Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-05-01@23:44:53 GMT

طنین «اصفهان تا فلورانس» در تالار وحدت

تاریخ انتشار: ۱۷ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۱۷۱۲۹۲

طنین «اصفهان تا فلورانس» در تالار وحدت

کنسرت ارکستر ملی ایران با عنوان «اصفهان تا فلورانس» در تالار وحدت برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، کنسرت ارکستر ملی ایران با عنوان «اصفهان تا فلورانس» به رهبری نیما کشاورزی پنج‌شنبه بیست‌وششم و جمعه بیست و هفتم خردادماه ساعت ۲۱:۳۰ در تالار وحدت برگزار می‌شود.

«سوگنامه» به آهنگسازی رضا والی، تکنوازی ویولن (توسط مازیار ظهیرالدینی)، «تابلوهای ایرانی» به آهنگسازی حشمت سنجری، «پرلود سمفونیک» به آهنگسازی جاکومو پوچینی و «سوئیت توراندخت» به آهنگسازی فروچچو بوزونی، قطعات این اجرا هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قرارداد خواهرخواندگی اصفهان و فلورانس در جریان سفر لامبرتودینی، وزیر امور خارجه وقت ایتالیا و هیأت همراه در سال ۱۳۷۷ به امضای دو طرف رسید. شهرداران دو شهر اصفهان و فلورانس، این قرارداد را در مراسمی در شهر اصفهان امضا کردند. تبادل هیأت‌های فرهنگی، همکاری‌های کارشناسی فرهنگی، تبادل گردشگر و همکاری‌های اقتصادی از مهمترین محورهای قرارداد خواهرخواندگی اصفهان و فلورانس است.

علاقه‌مندان می‌توانند بلیت کنسرت را از سامانه ایران کنسرت تهیه کنند.

کد خبر 580229

منبع: ایمنا

کلیدواژه: فلورانس ایتالیا شهردار فلورانس خواهرخوانده های اصفهان از اصفهان تا فلورانس کنسرت ایران کنسرت نیما کشاورزی شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۷۱۲۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیشرفت ۴۰ درصدی رمپ خروجی پل امام خمینی (ره)

مدیرعامل سازمان عمران شهرداری اصفهان از ادامه عملیات احداث رمپ خروجی پل امام خمینی (ره) خبر داد و گفت: قرارداد این پروژه که شامل اجرا و حفاری شمع و فونداسیون سرشمع، ستون و عرشه است، تاکنون ۴۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

امیرعباس رحمتی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به مشخصات کلی پروژه احداث رمپ خروجی پل امام خمینی (ره) اظهار کرد: قرارداد این پروژه با عنوان پروژه عملیات احداث رمپ خروجی پل امام خمینی (ره) به سمت خیابان شریف واقع در محدوده مناطق ۸ و ۱۱ شهرداری اصفهان بسته شده است.

وی افزود: از تأثیرات شاخص این پروژه می‌توان به کاهش ترافیک روی پل امام خمینی (ره) و سهولت دسترسی به خیابان‌های شریف و درخشان اشاره کرد.

کد خبر 748630

دیگر خبرها

  • سالن کنسرت در ملایر ساخته می شود
  • برای رفع مشکلات نیازمند اتحاد و وحدت میان دستگاه‌های مختلف هستیم
  • تمدید قرارداد مربی تیم فوتسال گیتی پسند اصفهان
  • کنسرت مشترک سامان احتشامی و عمران فروزش در تالار رودکی
  • سامان احتشامی در تالار رودکی کنسرت می دهد/ پایان یک غیبت طولانی
  • آهنگسازی در موسیقی کلاسیک ایرانی کتاب شد/ خواندن چند پژوهش
  • رقص جنجالی بهنام بانی در کنسرتش؛ دست‌وبالم بسته است وگرنه (فیلم)
  • خسروپناه: با مکتب حاج قاسم درگیر دعواهای حزبی نمی‌شویم
  • نام مبارزان و مجاهدان شهید بوشهری در جهان طنین‌انداز است
  • پیشرفت ۴۰ درصدی رمپ خروجی پل امام خمینی (ره)