Web Analytics Made Easy - Statcounter

فردین تقی‌زاده گفت: مطابق سنوات گذشته سامانه نقل و انتقال دانشجویان شاهد و ایثارگر از روز چهارشنبه ۱۸ خرداد تا ۲۰ تیر ۱۴۰۱ فعال و آماده ثبت درخواست دانشجویان شاهد و ایثارگر واجد شرایط مقطع کارشناسی ورودی سال ۱۴۰۰ و ماقبل متقاضی انتقال و میهمانی است.

 به گفته تقی‌زاده این اداره کل از پذیرش درخواست‌‎های خارج از سامانه معذور است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او گفت: دانشجویانی که در سال گذشته حکم میهمانی و یا حکم مشروط داشته‌اند؛ اگر شرط لازم را اخذ کرده و حکم آنان به اتمام رسیده باشد، لازم است در سامانه ثبت‌نام و حتماً شرایط و وضعیت تحصیلی خود را درج کنند. در غیر این صورت مجاز به ثبت‌نام مجدد نخواهند بود.

مدیرکل امور دانشجویان شاهد و ایثارگر گفت: دانشجویان دارای حکم میهمانی دائم در سنوات گذشته و دانشجویان دارای پذیرش با سوابق تحصیلی مجاز به ثبت درخواست در سامانه نیستند.

وی در خصوص ترتیب اولویت در رسیدگی به تقاضای دانشجویان گفت: تقاضای دانشجویان به ترتیب اولویت ۱- فرزند اناث شهید، ۲- فرزند ذکور شهید، ۳- جانباز ۵۰ درصد و بالاتر و آزاده، ۴- همسر شهید، ۵- جانباز ۲۵ درصد الی ۴۹ درصد، ۶- همسر جانباز ۵۰ درصد و بالاتر و آزاده، ۷- فرزند اناث جانباز ۵۰ درصد و بالاتر و آزاده، ۸- فرزند ذکور جانباز ۵۰ درصد و بالاتر و آزاده، ۹- همسر جانباز ۲۵ درصد الی ۴۹ درصد، ۱۰- فرزند اناث جانباز ۲۵ درصد الی ۴۹ درصد، ۱۱- فرزند ذکور جانباز ۲۵ درصد الی ۴۹ درصد، مورد رسیدگی قرار خواهد گرفت.

 تقی‌زاده گفت: دانشجویان متقاضی انتقال و یا میهمانی می‌توانند با مراجعه به سامانه سجاد سازمان امور دانشجویان برای ثبت درخواست اقدام، کد رهگیری دریافت و نتیجه بررسی را در زمان مقرر از طریق همان سایت با درج کد رهگیری مشاهده کنند.

او گفت: پس از اتمام زمان ثبت‌نام دانشجویان، ادارات کل امور دانشجویان شاهد و ایثارگر ملزم هستند تا تاریخ ۳۱ تیر با ورود به سامانه سجاد و با توجه به مدارک دانشجو (ایثارگری، وضعیت تحصیلی) اقدامات لازم را به عمل آورند.

باشگاه خبرنگاران جوان علمی پزشکی دانشگاه و كنكور

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: سامانه نقل و انتقال دانشجویی سازمان امور دانشجویان دانشجویان شاهد و ایثارگر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۷۱۹۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۹ سامانه جدید ثبت تخلف سرعت در اهواز فعال می‌شود

معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری اهواز با اشاره به افزایش چهار برابری اعتبارات هوشمندسازی در حوزه ترافیک طی سال گذشته گفت: ۱۹ سامانه‌ هوشمند جدید ثبت تخلف سرعت در سطح شهر نصب می‌شود و به زودی فعال خواهد شد.

حجت‌اله سلیمانی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در خوزستان، اظهار کرد: در انتهای سال ۱۴۰۱ شهرداری اهواز یک حرکت با این رویکرد که حوزه حمل‌ونقل و ترافیک در تمام ابعاد توسعه یابد را آغاز کرد و گام‌های عملیاتی آن در سال ۱۴۰۲ برداشته شد، به این صورت که قفل قرارداد مترو باز شد و بزرگترین قرارداد تاریخ شهرداری اهواز در زمینه خرید اتوبوس به مبلغ ۸,۲۵۰ میلیارد ریال منعقد شد.

