Web Analytics Made Easy - Statcounter

آرش میراسماعیلی رئیس فدراسیون جودو اعتقاد دارد، برخی افراد به زعم او مریض در پی نتیجه نگرفتن فوتبال و ورزش هستند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، آرش میراسماعیلی در حاشیه مراسم تجلیل از مدال‌آوران ایران در المپیک ناشنوایان، در مورد مشکل اشتغال ناشنوایان اظهار داشت: متأسفانه المپیکی‌ها را هم به کار نمی‌گیرند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به‌عنوان یک قهرمان می‌گویم ورزشکاران نیاز به توجه بیشتر دارند. در مجلس تصویب شده است که امکان اشتغال المپیکی‌ها فراهم شود، اما خیلی‌ها جذب دستگاه‌ها و سازمان‌های مختلف نشدند. قانونی که تصویب می‌شود، باید پیگیری شود. تعداد ورزشکارانی که باید استخدام شوند، آنقدر زیاد نیست که از استخدام آنها بترسیم.

وی ادامه داد: الان می‌بینیم که معاندان نخبه‌ها را گول می‌زنند و وعده و وعید واهی می‌دهند و آنها را می‌برند، اما استفاده نمی‌کنند و پس از یکی دو سال این ورزشکاران فراموش می‌شوند. این ورزشکاران مشاوران خوبی ندارند و تصمیم بد می‌گیرند، از این رو باید در داخل کشور به آنها توجه شود.

میراسماعیلی در مورد تعیین تکلیف پرونده جودو گفت: پرونده پیچیده‌ای شده است. برای ما جای سؤال دارد که علت این پیچیدگی چه چیزی است. نیاز به بررسی بیشتر داورهاست. حالا تمدید کردن مهم نیست و فقط امیدوارم رأی عادلانه باشد. جودوی ایران با تمام مظلومیت و محرومیت، راهی سن‌پترزبورگ می‌شود، سپس به تونس می‌رود و بعد از آن با ترکیب کامل در بازی‌های کشورهای اسلامی شرکت می‌کند.

رئیس فدراسیون جودو در پاسخ به این پرسش که «آیا جودو مشکلی برای حضور در بازی‌های کشورهای اسلامی ندارد؟»، گفت: خیر، چون این بازی‌ها زیر نظر IOC و OCA نیست و می‌توانیم شرکت کنیم. امیدوارم ثابت کنیم اگر سه سال است تعلیق هستیم، دست از کار نکشیدیم و خدا کمک کند نتیجه خوبی در بازی‌ها بگیریم.

وی در مورد اینکه آیا باید از تمدید رأی دادگاه CAS نگران بود، تصریح کرد: نمی‌توان این را گفت. حساسیت خاصی روی تمدید آن نداریم. این پرونده با پرونده‌های فوتبالی و عادی متفاوت است و نتیجه آن می‌تواند مبنای آرای دیگر برای سال‌های آینده باشد. این پرونده سه داور تصمیم‌گیرنده دارد که یکی از آنها ایرانی است و امیدوارم نتیجه رأی عادلانه باشد، نه سیاسی‌.

میراسماعیلی گفت: موضوع روسیه و اوکراین نشان داد ورزش دنیا سیاسی عمل می‌کند. در مورد مسابقه فوتبال کانادا و ایران نیز افراد معاند و مریض به دنبال این بودند که فوتبال و ورزش ایران نتیجه نگیرد. امیدوارم طبق منشور المپیک، ورزش پاک و غیرسیاسی باشد.

صدور رأی پرونده جودو ایران در CAS برای پنجمین بار به تعویق افتاد

 

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: جودو آرش میراسماعیلی جودو آرش میراسماعیلی بازی ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۷۱۶۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تیم ملی فوتبال دختران ایران قهرمان تورنمنت کافا شد

شاگردان مریم جهان‌نجاتی در تیم ملی فوتبال دختران زیر ۱۸ سال ایران به مقام قهرمانی تورنمنت کافا رسیدند.

طرفداری | تیم ملی فوتبال دختران زیر ۱۸ سال ایران که طی ۳ دیدار اخیر خود در تورنمنت کافا موفق به کسب پیروزی شده بود، از ساعت ۱۳:۳۰ امروز در آخرین دیدار خود به مصاف قرقیزستان رفت و این بازی با تساوی ۱-۱ به پایان رسید.

ترکیب اولیه تیم ملی دختران زیر ۱۸ سال ایران برابر قرقیزستان، به شرح زیر بود:

آتنا توفیق، فاطمه محسنی، ستایش فیض‌اللهی، مینا بابویه، عسل قاجاریان، مهرناز عزت‌آبادی (کاپیتان)، مائده بی‌رنگ، تانیا جهانشاهی، سمیه اسماعیلی، مریم دینی و پرنیا رحمانی.

زننده تک گل تیم دختران ایران مقابل قرقیزستان، پرنیا رحمانی در دقیقه ۶۶ بود.

تیم ملی دختران کشورمان پیش از این تاجیکستان را با نتیجه ۵-۰، ترکمنستان را با نتیجه ۷-۰ و ازبکستان را با نتیجه ۴-۲ شکست داده بود.

گفتنی است نظارت داوری دیدار دختران ایران و قرقیزستان، برعهده معصومه شکوری بود.

رقابت‌های فوتبال دختران زیر ۱۸ سال کافا با شرکت تیم‌های ایران، ازبکستان، ترکمنستان، تاجیکستان و قرقیزستان برگزاری شد و علاوه بر تیم زیر ۱۸ سال دختران ایران، تیم داوری کشورمان نیز متشکل از مهناز ذکایی و آتنا لشنی در این رقابت‌ها حضور داشت.

از دست ندهید ????????????????????????

عبدالکریم حسن هم نامش را تغییر داد اعتراض سرمربی چلسی: VAR به فوتبال ضرر زده است آقای الگری سال بعد هم در تیم ما بمان! درگیری صلاح با کلوپ: ساکت شو!

دیگر خبرها

  • درگیری بزرگ در لیگ یونان: نتوانستند مربی را کنترل کنند!
  • خط و نشان رسمی استقلال برای تراکتور (+عکس)
  • اصولی: بازی‌های دوستانه باعث شکل گیری شاکله تیم ملی فوتسال شد/ قرارداد شمسایی تمدید خواهد شد
  • فشنگچی: تمرکز تیم روی دیدارهای آتی باشد نه قرارداد اسمار
  • تیم ملی فوتبال دختران ایران قهرمان تورنمنت کافا شد
  • علائم آلرژی فصلی را بشناسید + موادغذایی آلژی‌زاراهکار درمان خانگی
  • اتفاقات باورنکردنی در فوتبال پایه؛ کمک داور گل را رد کرد و کتک خورد!
  • چرا شروع فصل بهار برای افراد آلرژی ایجاد می‌کند؟
  • رونمایی از ۸ تیم پایانی جام‌حذفی
  • سپاهان نزدیک‌تر از همیشه به جام قهرمانی