Web Analytics Made Easy - Statcounter

در اینکه ولنگاری فضای مجازی عامل توزیع قارچ گونه این شایعات است، جای هیچ شکی نیست؛ اما در شرایط حاضر و به‌منظور کنترل فضای روانی جامعه لازم است که دستگاه‌های امنیتی و آموزشی در مقام مقابله با جنگ روانی دشمن اقدام فوری کنند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ پس از ترور شهید صیادخدایی بود که بازار شایعات پیرامون «مسئله ترور»، «دانشمندان ایرانی» و «نیروهای امنیتی» در فضای مجازی داغ شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پس‌ازاینکه شایعه ترور دانشمند هوافضا در یزد و ترور یک پاسدار در پی سقوط از بالکن، تکذیب شد، شب گذشته خبر کذب دیگری پیرامون ترور یکی از کارکنان سپاه قم در فضای مجازی پیچید؛ سلسله خبرهای ساختگی که رسانه‌های صهیونیستی به آن متفاوت‌تر ضریب می‌دهند.

پیداست که این دست خبرپراکنی‌ها در پی لفاظی‌های اخیر نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی و فروپاشی احتمالی کابینه این رژیم، در حال شکل‌گیری است.

در اینکه ولنگاری فضای مجازی عامل توزیع قارچ گونه این شایعات است، جای هیچ شکی نیست؛ اما در شرایط حاضر و به‌منظور کنترل فضای روانی جامعه لازم است که دستگاه‌های امنیتی و آموزشی در مقام مقابله با جنگ روانی دشمن اقدام فوری کنند.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: فضای مجازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۷۱۰۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای عمليات پليس فتا عليه فروشندگان سلاح در اینترنت

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، سردار وحید مجید رئیس پلیس فتا فراجا گفت: در جهت پاکسازی و ارتقای امنیت فضای مجازی دو طرح عملیاتی ویژه پلیس فتا بر علیه تبلیغ کنندگان و فروشندگان سلاح، مهمات و اقلام ممنوعه و همچنین مقابله با پدیده ترویج خشونت و اراذل و اوباش در فضای سایبر در حال اجرا است.

این مقام ارشد سایبری خبر داد: در این راستا ۳۴ کار گروه ویژه عملیاتی و اطلاعاتی در خصوص رصد تارنما‌های مجرمانه و شناسایی مجرمان این دو حوزه که همواره پاکسازی و امنیت آن مورد درخواست هموطنان است، شروع به اجرای طرح کرده‌اند.

وی ادامه داد: بر اساس تجزیه، تحلیل و رصد‌های صورت گرفته در فضای مجازی بیش از ۹۰ درصد تبلیغات فروش و واگذاری سلاح، مهمات، افشانه و شوکر الکتریکی صرفاً یک ترفند کلاهبردارانه از سوی مجرمان سایبری به جهت کلاهبرداری مالی از متقاضیان محسوب می‌گردد و در حقیقت این افراد کلاهبردار هیچ گونه اقلامی نظیر سلاح، مهمات و ... به درخواست کنندگان واگذار نخواهند کرد.

رئیس پلیس فتا فراجا با تاکید بر عزم جدی پلیس فتا در برخورد با این دو پدیده مخل امنیت و آرامش هموطنان در فضای مجازی؛ از کاربران خواست: ضمن مشارکت با پلیس فتا در پاکسازی فضای مجازی در صورت مشاهده موارد مشکوک و مجرمانه موضوع را از طریق شماره تلفن ۰۹۶۳۸۰ به پلیس فتا گزارش کنند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • فیلم| واکنش کاربران مجازی به برخورد پلیس آمریکا با دانشجویان
  • اجرای عمليات پليس فتا عليه فروشندگان سلاح در اینترنت
  • جزئیات عملیات پلیس علیه فروش سلاح و مهمات
  • لزوم تسریع در رسیدگی به پرونده‌های مخلان امنیت
  • حفظ حریم خصوصی و امنیت داده‌های کاربران؛ از ایران تا آمریکا
  • اجرای طرح برخورد با فروش سلاح و مهمات در فضای مجازی
  • جزئیات عملیات پلیس علیه فروش سلاح و مهمات | برخورد با ترویج خشونت در فضای مجازی در دستور کار
  • آغاز عملیات ویژه پلیس علیه فروشندگان سلاح در فضای مجازی
  • عملیات ویژه پلیس علیه فروشندگان سلاح و مهمات در فضای مجازی
  • کدام برخورد گشت ارشاد با زنان تذکر رهبری را در پی داشت؟