Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزارت کشور بحرین با صدور بیانیه‌ای، اتهامات تازه‌ای علیه ایران مطرح کرد.

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری دانشجو، وزارت کشور بحرین در اتهام‌زنی تازه مدعی شد که دو گروه مرتبط با ایران، امنیت این کشور را هدف گرفته‌اند.

بر اساس گزارش خبرگزاری رسمی بحرین «بنا»، در بیانیه صادر شده ادعا شده است، «دو گروه تروریستی سرایا الاشتر و سرایا المختار» که مقر آن‌ها در تهران است امنیت بحرین را هدف گرفته‌اند و «اقدامات تروریستی» در این کشور انجام داده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



این اظهارات در حالی اعلام می‌شود که سازمان امنیت کشور عربستان سعودی دیروز (دوشنبه) مدعی شد که افراد و گروه‌های مختلفی را در لیست تروریستی خود قرار داده است.

شبکه خبری الحدث گزارش داد، کشور‌های عضو «مرکز مقابله با تأمین مالی تروریسم» که عربستان سعودی عضو آن است اسامی ۱۳ فرد و سه گروه را در لیست «تروریستی» قرار دادند.

به گزارش این شبکه، در این لیست، نام سه نفر از کسانی که با سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ارتباط دارند، نیز در این لیست قرار دارد. دو نفر از این افراد تبعه ایران و یک نفر دیگر تبعه لبنان است.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: بحرین ایران امنیت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۷۱۸۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هدف قرار گرفتن کشتی مرتبط با اسرائیل در دریای سرخ

به گزارش حوزه بین‌الملل خبرگزاری تقریب، آژانس عملیات تجارت دریایی بریتانیا (UKMTO) گفت: «ما گزارشی مبنی بر وقوع یک حادثه در 54 مایلی شمال غربی المخا در یمن دریافت کرده‌ایم.»
 
شرکت امنیت دریایی «امبری» گزارش داد یک کشتی باری با پرچم مالت در حالی که از جیبوتی به سمت جده در حرکت بود، هدف قرار گرفت.
 
برآوردهای شرکت آمبری حاکی از آن است که این کشتی با رژیم صهیونیستی ارتباط دارد و به همین دلیل هدف قرار گرفته است.
 
نیروهای مسلح یمن در حمایت از مقاومت فلسطین در غزه و در همبستگی با مردم فلسطین، عبور کشتی‌های متعلق به رژیم صهیونیستی یا حرکت به سمت بنادر اسرائیل را از دریای عرب و دریای سرخ ممنوع کرده است.
 
نیروهای مسلح یمن همچنین ناوهای آمریکایی و انگلیسی را که تلاش کردند محاصره دریایی یمن علیه رژیم صهیونیستی را از بین ببرند، هدف قرار دادند.
 
صنعا تاکید کرد که تا پایان تجاوز و رفع محاصره غزه، هدف قرار دادن این کشتی‌های اسرائیلی یا کشتی‌هایی که برای این رژیم کار می‌کنند را متوقف نخواهد کرد.
 

دیگر خبرها

  • عنوان اتهامی مرتبط با تامین مالی تروریسم به عناوین مجرمانه اضافه شد
  • افزایش ۳۵ هزار نفر به لیست بیمه شدگان اجباری مرکزی
  • هشدار احمد مسعود درباره احتمال حمله تروریستی از خاک افغانستان به آمریکا و اروپا
  • بازداشت چند داعشی در استانبول
  • هدف قرار گرفتن کشتی مرتبط با اسرائیل در دریای سرخ
  • ناتوانی ترکیه در مهار درگیری گروه‌های تروریستی در شمال سوریه
  • ناتوانی ترکیه در مهار درگیری گروه های تروریستی در شمال سوریه
  • سنگ‌اندازی واشنگتن در توافق راهبردی عراق و ترکیه
  • تسلیم شدن ۱۰۰ تروریست الشباب سومالی
  • پرونده کثیرالشاکی موسوم گروه "ش" به دادگاه ارسال شد