حمایت اجرا می‌شود.

محمدی بابیان اینکه بسته حمایتی شامل تسهیلات قرض‌الحسنه و برگزاری دوره‌های آموزشی لازم برای اجرای این طرح‌های اشتغال در نظر گرفته شده است، اضافه کرد: طرح‌های اشتغال براساس مزیت‌های منطقه‌ای و در راستای توانمندسازی ساکنان این مناطق راه‌اندازی می‌شوند.

وی گفت: ارائه خدمات مشاوره به متقاضیان طرح‌های اشتغال در راستای تقویت و توسعه بازاریابی محصولات و نظارت بر اجرای این طرح‌ها نیز انجام می‌شود.

انتهای پیام/68024

منبع: فارس

کلیدواژه: مدیرکل کمیته امداد استان چهارمحال و بختیاری جاسم محمدی اشتغال بنیاد خیریه وفاق سبز علوی طرح های اشتغال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۷۱۰۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لزوم جذب سرمایه گذار برای اجرای طرح‌های راه وشهرسازی آذربایجان غربی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،رسول عطائی در دیدار رییس و اعضای اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ارومیه، اظهار داشت: تمرکز اتاق بازرگانی در مباحث سرمایه گذاری بیشتر است وباید تعاملات با راه و شهرسازی در راستای بهره مندی از این ظرفیت گسترش یابد.

وی ادامه داد: هموارسازی مسیر برای فعالیت سرمایه گذاران از مهمترین عوامل برای توسعه استان به شمار می‌رود و این مساله نیز در کانون توجه راه و شهرسازی قرار دارد.

سرپرست اداره کل راه و شهرسازی آذربایجان غربی گفت: جذب سرمایه گذار برای انبوه سازی و توسعه طرح‌های مسکن در راستای اجرای سیاست‌های دولت و خانه دار کردن آحاد مردم از مهمترین مسائل است.

دیگر خبرها

  • تجلیل از شهرداران، شورا‌ها و دهیاران نمونه چهارمحال و بختیاری
  • راه‌اندازی کتابخانه سیار در مناطق مختلف شهری و روستایی اراک ضروری است
  • از ظرفیت شوراها برای پیشرفت چهارمحال و بختیاری استفاده شود
  • کوهرنگ خنک‌ترین نقطه چهارمحال و بختیاری
  • زیر ساخت‌ بازار فروش عشایر چهارمحال‌ و بختیاری فراهم می‌شود
  • لزوم جذب سرمایه گذار برای اجرای طرح‌های راه وشهرسازی آذربایجان غربی
  • نقشه راه سرمایه‌گذاری در چهارمحال و بختیاری تدوین شده است
  • تجهیز ماشین‌آلات دهیاری‌های بوشهر به سیستم ردیابی
  • مشارکت ارتش در اجرای طرح مردم یاری در مناطق مرزی و محروم کرمانشاه
  • خبر‌های کوتاه از نقاط مختلف چهارمحال و بختیاری