Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-03@02:50:07 GMT

پایان غیبت چند روزه «حسین فریدون»/ «بقایی» بیمار است

تاریخ انتشار: ۱۷ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۱۷۲۱۲۵

پایان غیبت چند روزه «حسین فریدون»/ «بقایی» بیمار است

به گزارش خبرنگار مهر، مسعود ستایشی در پاسخ به سوالی مبنی براینکه مشایی و بقایی به دلیل بیماری در بیرون از زندان هستند و همچنین شنیده شده حسین فریدون درخواست آزادی مشروط داشته است، آیا این مسائل صحت دارد؟ گفت: ایام حبس فریدون تمام نشده است و خبر پایان حبس وی را تکذیب می‌کنیم. نیمی از جزای نقدی که برایش مترتب بوده پرداخت نشده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ستایشی ادامه داد: اتهام این فرد مشخص است این فرد چند روزی است که غیبت داشت اما شب گذشته به زندان بازگشت. این فرد از نهم خردادتا روز گذشته غیبت داشت.

ستایشی در خصوص مشایی و بقایی گفت: بقایی با نظریه کمیسیون پزشکی قانونی به علت بیماری باید خارج از زندان باشد و بر اساس تصمیم قضائی و مطابق قانون در مورد این فرد تصمیمی گرفته شده که موقت است و خبر آزادی وی هم تکذیب می‌شود.

سخنگوی قوه قضائیه ادامه داد: در مورد مشایی هم باید گفت که این فرد ادعای بیماری داشت که کمیسیون پزشکی قانونی تحمل توان این فرد جهت کیفر را تأیید کرده است.

کد خبر 5508451 مهدیه محمدی

منبع: مهر

کلیدواژه: حمید بقایی حسین فریدون اسفندیار رحیم مشایی شهرداری تهران شورای شهر تهران سازمان محیط زیست حج تمتع سالروز رحلت امام سازمان تامین اجتماعی سازمان حج و زیارت سازمان هواشناسی سالروز ارتحال امام خمینی ساختمان متروپل شورای شهر قوه قضاییه حفاظت از محیط زیست ترافیک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۷۲۱۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ادعای جنجالی: فریدون فروغی نه، خواننده اصلی منم!

تعداد بازدید : 0 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی بازدید 10 شخصی پس از ۱۶ سال مدعی شد خواننده ترانه طوفانی تنهاترین عاشق فریدون فروغی است! اظهارات این شخص که در برنامه صداتو مطرح شده را می‌بینید و می‌شنوید.

دیگر خبرها

  • ادعای جنجالی: فریدون فروغی نه، خواننده اصلی منم!
  • پایان سفر دو روزه رئیس و مسئولان قوه قضائیه به هرمزگان
  • یک موضوع مهم درباره آلرژی که خیلی‌ها نمی‌دانند
  • ۶ سال زندان برای هکری که اطلاعات ۳۳ هزار بیمار را سرقت کرد
  • یک موضوع مهم درباره آلرژی که خیلی‌ها نمی‌دانند | در مواجهه با آلرژی برخی پزشکان، بیماران را دچار سوءتغذیه می‌کنند
  • عوارض اختلال افسردگی مزمن چیست؟/ راهکارهای درمان را بشناسید
  • معمای عجیب: این ۵۰۰ نفر از بیمار‌ی‌ قلبی و دیابت در امانند
  • سفر یک روزه رئيس سازمان زندان های کشور به بشاگرد
  • نیاز ۱۹۴ بیمار هموفیلی استان همدان به داروی مستمر
  • سامان احتشامی در تالار رودکی کنسرت می دهد/ پایان یک غیبت طولانی