Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از مراغه، امیر سرتیپ کیومرث حیدری در صبحگاه نیروهای ارتش در پادگان امام رضا (ع) در مراغه اظهار کرد: رژیم غاصب و صهیونیستی سرزمین‌های مسلمانان را اشغال کرده و کمتر از ۲۵ سال آینده این زمین‌ها به آغوش اسلام باز خواهد گشت.

وی اضافه کرد: امروز دستاوردهای نظامی، دفاعی و تسلیحات ارتش جمهوری اسلامی ایران خارچشم دشمنان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته فرماندن نیروی زمینی ارتش، تمام یگان‌های نیروی زمینی در حال مجهز شدن به دستاوردهای و تسلیحات نقطه زن، دورزن و هوشمند است.

وی افزود: برد پهپادها و موشک‌های عملیاتی نیروی زمینی ارتش تا تلاویو و حیفا رسیده است.

امیر حیدری با اشاره به شهر پهپادی ارتش گفت: این همه تجهیزات برای پاسخ گفتن به تجاوزهای احمقانه دشمنان انقلاب اسلامی است.

وی گفت: سلاح‌های سبک نیروی زمینی نیز در حال تغییر، به روز شدن و بومی شدن است.

احداث ۲۵ هزار خانه

فرمانده نیروی زمینی ارتش در بازدید از خانه‌های سازمانی تازه احداث پادگان امام رضا (ع) مراغه نیز گفت: تا سه سال آینده برای ۲۵ هزار کارمند ارتش خانه شخصی احداث می شود.

وی افزود: در راستای تحقق فرمایشات مقام معظم رهبری، خانه‌های شخصی برای پرسنل بالای ۱۵ سال خدمت بصورت مشارکتی احداث و تحویل می‌شود.

امیر حیدری گفت: خانه دار شدن پرسنل ارتش قبل از بازنشستگی یکی از اصلی‌ترین مطالبات رهبر معظم انقلاب از فرمانده ارتش است.

وی همچنین از ساخت ۲۳ هزار خانه پرسنلی در ۵۱ پادگان نیروی زمین برای رفاه کارکنان خبر داد و افزود: در راستای کهنه‌زدایی از خانه‌های سازمانی یگان‌های ارتش  ۱۲ هزار خانه سازمانی در پادگان‌ها در حال نوسازی است.

گزارش فارس حاکی است، فرمانده نیروی زمینی ارتش با حضور در منزل یکی خانه‌های سازمانی تازه واگذار شده پای صحبت این خانواده نشست.

در یک سال گذشته 120 واحد مسکونی سازمانی در مراغه احداث و واگذار شده است.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: فرمانده نیروی زمینی ارتش مراغه برد موشک های ارتش جمهوری اسلامی نیروی زمینی ارتش پهپاد های ارتش پادگان امام رضا ع مراغه تلاویو حیفا نیروی زمینی ارتش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۷۲۳۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید امیر دریادار سیاری از گروه مخابرات ارتش

به گزارش حوزه سیاست و اقتصاد خبرگزاری تقریب، امیر دریادار سیاری معاون هماهنگ‌کننده ارتش جمهوری اسلامی ایران در ادامه بازدید از یگان‌های تابعه ستاد آجا، صبح امروز (سه شنبه) از گروه مخابرات ارتش بازدید کرد.

وی از بخش‌های مختلف ستادی، آموزشی، عملیاتی و منازل سازمانی گروه مخابرات ارتش بازدید کرد و دستوراتی را در راستای ارتقای توان عملیاتی و پیشرفت هرچه سریع تر پروژه‌ها، تجهیزات و فناوری های جدید مخابراتی این گروه صادر کرد.

رئیس ستاد ارتش همچنین در این بازدید از پای کار بودن و آمادگی بالای گروه مخابرات ارتش در اجرای دقیق و بی کم و کاست مأموریت‌های محوله به‌ویژه در جریان حمله موشکی اخیر (وعده صادق) تقدیر و تشکر کرد.

فرماندهان و مسئولان یگان‌های ارتباطات زیرساخت ارتش در مناطق مختلف کشور، به صورت ویدئو کنفرانس و برخط، از روند آمادگی رزمی و عملکرد سامانه‌های ارتباطی خود به ارائه گزارش پرداختند.

در این بازدید امیر سرتیپ ناصر مختارزاده، معاون فناوری اطلاعات و ارتباطات ارتش و امیر سرتیپ ابوالفضل سپهری راد، معاون بازرسی آجا نیز حضور داشتند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • از دجله تا راین!/کدام کشور اروپایی رکورددار تجهیز صدام به تسلیحات شیمیایی بود؟
  • در ساخت زیردریایی و شناورهای زیرسطحی به بومی‌سازی رسیدیم
  • فرمانده نیروی زمینی سپاه: امنیت ملی خط قرمز ماست و در تامین امنیت با کسی شوخی نداریم
  • دیدار فرمانده گروه ۹۹ پدافند هوایی نیروی زمینی ارتش با خانواده جانباز متوفی اکبری خندابی
  • بازدید امیر دریادار سیاری از گروه مخابرات ارتش
  • اوکراین با کمبود قطعات یدکی برای تعمیر تجهیزات غربی روبرو است
  • نیروی دریایی امنیت شاهرگ اقتصادی کشور را تضمین کرده
  • هشدار جدی فرمانده ارشد ارتش به دشمنان: جواب هر تجاوز و نگاه نامناسبی را با قدرت می دهیم /پدافند هوایی در اوج آمادگی است
  • تجهیز ۱۰۰ درصدی چاه‌های کشاورزی به کنتور هوشمند
  • پدافند هوایی در اوج آمادگی است