Web Analytics Made Easy - Statcounter

رییس کمیسیون بازار سرمایه، بیمه و بانک اتاق تعاون ایران ارتقای خدمات بانکی و بیمه‌ای را در کمک به رشد و توسعه تعاونی‌ها مؤثر دانست.

به گزارش روز سه‌شنبه ایران اکونومیست از اتاق تعاون ایران، «محمد شیخ حسینی» در خصوص برنامه‌های اتاق تعاون ایران اظهار کرد: کمیسیون تخصصی بازار سرمایه، بیمه و بانک اتاق تعاون ایران، به دلیل گستردگی جامعه مخاطب، یک فرا کمیسیون است و ما سیاست‌ها، سرویس‌ها و خدماتی که در حال حاضر در بانک توسعه تعاون، وجود دارد را در اختیار شرکت‌های تعاونی قرار می‌دهیم و به دنبال بهره‌گیری از ظرفیت سایر بانک‌ها برای توسعه بخش تعاون نیز هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رییس کمیسیون بازار سرمایه، بیمه و بانک اتاق تعاون ایران و سرپرست بانک توسعه تعاون گفت: ۸۰ درصد تأمین مالی اقتصاد، توسط بانک صورت می‌گیرد و بیمه نیز یکی از بازیگران اکوسیستم اقتصاد است با این توصیف برنامه‌های مدونی برای بهره‌گیری از تمام ظرفیت‌های تخصصی بخش تعاون، شامل بانک، بیمه و تعاونی‌های اعتبار با محوریت اتاق تعاون ایران تدوین و به اجرا درمی‌آید.

وی با اشاره به اهمیت پرهیز از فعالیت‌های جزیره‌ای و لزوم نگاه سیستمی و هم‌افزایی میان اجزا اظهار داشت: باید نیاز و خواسته‌های بدنه تعاونی‌ها در اجرا شناسایی شود و با احصاء آن فرایندها، سیاست‌های اعتباری ارزی، بیمه و صندوق ضمانت سرمایه‌گذاری تنظیم شود تا در راستای توسعه بخش تعاون و رضایتمندی خانواده بزرگ تعاون که مخاطب اصلی و جامعه هدف بانک توسعه تعاون هستند، گام‌های مؤثری برداشته شود.

شیخ حسینی با اشاره به اهمیت جایگاه بخش تعاون اذعان کرد: ما سیاست‌ها، سرویس‌ها و خدماتی که در حال حاضر وجود دارد را در اختیار شرکت‌های تعاونی قرار می‌دهیم و به دنبال بهره‌گیری از ظرفیت سایر بانک‌ها برای توسعه بخش تعاون نیز هستیم.

وی خاطرنشان کرد: کمیسیون بازار سرمایه، بیمه و بانک ظرفیت‌ها را احصا خواهد کرد و شناسایی مشکلات و چالش‌های تعاونی‌ها را در دستور کار قرار می‌دهد از سوی دیگر شرکت‌های تعاونی، اتحادیه‌ها و اتاق‌های تعاونی استانی نیز دارای ظرفیت بالایی هستند و می‌تواند پیشنهادها، انتقادات و راهکارهای پیشنهادی را به این کمیسیون ارائه کنند.

شیخ حسینی خاطرنشان کرد: با آسیب‌شناسی و احصاء مشکلات و شناخت ظرفیت‌ها و دریافت پیشنهادها و راهکارها، سیاست‌ها و راهبُردهای خودمان را اصلاح‌کرده و تلاش می‌کنیم آنچه خانواده بزرگ تعاون نیاز دارد را محقق کنیم.

  منبع: خبرگزاری ایرنا برچسب ها: اتاق تعاون ایران ، بانک توسعه تعاون ، بیمه بیکاری

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: اتاق تعاون ایران بانک توسعه تعاون بیمه بیکاری بانک توسعه تعاون اتاق تعاون ایران بازار سرمایه بیمه و بانک بخش تعاون تعاونی ها سیاست ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۷۱۴۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رشد بیش از ۲۲ درصدی تعاونی‌های زنان در دولت سیزدهم

به گزارش خبرگزاری مهر، حامد ویس‌کرمی، معاون امور تعاون وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی همزمان با هفته کار و کارگر گفت: تعاونی‌های زنان تعاونی‌های هستند که حداقل ۷۰ درصد اعضا آن‌ها را زنان تشکیل می‌دهند.

وی عنوان کرد: تعداد ۷ هزار و ۱۰ تعاونی زنان با عضویت بیش از ۶۶ نفر بالغ بر ۹۲ هزار فرصت شغلی در کشور فعال هستند.

وی تصریح کرد: ۴۵ درصد از تعاونی‌های زنان در گرایش‌های فرش دستباف، صنعت و صنایع دستی، ۱۸ درصد در گرایش کشاورزی، ۲۳ درصد در رشته خدمات و ۱۴ درصد در سایر گرایش‌ها فعالیت دارند.

وی گفت: تعاونی‌های زنان بیشتر در حوزه صنایع دستی، فرش دستباف، صنایع غذایی، صنایع بسته‌بندی و کشاورزی فعالیت دارند.

ویس کرمی تأکید کرد: در حوزه‌های گردشگری نیز ظرفیت‌های کسب و کار و اشتغال خوبی برای بانوان در بخش تعاونی کشور وجود دارد.

معاون امور تعاون وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی خاطرنشان کرد: از ابتدای دولت سیزدهم تاکنون ۱۲۲۳ شرکت تعاونی زنان با ۱۲ هزار و ۱۹۶ عضو و ۱۸ هزار و ۹۰۰ فرصت شغلی تشکیل شده است که از رشد بیش از ۲۲ درصدی نسبت به مدت دوره مشابه قبل برخوردار است.

وی با تاکید بر تقویت تعاونی های زنان در سال جاری خاطرنشان کرد: خوشبختانه سایر دستگاه‌ها نیز همکاری مطلوبی با تعاونی ها دارند و حمایت از تعاونی‌ها منجر به ایجاد اشتغال پایدار و امنیت شغلی خواهد شد.

کد خبر 6092499

دیگر خبرها

  • شهرداری سنندج برابر قانون با تخلفات ساختمانی برخورد کند
  • فعالیت ۱۰۴ هزار تعاونی در کشور
  • تعاون به عنوان رکن مهم مشارکت مردم، مورد تاکید رهبر معظم انقلاب است
  • خدمتگزاری به مردم سرلوحه اقدامات بانک توسعه تعاون است
  • رشد بیش از ۲۲ درصدی تعاونی‌های زنان در دولت سیزدهم
  • فرزین برای ارائه گزارش عملکرد منابع و مصارف نظام بانکی در سال ۱۴۰۲ به کمیسیون اقتصادی می رود
  • توسعه کانال های ارتباط با مشتریان بیمه تعاون
  • ریزش شدید دلار در راه است | پیش‌بینی تکنیکالیست‌ها از قیمت دلار در روزهای آینده
  • سقف تراکنش‌ خرید از کارت‌های بانکی افزایش یافت
  • تعاون راهکاری علمی، عملی و عقلی برای مشارکت مردم در تولید