Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-03@21:18:10 GMT

ساخت 60 هزار واحد مسکونی در استان سمنان

تاریخ انتشار: ۱۷ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۱۷۲۰۶۱

ساخت 60 هزار واحد مسکونی در استان سمنان

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، سیدمحمدرضا هاشمی، استاندار سمنان پیش از ظهر امروز در آیین آغاز واگذاری اراضی مسکونی به اقشار ویژه و متقاضیان طرح نهضت ملی مسکن در شهرک 12.6 هکتاری شهرک روزیه سمنان اظهار کرد: یکی از وعده‌های کاربردی و ارزشمند آیت‌الله رئیسی هنگام تشکیل دولت مردمی، ساخت چهار میلیون واحد مسکونی برای متقاضیان بود که خوشبختانه اقدامات اجرایی این طرح محقق شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: در ۱۹ شهر استان سمنان بالغ بر ۴۶۰ هکتار زمین برای ساخت 60 هزار واحد مسکونی آماده‌سازی شده است که از این تعداد، 30 هزار واحد در شهر جدید ایوانکی و مابقی در سایر مناطق استان احداث خواهد شد.‌

استاندار سمنان اضافه کرد: بازدیدهای مستمر و هفتگی برای رصد پیشرفت پروژه‌های طرح جهش تولید مسکن انجام خواهد شد.

هاشمی بیان کرد: همه استانداران کشور مکلف به پیگیری جدی به‌منظور تولید مسکن، تحقق مصوبات سفر و ایجاد اشتغال هستند.

وی تصریح کرد: بعد از استان خراسان جنوبی، رتبه دوم کشور در تأمین زمین و شروع عملیات ساخت واحدهای مسکونی طرح جهش تولید مسکن به استان سمنان تعلق دارد.‌

استاندار سمنان اضافه کرد: در بحث اشتغال، استان سمنان بعد از استان‌های ایلام و البرز در رتبه سوم کشور قرار دارد.‌

هاشمی گفت: با توجه به اتمام سال مالی دستگاه‌های اجرایی، لازم است تا مدیران استان با جدیت نسبت به جذب کامل اعتبارات نقد تخصیصی اقدام و اعتبارات را هزینه کنند.

وی افزود: همه با وفاق و صمیمیت موجود در استان سمنان، تلاش خود را به انجام می‌رسانیم و اتفاقات بسیار خوبی در انتظار استان سمنان خواهد بود.

استاندار سمنان اضافه کرد: باید به‌منظور حمایت از تولید، مصالح موردنیاز برای ساخت واحدهای مسکونی از تولیدات استان استفاده شود.

هاشمی بیان کرد: ایمنی و استحکام در بناهای احداثی از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است و نظارت بر ساخت واحدهای مسکونی، توسط سازمان نظام مهندسی با دقت و جدیت پیگیری شود.‌

انتهای پیام/74001/م/

منبع: فارس

کلیدواژه: سیدمحمدرضا هاشمی استاندار سمنان تولید مسکن مسکن طرح جهش تولید مسکن سیدمحمدرضا هاشمی استاندار سمنان استاندار سمنان استان سمنان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۷۲۰۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز ساخت شهرک مسکونی کارکنان دادگستری هرمزگان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خلیج فارس؛ رئیس کل دادگستری هرمزگان گفت: این شهرک مسکونی در زمینی به مساحت بیش از ۱۸ هکتار در بولوار شهید رجایی بندرعباس ساخته می‌شود.

بیشتر بخوانید؛ واگذاری بیش از هزار واحد مسکونی به مددجویان هرمزگانی
مجتبی قهرمانی افزود: در شهرک مسکونی کارکنان دادگستری هرمزگان هزار و سیصد و چهل واحد مسکونی ساخته می‌شود.

دیگر خبرها

  • بازدید استاندار لرستان از روند ساخت مسکن ملی بروجرد
  • امکان ساخت ۴ و نیم میلیون واحد مسکونی جدید در بافت‌های فرسوده
  • امکان ساخت ۴.۵ میلیون واحد مسکونی جدید در بافت‌های فرسوده
  • واحدهای خودساز و انبوه‌ساز نهضت ملی مسکن در سمنان ۶۵ درصد پیشرفت دارد
  • پیشرفت انبوه سازی طرح نهضت ملی مسکن سمنان ۶۵ درصد است
  • وجود ۱۹ هزار واحد مسکونی در حال ساخت در سمنان
  • برنامه ریزی برای ساخت ۱۳۰ هزار واحد مسکونی در استان همدان
  • ساخت ۴۶ واحد مسکن محرومان در ۲ بخش سنگر و کوچصفهان
  • آغاز ساخت شهرک مسکونی کارکنان دادگستری هرمزگان
  • ۳۹۳۹ واحد مسکونی در بندرلنگه احداث می‌شود