وی افزود: ۱۲۹ دستگاه اتوبوس یارانه‌ای و ۵۰ دستگاه ون خریداری شد، علاوه بر آن مابه‌التفاوت سود وام رانندگان تاکسی برای نوسازی ناوگان را نیز شهرداری پرداخت کرد.

معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری اهواز خاطرنشان کرد: ظرفیت‌های زیرساختی حمل‌ونقلی فعال و قرارداد اتوبوس بی آرتی منعقد شد، پایانه آزادگان پس از چهار سال فعال و احداث سایبان ایستگاه‌های تاکسی در دستور کار قرار گرفت، همچنین قرارداد زیرسازی و احداث سایبان توقفگاه قدس که بزرگترین توقف‌گاه اتوبوس‌رانی اهواز است با مبلغ ۲۵۰ میلیارد ریال منعقد شد، در واقع تلاش شد حوزه حمل‌ونقل همگانی در اهواز زنده شود.

سلیمانی با اشاره برداشت گام‌های بزرگ در حوزه هوشمندسازی، تصریح کرد: طی چند سال گذشته تمام ظرفیت هوشمندسازی حوزه حمل‌ونقل عمومی شهرداری اهواز به دلایل مختلف از بین رفته و سامانه‌های ثبت تخلف سرعت به دو عدد رسیده بود، علاوه بر انعقاد قرارداد تعمیر و نگهداری سامانه‌های پیشین، ۱۶ سامانه جدید خریداری شد که بیشتر در محل‌های مدنظر نصب شده است به زودی فعال خواهد شد. سه سامانه موجود در انبار شهرداری نیز در جاده ساحلی نصب و فعال شده‌اند.

سلیمانی ادامه داد: نزدیک به چهار سال بود که هیچ چراغ هوشمندی در اهواز نصب نشده بود، نصب چراغ میدان نمایشگاه بین‌المللی در کیان‌پارس از سال ۹۶ جزو مصوبات شورای ترافیک اهواز بود که در این دوره نصب شد، نصب چراغ‌های میدان شریعتی، میدان شفا، میدان قوری و چندین نقطه دیگر نیز در دستور کار قرار دارد.

وی اضافه کرد: تمام چراغ‌های عابر پیاده هوشمند نیز از بین رفته بود، تعمیر و بازسازی آن‌ها در دستور کار قرار گرفت و طی یک سال گذشته تمام این چراغ‌ها در مناطق یک و دو که دارای بیشترین چراغ هستند، فعال شد در سایر مناطق نیز به زودی فعال خواهد شد.

معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری اهواز با اشاره به اینکه تجهیزات پشتیبانی سیستم‌های هوشمند حوزه ترافیک برای رفع نیازهای دو سال آینده خریداری شده و در انبار موجود است، تاکید کرد: با همکاری شورای اسلامی شهر اهواز در سال گذشته اعتبارات حوزه هوشمندسازی به چهار برابر افزایش پیدا کرد، به نحوی که نزدیک به ۸۰۰ میلیارد ریال قرارداد در حوزه هوشمندسازی منعقد شد.

کد خبر 749640

دیگر خبرها

  • وداع با جانباز و آزاده سرافراز دوران دفاع مقدس
  • فراشبند در صدر بارش‌های فارس قرار گرفت/ بارش‌ها فردا تشدید می‌شود
  • فعال شدن سامانه بارشی از امروز در کرمان
  • ۱۹ سامانه جدید ثبت تخلف سرعت در اهواز فعال می‌شود
  • اطلاعیه جدید وزارت حمل و نقل عراق درباره انتقال مسافران از اروند رود
  • تقدیر نخبگان شاهد و ایثارگر از خدمات شرکت بیمه دی
  • تجمع بانوان شاهد و ایثارگر در حمایت از اجرای طرح نور توسط پلیس
  • پرداخت بیش از ۵.۶ همت تسهیلات ازدواج و فرزند آوری از ابتدای سال تاکنون
  • شاخص برخورداری گلستان از صدور اسناد مالکیت، هفت درصد بالاتر از میانگین کشوری
  • وزش باد نسبتا شدید فردا و پس فردا در قم