Web Analytics Made Easy - Statcounter

 هفته پایانی رقابت‌های لیگ دسته اول فوتبال کشور در حالی امروز (سه‌شنبه) در شهر‌های مختلف برگزار می‌شود که تکلیف بقای تیم پرسابقه سایپا تهران به بازی مقابل شهرداری همدان بستگی دارد.

ملوان بندرانزلی و مس کرمان ۲ تیم صعود کرده به لیگ برتر فوتبال کشور تنها برای مشخص شدن تیم قهرمان مقابل حریفان خود به میدان می‌روند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اما هیجان بازی‌های هفته پایانی رقابت تیم‌های پایین جدول برای مشخص شدن سومین تیم سقوط کننده به لیگ ۲ است و پس از ماشین‌سازی تبریز و شاهین شهرداری بوشهر که با قرار گرفتن در رده‌های هفدهم و هجدهم جدول سقوط کردند، یک تیم دیگر نیز به این سرنوشت تلخ محکوم است.

در هفته پایانی ویستا توربین نزدیک‌ترین تیم به سقوط است و بعد از آن تیم‌های سایپا و رایکا در خطر هستند البته قشقایی شیراز هم روی کاغذ ممکن است سقوط کند، اما احتمالش نسبت به سه تیم دیگر بسیار کمتر است.

شیشه عمر قهرمان کشور در دستان شهرداری همدان

شهرداری همدان در شرایطی بازی پایانی خود را مقابل سایپا تهران برگزار می‌کند که نتیجه این بازی برای آن‌ها چندان مهم نیست و کسب امتیاز در این دیدار می‌تواند به ارتقا جایگاه این تیم منجر شود.

هر چند پیروزی در این مسابقه شاید باعث صعود یک پله‌ای شهرداری همدان در لیگ یک شود و به رده هفتم جدول برسد، اما تساوی یا باخت مقابل سایپا موجب سقوط چند پله‌ای در جدول شود.

شهرداری همدان در فصل جاری به قصد بقا در لیگ یک گام به مسابقات گذاشت و توانست به این مهم دست یابد و اکنون بدون نگرانی در مقابل سایپا قرار می‌گیرد.

با این حال نگاه سایر تیم‌های پایین جدول نیز به نتیجه این دیدار خواهد بود و رضا طلایی منش سرمربی شهرداری همدان قول داده با تمام قدرت در این بازی حاضر شود.

سرمربی شهرداری همدان در این باره می‌گوید: مانند هفته‌های اخیر با سیاست بازی جوانمردانه برابر سایپا قرار خواهد گرفت.

طلایی‌منش اظهار داشت: با تمام توان برابر سایپا حاضر خواهیم شد و هدف ارتقا جایگاه در جدول است و بازیکنانم برای این هدف خواهند جنگید.

وی افزود: با توجه به حساسیت این مسابقه تلاش خواهیم کرد تا بازی جوانمردانه‌ای را به‌نمایش بگذاریم و این مکتب فوتبال همدان است.

سایپا تهران در جدال مرگ و زندگی

سایپا که فصل گذشته برای اولین بار طعم سقوط به لیگ یک را چشید، در حالی که انتظار می‌رفت خیلی زود به سطح اول فوتبال کشور بازگردد، با سیاستگذاری اشتباه و انتخاب‌هایی نه چندان منطقی در لیگ یک هم فصلی کابوس وار را تجربه کرد.

هم اکنون سایپا و ویستا توربین هر یک با ۳۷ امتیاز در رده‌های پانزدهم و شانزدهم قرار دارند و رایکا با ۳۸ امتیاز در رده چهاردهم ایستاده است.

هم اکنون سایپا و ویستا توربین هر یک با ۳۷ امتیاز در رده‌های پانزدهم و شانزدهم قرار دارند و رایکا با ۳۸ امتیاز در رده چهاردهم ایستاده است.

در هفته پایانی این رقابت‌ها ویستا توربین با تیم صعود کرده ملوان در بندر انزلی دیدار دارد، سایپا در خانه خود میزبان شهرداری همدان است و رایکا نیز در دیداری حیاتی در قزوین شمس آذر را ملاقات می‌کند تا تکلیف آخرین تیم سقوط کننده به لیگ دسته دوم نیز مشخص شود.

این ۳ دیدار از هفته پایانی لیگ دسته اول به صورت همزمان فردا (سه شنبه ۱۷ خرداد) و از ساعت ۱۸: ۳۰ آغاز می‌شود.

علی صفایی از استان قم دیدار تیم‌های شهرداری همدان و سایپا تهران را قضاوت می‌کند. این داور سابقه قضاوت در بازی‌های مهم لیگ برتر فوتبال کشور در فصل جاری را نیز برعهده داشت.

منبع: ایرنا

باشگاه خبرنگاران جوان همدان همدان

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شهرداری همدان لیگ دسته اول فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۷۱۲۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نقشه شهر همدان به‌روزرسانی می‌شود

ایسنا/همدان شهردار همدان اعلام کرد: برای نخستین‌بار در تاریخ شهرداری همدان پرواز هواپیما با هدف تصویربرداری هوایی و سه‌بُعدی با مقیاس ۱.۵۰۰ انجام می‌شود.

سیدمسعود حسینی در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به انجام مطالعات این پروژه در سال ۱۴۰۲ و اعتبار درنظر گرفته شده برای آن به میزان ۱۵۰ میلیارد ریال افزود: به‌روزرسانی نقشه پایه شهر همدان به مساحت ۳۵ هزار هکتار و تصویربرداری محدوده و حریم شهر با استفاده از هواپیمای دو موتور سرنشین‌دار توسط بخش خصوصی اجرا می‌شود.

وی افزود: این اقدام با دریافت مجوزهای لازم از ستاد کل نیروهای مسلح کشور، تصویب شورای اسلامی شهر همدان و با همکاری معاونت شهرسازی و معماری و سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری همدان و سازمان نقشه‌برداری غرب کشور انجام خواهد شد.

حسینی اظهار کرد: مهمترین هدف این پروژه به‌روزرسانی و تدقیق نقشه شهر همدان به عنوان پایه اصلی انجام طرح تفصیلی آینده شهر و نیز بارگذاری در سامانه شهرداری الکترونیک http://hamedan.ir برای ارائه خدمات غیرحضوری با دقت بالاست.

وی بیان کرد: در این پروژه از تکنولوژی‌های نوین دوربین ۱۵۰ مگاپیکسلی رقومی و متریک و همچنین لیزر اسکن(LIDAR) معابر شهر استفاده خواهد شد.

حسینی در پایان گفت: پرواز هواپیمای دو موتوره سرنشین‌دار از روز شنبه ۱۵ اردیبهشت و به مدت یک هفته در آسمان شهر همدان انجام خواهد شد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • پیروزی استقلال آبی پوشان ملاثانی در فوتبال دسته اول
  • نتایج هفته بیست و نهم لیگ دسته اول فوتبال
  • تکلیف سقوط یک تیم امروز قطعی می‌شود!
  • آتش‌بازی هواداران پرسپولیس در شروع نیمه‌دوم مصاف با سپاهان +فیلم
  • پیکان درخواستی برای میزبانی از استقلال در قزوین نداشته است
  • نقشه شهر همدان به‌روزرسانی می‌شود
  • نگاهی به تقابل ذوب‌آهن و نساجی؛ جدال برای بقا
  • باانگیزه‌ترین پرسپولیسی در تقابل با سپاهان
  • قزوین میزبان احتمالی استقلال در بازی پایانی لیگ
  • سقوط شهرداری بم به لیگ ۳