Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون سیاسی،امنیتی و اجتماعی فرماندارپارس آباد،مقابله با آسیب های اجتماعی با برنامه ی ریزی جامع در حوزه اوقات فراغت جوانان امکان پذیر است.

به گزارش خبرگزاری برنا از اردبیل،جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان شهرستان پارس آباد با موضوع اوقات فراغت به ریاست محمد زاده معاون سیاسی،امنیتی و اجتماعی فرماندار و ایمانژاد سرپرست اداره ورزش و جوانان و جمعی از اعضای ستاد ساماندهی امور جوانان در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
محمدزاده معاون سیاسی،امنیتی و اجتماعی در این جلسه گفت: تدوین برنامه های مناسب و جامع برای غنی سازی اوقات فراغت نسل جوان از مهمترین شیوه های مقابله با آسیب های اجتماعی و فرهنگی می باشد.محمدزاده خاطر نشان کرد: دستگاههای مسئول می توانند با تعامل ، همکاری و مدیریت امکانات ضمن پرهیز از موازی کاری در زمینه بهتر اجرا شدن این برنامه ها برای جوانان گام بردارند.معاون فرماندار با بیان اینکه امروز بحث غنی سازی اوقات فراغت جوانان از اهمیت خاصی برخوردار است اظهار داشت: برنامه های اوقات فراغت باید با براساس نیازسنجی ، علاقه مندی و مشارکت خانواده های آن در حوزه های مختلف برنامه ریزی شود.در ادامه ایمانژاد ضمن ارائه گزارش مصوبات جلسه قبل گفت: اداره ورزش و جوانان در سطح شهرستان با انجام برنامه های مختلف فرهنگی و ورزشی گام موثری در جهت پر کردن اوقات فراغت نوجوانان و جوانان برداشته است.

انتهای پیام

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: اردبیل اوقات فراغت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۷۲۱۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار مشاور قالیباف در واکنش به گشت ارشاد: «وقوع واقعه برنامه ریزی شده کف خیابان»

در ادامه واکنش های مختلف  به بازگشت گشت ارشاد به خیابان ها مشاور راهبردی رئیس مجلس نسبت به  «اجرای یک پروژه جدید روانی برای تحریک جامعه در حوزه زنان در کف خیابان» هشدار داد.

به گزارش عصر ایران، مهدی محمدی مشاور راهبردی قالیباف، در پیامی در شبکه اجتماعی ایکس نوشت:   «ضرورت فوری لطمه زدن به تاثیر شگفت عملیات وعده صادق بر افکار عمومی ایران، و سپس آغاز مناقشه برانگیز عملیات پلیس در مقوله حجاب، اجرای یک پروژه جدید روانی برای تحریک جامعه در حوزه زنان را کاملا پیش بینی پذیر کرده بود.   قدم بعدی ممکن است یک واقعه فیزیکی برنامه ریزی شده کف خیابان باشد.»   کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: جزئیات تذکر رهبری درباره گشت ارشاد تصاویری گویاتر از صدها مقاله : فرمانده انتظامی از طرح "کاملاً فرهنگی و اجتماعی" می گوید و روحانیون "لباس چریکی" پوشیده اند! ایراد شورای نگهبان به سامانه چهره نگاری در لایحه عفاف و حجاب از زبان عضو کمیسیون ویژه

دیگر خبرها

  • هشدار مشاور قالیباف در واکنش به گشت ارشاد: «وقوع واقعه برنامه ریزی شده کف خیابان»
  • جزو چند کشور اول جهان در زمینه علوم هسته‌ای و پزشکی هستیم
  • بانوان در حوزه کاهش آسیب‌های اجتماعی نقش‌آفرینی کنند
  • اولویت امروز پایش تهدیدات و برنامه ریزی برای مقابله است
  • برنامه‌های فرهنگی و هنری اوقات فراغت مساجد اردبیل گسترش می‌یابد
  • برنامه‌های فرهنگی،هنری اوقات فراغت در مساجد اردبیل گسترش می‌یابد
  • برنامه‌های فرهنگی، هنری و تربیتی اوقات فراغت در محلات با محوریت مساجد گسترش می‌یابد
  • ‌پیگیری بیش از ۱۰۰ برنامه کانون‌های مساجد فارس برای ایام تابستان
  • جمع‌آوری ۱۱۹۶ کودک کار در طرح مقابله با کلونی‌های آسیب‌پذیر
  • سرمایه گذاری انرژی های تجدید پذیر در استان اصفهان