Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش بازرگانی خبرگزاری مهر، انبوهی از اطلاعات در اینترنت وجود دارد، اما یافتن اطلاعاتی طبقه بندی شده که به دنبال آن هستید، خیلی ارزشمند است. اگر فروشنده محصولاتی هستید، یکی از ابزارهایی که می‌تواند به شما کمک کند، یک وب سایت مقایسه قیمت است. یکی از این وب سایت‌ها که به تازگی و با امکانات منحصر به فردی راه اندازی شده است، وب سایت قلاب است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قلاب سامانه مقایسه قیمت کالاهای نو و دست دوم با امکان خرید آنلاین و یا اتصال به فروشندگان اصلی محصولات است. مقایسه قیمت محصول در قلاب به شیوه‌ای دقیق و به آسانی انجام می‌شود. در قلاب تمرکز بر روی مصرف کننده نهایی است و با پایش های منظم فروشندگان در جدول قیمت تجمیع می‌شوند به طوری که کاربران با مشاهده یک محصول در قلاب می‌توانند از بهترین قیمت محصول با مشخصات مورد نظر در تمام سایت اطمینان حاصل نمایند.

Gholab.ir به عنوان یک منبع اطلاعاتی برای خرده فروشانی است که به دنبال بررسی رقبای خود در فروش محصولات مشابه هستند. به عنوان یک خرده فروش یا مصرف کننده، می‌توانید به راحتی قیمت محصولات مختلف را مقایسه کنید.

قلاب به مشتریان این امکان را می‌دهد که محصولات را بر اساس بهترین قیمت‌ها و بر اساس خرده فروشان مرتب کنند. نتایج همچنین شامل توضیحات محصول، بررسی محصول و تصاویر مختلف از محصول هاست که به شما در تصمیم گیری آگاهانه کمک می‌کند.

سامانه قلاب برای فروشندگان به صورت یکپارچه می‌باشد بدین صورت که فروشنده می‌تواند بدون داشتن فروشگاه اینترنتی و مستقیماً محصولات خود را تنها با چند قدم ساده قیمت گذاری کرده و در جدول مقایسه قرار گیرد. همچنین امکان ساخت فروشگاه مستقل در سامانه قلاب برای فروشندگان امکان پذیر می‌باشد. سامانه قلاب به فروشگاه‌های اینترنتی وب وان متصل می‌باشد و تنها با چند کلیک امکان افتتاح فروشگاه اینترنتی متصل به قلاب انجام می‌شود.

راه‌های ارتباطی با قلاب: آدرس: تهران، عباس آباد، بخارست، خیابان دوم، پلاک ۸، واحد ۱۰

تلفن: ۸۸۵۲۸۵۵۴ -۰۲۱

ایمیل: info[@]gholab.ir

این مطلب، یک خبر آگهی بوده و خبرگزاری مهر در محتوای آن هیچ نظری ندارد.

کد خبر 5508349

منبع: مهر

کلیدواژه: خرید آنلاین کسب و کار کسب و کارهای اینترنتی کسب و کار پنجره دو جداره سریال جیران حمل و نقل پیامک ساختمان سازی سیمان بانک پاسارگاد آسیاتک هادی اخلاقی کسب و کارهای اینترنتی شبکه نمایش خانگی اینترنت پرسرعت میلگرد پروفیل مقایسه قیمت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۷۱۳۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساعت پخش زنده بازی تاتنهام و آرسنال‌ از تلویزیون+ شبکه ۳ و آنلاین

پخش زنده بازی تاتنهام و آرسنال در چارچوب رقابت‌های لیگ برتر انگلیس از ساعت ۱۶:۳۰ امروز آغاز و از شبکه ۳ و سایت آنتن و آپارات پخش می‌شود.‌

به گزارش خبرگزاری ایمنا، تیم‌های متاتنهام و آرسنال امروز _یکشنبه نهم اردیبهشت_ در چارچوب رقابت‌های لیگ برتر انگلیس با یکدیگر دیدار خواهند کرد.

ساعت و لینک پخش زنده فوتبال امروز تاتنهام و آرسنال

لیگ برتر انگلیس (تاتنهام - آرسنال) ساعت ۱۶:۳۰؛ پخش زنده از سایت آنتن، سایت آپارات‌، شبکه سه

کد خبر 748666

دیگر خبرها

  • چرا خرید عمده عطر و ادکلن وارداتی به صرفه تر است؟
  • برداشت محصول از مزرعه طــرح مــقـایـســه گندم در هندیجان
  • نکات کلیدی که قبل از خرید فایل گرافیکی لایه باز باید بدانید
  • چهار دلیل برای فرار از خرید پوکو X5 پرو
  • ارسال گل اینترنتی با 3 کلیک
  • بلیط فروشی بازی پرسپولیس و سپاهان آغاز شد + لینک سایت خرید بلیط footballeticket.ir
  • بلیط فروشی بازی استقلال و تراکتور آغاز شد + لینک سایت خرید بلیط ticket.tractor-club.com
  • تن ماهی و رب گوجه چند درصد گران می‌شود؟
  • ساعت پخش زنده بازی تاتنهام و آرسنال‌ از تلویزیون+ شبکه ۳ و آنلاین
  • پخش زنده جام ملت‌های فوتسال آسیا ۲۰۲۴ یکشنبه ۹‌ اردیبهشت از تلویزیون و آنلاین