Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-27@13:55:36 GMT

رکورد جالب توجه «قاسمپور» در تورنمنت کشتی قزاقستان

تاریخ انتشار: ۱۷ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۱۷۱۹۰۰

رکورد جالب توجه «قاسمپور» در تورنمنت کشتی قزاقستان

به گزارش خبرگزاری مهر، در وزن ۹۲ کیلوگرم که با حضور ۶ کشتی گیر در دو گروه ۳ نفره و به صورت دوره‌ای برگزار شد، کامران قاسم پور در کشتی اول با نتیجه ۱۰ بر صفر ویکی از هند را مغلوب کرد وی در دومین دیدار خود با نتیجه ۱۰ بر صفر و ضربه فنی اسلام بک الیاس اف از قزاقستان را از پیش رو برداشت و راهی مرحله نیمه نهایی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قاسم پور در این مرحله مقابل عبدی مناف بایگنجیف از قزاقستان با نتیجه ۱۱ بر صفر به برتری دست یافت و راهی دیدار فینال شد. وی در دیدار پایانی مقابل آدلیت داولومبایف از قزاقستان نیز با نتیجه ۱۱ بر صفر پیروز شد و به مدال طلا دست یافت.

کسب ۴۲ امتیاز مثبت بدون دادن حتی یک امتیاز به حریفان و همچنین کسب ۱۷ امتیاز فنی به دلیل ۳ برد با امتیاز عالی و یک برد با امتیاز ضربه فنی، یک رکورد تاریخی از سوی نماینده کشورمان در بین ۷۸ شرکت کننده در این مسابقات بود.

قاسم پور در حالی این ۴ مبارزه را به پایان برد که در مبارزه نخست در مدت زمان ۲ دقیقه ۴ ثانیه، در مبارزه دوم در مدت زمان ۲ دقیقه ۲۴ ثانیه، در مبارزه سوم در مدت زمان ۱ دقیقه ۵۸ ثانیه و در دیدار فینال نیز در مدت زمان ۳ دقیقه ۵۲ ثانیه مقابل حریفان به برتری دست یافت که ۳ پیروزی قاسم پور در تایم نخست مسابقات رقم خورد و یک پیروزی نیز قبل از اتمام مسابقات و در نهایت نماینده شایسته کشورمان توانست تمامی حریفان خود را قبل از وقت قانونی از پیش رو بردارد.

کد خبر 5508383

منبع: مهر

کلیدواژه: کشتی آزاد تورنمنت بين المللي کامران قاسم پور تیم فوتبال استقلال تهران تیم ملی فوتبال ایران لیگ برتر فوتبال ایران فرهاد مجیدی فوتبال تیم فوتبال پرسپولیس کشتی آزاد حسن یزدانی فدراسیون فوتبال تورنمنت بين المللي کشتی فرنگی تنیس روی میز تیم ملی موی تای مهدی طارمی قاسم پور مدت زمان بر صفر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۷۱۹۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رکورد میکس ریکرو ایران شکسته شد

تیم میکس ریکرو کشورمان در مسابقات کاپ جهانی تیراندازی با کمان شانگهای چین رکورد ایران را شکست. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از روابط عمومی فدراسیون تیراندازی با کمان، در ادامه مسابقات تیراندازی با کمان کاپ جهانی شانگهای چین، تیم میکس ریکرو کشورمان با ترکیب فائز محمدی و مبینا فلاح با امتیاز 1327 در رده پانزدهم قرار گرفت و موفق شد رکورد ایران را ارتقا ببخشد.

پیش از این رکورد ریکرو ایران با امتیاز 1299 بود که در مسابقات کاپ سنگاپور برای ایران ثبت شده بود و در این مسابقات، کمانداران کشورمان موفق شدند رکورد ایران را 28 امتیاز ارتقا ببخشند.

نتایج کمانداران کشورمان در دور مقدماتی کاپ جهانی شانگهای

 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • اعلام همکاری قزاقستان در بخش معادن با افغانستان
  • رکورد سنگین‌ترین مشت جهان شکسته شد + ویدئو
  • رکورد ویژه ستاره ایران در نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان
  • امبید به رکورد آیورسن اسطوره‌ای رسید
  • مريم طوسى قهرمان مسابقه معتبر SAC آمريكا
  • خلاصه بازی مس رفسنجان و پیکان تهران + فیلم
  • صعود مس رفسنجان به جمع ۸ تیم برتر جام حذفی با حذف پیکان
  • لیورپول برابر اورتون هم ناکام ماند / بازگشت منچستر به جاده برد
  • رکورد میکس ریکرو ایران شکسته شد
  • گزینه قضاوت دربی تهران در تورنمنت دختران کافا قضاوت کرد