Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزیر بهداشت با تأکید بر توسعه گردشگری سلامت و دیپلماسی دارویی ایران و سوریه، گفت: آماده پذیرش بیشتر دانشجویان سوری در ایران هستیم، ۹۷ درصد از داروهای مورد نیاز ایران و بسیاری از تجهیزات پزشکی در داخل کشور تولید می‌شود که این نشان دهنده قدرت صنایع سلامت محور ایران است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، وزارت بهداشت در صفحه توئیتر خود نوشت:

«در دیدار وزیر بهداشت کشورمان با نخست‌وزیر سوریه تأکید شد؛ توسعه گردشگری سلامت و دیپلماسی دارویی ایران و سوریه»

«در دیدار دکتر عین‌اللهی، وزیر بهداشت و دکتر حسن الغباش، وزیر بهداشت سوریه تأکید شد؛ ارتقای دیپلماسی سلامت ایران و سوریه / باید به سمت برداشتن مرزهای علمی کشورهای دوست برویم / آماده روان‌سازی روابط و حذف موانع بوروکراتیک در حوزه همکاری‌های دارویی ایران و سوریه هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»

«دکتر عین‌اللهی، وزیر بهداشت در دیدار با وزیر علوم سوریه: افزایش تبادل استاد و دانشجو میان ایران و سوریه / همایش علمی مشترک بین ایران و سوریه می‌تواند در طول سال به میزبانی تهران و دمشق برگزار شود تا به حل مشکلات نظام سلامت دو کشور، منجر گردد.»

«دکتر عین‌اللهی، وزیر بهداشت در دیدار با وزیر بهداشت سوریه: آماده پذیرش بیشتر دانشجویان سوری در ایران هستیم / ۹۷ درصد از داروهای مورد نیاز ایران و بسیاری از تجهیزات پزشکی در داخل کشور تولید می‌شود که این نشان‌دهنده قدرت صنایع سلامت محور ایران است.»

کد خبر 580233

منبع: ایمنا

کلیدواژه: وزیر بهداشت تویتر وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی بهرام عین اللهی وزیر بهداشت افزایش پذیرش دانشجوی پزشکی دانشجوی پزشکی دارو سهمیه دارویی وضعیت تولید دارو در ایران شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق ایران و سوریه وزیر بهداشت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۷۲۲۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خبر مهم وزیر کشور درباره پذیرش اتباع جدید

به گزارش همشهری آنلاین،‌ احمد وحیدی درباره آخرین اقدامات انجام شده برای ساماندهی اتباع خارجی بیان کرد: اتباع غیرمجاز باید از ایران خارج شوند، اتباع جدید را نمی پذیریم و اتباعی که مجاز هستند و در کشور می مانند براساس نیازمندی های اعلام شده دستگاه ها به نیروی کار، خواهد بود و براین ساس ساماندهی خواهند شد.

وی ادامه داد: در حال حاضر اطلس شغلی توسط وزارت کار تهیه شده و استان های مختلف براساس نیازشان ارزیابی می کنند که در هر استان چقدر به نیروهای کار اتباع خارجی نیاز دارند؛ طبیعتاً در سطحی که مورد نیاز هست، در کشور خواهند ماند و مابقی باید به کشورهای خودشان بازگردند.

وزیر کشور در پاسخ به این پرسش که در طول یک سال گذشته چه تعداد اتباع به کشورشان بازگردانده شده اند، گفت: بیش از یک میلیون و ۳۰۰ هزار نفر به کشورهای خود برگشتند، اما یک اشکالی داریم و اینکه برخی از این افراد از طریق مرزها دوباره وارد ایران می شوند لذا دستگاه ها مجبور می شوند که دوباره آنها را به کشورهای خود برگردانند. موارد متعددی داریم که از ایران خارج شدند و پس از مدتی مجدد وارد کشورمان شدند.

وحیدی تأکید کرد: قوانین ما کفایت لازم برای برخورد با کسانی که غیر مجاز و برای بارها به کشور می آیند را ندارد که باید از طریق مجلس شورای اسلامی قوانین مربوط به برخورد با کسانی که برای چندمین بار وارد کشور می شوند، اصلاح شود تا از طریق قانون بتوانیم مانع ورود آنها به کشور شویم.

کد خبر 849465 منبع: شفقنا برچسب‌ها احمد وحیدی خبر ویژه اتباع خارجی

دیگر خبرها

  • خبر مهم وزیر کشور درباره پذیرش اتباع جدید
  • اجرای دو پویش ملی سلامت در برنامه وزارت بهداشت
  • خبر مهم وزیر کشور؛ از پذیرش اتباع جدید معذوریم!
  • سنتکام به کشتن کشاورز سوری به جای سرکرده القاعده اعتراف کرد + عکس
  • دانشگاه رازی آماده پذیرش دانشجویان و اساتید اخراجی آمریکا
  • درب دانشگاه‌های ایران به روی دانشجویان معترض آمریکایی باز شد
  • گسترش همکاری‌ها با کشور همسایه کمکی به دیپلماسی فرهنگی است
  • معاون وزیر علوم: دانشجویان تعلیق شده در آمریکا به ایران بیایند هزینه تحصیل‌شان رایگان است
  • حسینی: دولت سیزدهم به تقابل میدان و دیپلماسی اعتقادی ندارد
  • ادعای وزیر دفاع ترکیه درباره حضور پ ک ک در داخل مرزهای ایران