Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، محمدباقر قالیباف صبح امروز (سه‌شنبه ۱۷ خرداد ماه) در همایش «سومین اجلاسیه بین‌المللی فعالان مهدوی» که در محل سازمان مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی برگزار شد، اظهار داشت: ایام دهه کرامت به ویژه میلاد امام رضا (ع) را پیشاپیش تبریک و تهنیت می‌گویم.

وی بیان کرد: به روح شهدای ۱۷ خرداد که مصادف با روز حمله تروریست‌های داعشی به مجلس شورای اسلامی است، درود می‌فرستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این فاجعه دست پرورده رژیم صهیونسیتی و استکبار جهانی بود.

رئیس مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: در ایام نیمه خرداد هستیم که به روح شهدای پانزده خرداد و روح پرفتوح امام راحل درود می‌فرستیم که جز برای خدا گامی برنداشت. حضرت امام روح و جان انقلاب بود و این انقلاب بی نام خمینی (ره) در هیچ جای دنیا شناخته شده نیست.

قالیباف ادامه داد: از همه دست‌اندرکاران برگزاری اجلاسیه فعالان مهدوی تقدیر و تشکر می‌کنم. زمانی که حرف از مهدویت است، در حقیقت صحبت و بحث از عدالت، اخلاق و همه خوبی‌ها و ترسیم یک آینده روشن است.

وی گفت: فرهنگ مهدویت نشاط آفرین و امید آفرین برای همه انسان‌هاست. بحث مهدویت به معنای وجود حضرت حجت بر زمین و عالم است و این انکارناپذیر است. حضرت مهدی انسان کاملی است که در بین ما وجود دارد و توفیقی است که هر کسی بتواند کوچک‌ترین حرکتی را در مسیر فرهنگ مهدویت انجام دهد و جزو منتظران واقعی حضرت مهدی باشیم.

رئیس مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: انقلاب اسلامی به تعبیر مقام معظم رهبری در بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی، آغازگر عصر جدید عالم است.

کد خبر 5508373 محمد مهاجرانی

منبع: مهر

کلیدواژه: مقام معظم رهبری انقلاب اسلامی ایران مجلس شورای اسلامی مقام معظم رهبری ایران انقلاب اسلامی ایران جمهوری اسلامی ایران مقام معظم رهبری سید محمود دعایی آیت الله خامنه ای امام خمینی وزارت امور خارجه سالروز ارتحال امام خمینی امور خارجه حسین امیرعبداللهیان سعید خطیب زاده مجلس شورای اسلامی سید صولت مرتضوی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۷۱۲۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مجالس شهدا میدان مقدس و اطهر حضرت فاطمه(س) است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، مراسم یادواره شهدای گمنام به مناسبت سالگرد تدفین پنج شهید گمنام در دانشگاه آزاد اسلامی واحد امیدیه برگزار شد.

این آیین به منظور گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والا مقام و تجدیدمیثاق با آرمان‌های والای آنان، در جوار یادمان این شهدا با حضور استادان، کارکنان، دانشجویان و جمعی از مسئولان شهرستان در محوطه دانشگاه برگزار شد.

در این مراسم سخنرانان به تبیین مقام شامخ شهدا و ایثارگری‌های آنان در راه حفظ و حراست از نظام مقدس جمهوری اسلامی پرداختند.

رزمنده هشت سال دفاع مقدس در این مراسم گفت: هرکجا مجالس شهدا برگزار می‌شود یقین بدانید میدان مقدس و اطهر فاطمه زهرا(س) خواهد بود.

فرهاد بابلی با بیان اینکه اخلاص یکی از ویژگی‌های شهداست، بیان کرد: اگر علم و دانش وجود داشته باشد، اما اخلاص در عمل نباشد، کمترین فایده را دارد و این اخلاص ویژگی شهیدان بود.

وی، جنگ تحمیلی را بزرگ‌ترین راهکار استکبار جهانی علیه انقلاب اسلامی عنوان کرد و افزود: در آن مقطع زمانی شرق و غرب عالم دست به دست هم داده و صدام را کاملاً تجهیز کردند تا به کشور ما حمله کنند.

رزمنده هشت سال دفاع مقدس گفت: هدف استکبار از تمام این اقدامات اول شکست انقلاب اسلامی و جلوگیری از رشد انقلاب اسلامی بود، البته اهداف دیگری مانند از بین بردن تمامیت ارضی ایران هم داشتند و مرز‌های دریایی و خاکی ما را مورد هجمه قرار دادند، اما هرگز نتوانستند ذره‌ای از این خاک را تصاحب کنند.

در پایان این مراسم که به همت بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد امیدیه برگزار شد با اهدای گل و عطر افشانی مزار پنج شهید آرمیده در این یادمان بار دیگر یاد و خاطره این عزیزان گرامی داشته شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ۳ عامل مهم در شکل‌گیری شخصیت محمد‌رضا سنگری
  • مبارزه با استکبار در دنیا، صدور فرهنگ انقلاب ایران است
  • بیداری امروز دانشگاهیان در غرب، تحقق راهبرد الهی برای تغییر است
  • مجالس شهدا میدان مقدس و اطهر حضرت فاطمه(س) است
  • شیراز میراث‌دار فرهنگ غنی و شهر انسان‌های معتدل است
  • رهبر انقلاب در حاشیه نامه یکی از مسوولان امور قرآنی چه نوشتند؟
  • ورزشکاران در فرهنگ جامعه نقش‌آفرین هستند
  • سردار شکارچی: رسانه یکی از مهمترین عناصر نقش‌آفرین در تقویت قدرت نرم و امنیت است
  • بیانات رهبری در جمع معلمان شور امید آفرین و انگیزه بخش بود
  • رسانه یکی از مهمترین عناصر نقش آفرین در ارتقای قدرت نرم است