Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، هومن رازدار امروز (سه‌شنبه) در جریان نوزدهمین نمایشگاه بین المللی صنایع و تجهیزات آشپزخانه، حمام، سونا و استخر با بیان اینکه رویکرد مدیریت جدید سازمان توسعه تجارت، حمایت از برگزاری نمایشگاه‌های تخصصی و پاویون‌ها در دیگر کشورها است، ‏اظهار کرد: با فروکش کردن کرونا شاهد رونق صنعت نمایشگاهی در کل جهان و ایران هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرعامل شرکت سهامی نمایشگاه‌های بین المللی جمهوری اسلامی ایران افزود: ماموریت شرکت سهامی نمایشگاه‌های بین المللی جمهوری اسلامی ایران، کمک به توسعه صادرات و توسعه تجارت در کشور است. صنعت نمایشگاهی و به‌ویژه سایت نمایشگاه بین‌المللی تهران را قطب و نقطه دور زدن تحریم ها می دانیم، زیرا جایگاهی است که شرکت های خارجی می‌توانند در آن حضور یافته و شرکت‌ها و تولیدکنندگان داخلی می‌توانند به معرفی محصولات و دستاوردهای خود بپردازند و ما همواره در حال تدبیر برای بی اثر کردن تحریم ها هستیم.

وی گفت: در ماه‌های گذشته تفاهم‌نامه‌ای با مرکز نمایشگاهی مسکو منعقد کردیم و حدود سه هفته پیش نمایشگاهی در کازان روسیه با موضوع اکسپوی حلال نیز برگزار شد. همزمان شرکت سهامی نمایشگاه ها به دنبال حضور نمایشگاهی در چند کشور است تا پایان سال بتوانیم رشد مطلوبی در حضور در دیگر کشورها دست یابیم.

رازدار خاطرنشان کرد: یکی از مهم‌ترین ابزارهای معرفی توانمندی های تولیدکنندگان و صنعتگران ایرانی در خارج از کشور، برگزاری نمایشگاه ها به معنای برپایی پاوون ها، نشست‌های بی تو بی و ایونت‌هاست و در تلاشیم این موارد را با هم و در کنار هم به پیش ببریم.

وی همچنین با اشاره به نوزدهمین نمایشگاه بین المللی صنایع و تجهیزات آشپزخانه، حمام، سونا و استخر، گفت: این دوره از نمایشگاه در فضایی به مساحت سه هزار متر مربع و به صورت تخصصی برگزار شده که امسال کیفیت بالایی را در آن شاهد هستیم. این دوره از نمایشگاه با هدف افزایش بازدهی تولید و ورود به بازارهای صادراتی و همچنین ایجاد فضای رقابتی سالم میان تولیدکنندگان داخلی در جهت ارتقای کیفیت تولید برگزار می‌شود.

کد خبر 5508458 سمیه رسولی

منبع: مهر

کلیدواژه: شرکت سهامی نمایشگاه های بین المللی جمهوری اسلامی ایران سازمان توسعه تجارت تحریم اقتصادی سازمان امور مالیاتی سهام عدالت مالیات علی اکبر محرابیان قیمت نفت وزارت امور اقتصادی و دارایی جاده چالوس مرکز مدیریت راه های کشور سازمان هواپیمایی کشوری کمیسیون مشترک اقتصادی ایران و قطر افزایش قیمت نفت بانک مرکزی اوپک پلاس بازار متشکل ارزی نمایشگاه ها بین المللی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۷۲۱۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بانک سامان میزبان صادرکنندگان در نمایشگاه اکسپو ایران

بانک سامان با تیمی کامل از مدیران و کارکنان خود، از صادرکنندگان کشور در نمایشگاه ایران اکسپو ۲۰۲۴ میزبانی می‌کند.

به نقل از سامان رسانه، ششمین نمایشگاه ایران اکسپو ۲۰۲۴ با حضور فعال بانک سامان در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار می‌شود.

این نمایشگاه رویدادی است که در آن معتبرترین شرکت‌ها و بنگاه‌های اقتصادی از جمله بانک سامان، توانمندی‌های صادراتی خود را به مراجعه کنندگان معرفی می‌کنند.

بانک سامان که به‌واسطه خدمات گسترده و کامل خود در سال‌های گذشته به انتخاب اول شرکت‌ها و بنگاه‌های صادراتی کشور تبدیل شده است، در مدت برگزاری این رویداد با برگزاری جلسات و ملاقات حضوری آخرین خدمات و امکانات خود را در اختیار صادرکنندگان کشور قرار خواهد داد.
گفتنی است، این نمایشگاه از ۸ لغایت ۱۲ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار خواهد شد و غرفه بانک سامان در سالن ۵ پذیرای بازدیدکنندگان است.

دیگر خبرها

  • پانزدهمین اجلاس روسای راه‌آهن‌ کشورهای اکو برگزار می‌شود 
  • پانزدهمین اجلاس روسای راه‌آهن‌های کشور‌های اکو برگزار می‌شود
  • اصفهان رتبه دوم برگزاری نمایشگاه در کشور/ بازدید بیش از ۳۰۰ هزار نفر از نمایشگاه در ۱۴۰۲
  • اصفهان رتبه دوم برگزاری نمایشگاه در کشور/بازدید بیش از ۳۰۰۰۰۰ نفر از نمایشگاه در سال ۱۴۰۲
  • بانک سامان میزبان صادرکنندگان در نمایشگاه اکسپو ایران
  • برگزاری نشست‌های تخصصی برای تبادل تجربه بین شرکت‌های ایرانی و خارجی در نمایشگاه نفت
  • بازدید هیئت هرمزگانی از نمایشگاه صنعت پلاستیک چین
  • رئیسی: ایران تحریم ناپذیر است
  • رئیسی: جمهوری اسلامی تحریم‌ناپذیر است
  • اقدامات آمریکا در دهه‌های اخیر نمایشگاهی از جنایات جنگی است