Web Analytics Made Easy - Statcounter

امیرسرتیپ امیرحسین شفیعی روز سه شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا، افزود: ما وظیفه داریم در این مکان های مقدس اقداماتی انجام دهیم که خون این شهدای والامقام پایمال نشود.

وی با اشاره به هماهنگی های ایجاد شده بین لشکر عملیاتی ۲۱ حمزه و شهرداری، اظهار داشت: با تبدیل این راضی به بوستان های وسیع در بخش مرکزی و مهم کلانشهر تبریز، شور و نشاط بسیار خوبی بین شهروندان به وجود آمده است، در حالی که تا مدت ها همین بوستان ها داخل سیم خاردارها قرار داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

امیر شفیعی با اشاره به همکاری های مستمر و بی منت ارتش جمهوری اسلامی ایران با استانداری آذربایجان شرقی و شهرداری تبریز در انتقال پادگان های خود از داخل شهر تبریز، افزود: ما به عنوان خدمت گذاران مردم در لشکر عملیاتی ۲۱ حمزه سیدالشهداء همواره در پیروی از رهنمون ها و فرامین فرماندهی معظم کل قوا ذره ای تردید نداشته و طبق همین فرامین پادگان ها را در اختیار شهرداری قرار دادیم.

وی با بیان اینکه این مجموعه برای تامین منافع شهروندان تبریزی از هیچ تلاشی فروگذاری نمی‌کند، اظهار داشت: منافع سازمانی ارتش جمهوری اسلامی و شهروندان تبریزی اولویت اصلی مهم و اولویت دار ماست و بر همین مبنا نهایت همکاری و مساعدت را با نهادهای مختلف استانی به انجام می رسانیم تا مردم تبریز از امکانات و مزیت های اراضی ارتش بهره ببرند.

امیر شفیعی با رد هر گونه بروز اختلاف بین ارتش و شهرداری تبریز، یاداور شد: هیچ اختلاف نظری بین این دو مجموعه وجود ندارد و ما طبق دستور مقام مظعم رهبری کار می کنیم و البته شهردار تبریز نیز که فردی جهادگر و تلاشگر است، خود را مدیری جهادی معرفی می کند که چنین نیز هست.

به گزارش ایرنا، بحث انتقال پادگان لشکر ۲۱ حمزه سیدالشهدای ارتش جمهوری اسلامی در تبریز که از سال ها قبل مطرح و تا مدت ها مسکوت مانده بود، همزمان با دهه فجر انقلاب اسلامی در سال ۱۳۹۶، عملیاتی شد تا آرزوی مردم این شهر محقق شود.

در حالیکه طرح انتقال این پادگان از سال ۱۳۹۰ قرار بود اجرایی شود، بنا به دلایلی به سال ۱۳۹۲ موکول شد، اما باز به دلیل مشکلات به وجود آمده بین شهرداری، استانداری و ارتش این امر راه به جائی نبرد و در آن موقع به طور کامل انتقال پادگان مسکوت ماند.

قرار گرفتن در مرکز شهر و ایجاد ترافیک سنگین و نیز تصمیم کلی برای خروج پادگان های نظامی از محدوده های شهری، از جمله ضرورت های انتقال پادگان ارتش جمهوری اسلامی ایران در تبریز بود این امر اجرایی شد تا مسیرگشایی امتداد خیابان ارتش آغاز و زمینه اجرای طرح‌های شهری در محدوده‌های مشخصی از این پادگان کلید بخورد.

انتقال پادگان‌ها از مراکز شهری در راستای تدابیر فرماندهی معظم کل قوا صورت می ‌گیرد که انتقال پادگان تبریز از نخستین طرح‌های مربوط در راستای عمل به این دستورالعمل می باشد.

برچسب‌ها تبریز آذربایجان شرقی ارتش جمهوری اسلامی ایران

منبع: ایرنا

کلیدواژه: تبریز آذربایجان شرقی ارتش جمهوری اسلامی ایران تبریز آذربایجان شرقی ارتش جمهوری اسلامی ایران ارتش جمهوری اسلامی انتقال پادگان پادگان ها ۲۱ حمزه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۷۲۴۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تخریب دو ساخت غیرمجاز در اسدآباد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان همدان؛ امید کاویار افزود: همچنین یک مورد دیوارکشی در اراضی روستای بیاج این شهرستان به طور کامل تخریب شد.

او تأکید کرد: مالکان این دو بنا بدون اخذ مجوز از مدیریت امور اراضی سازمان جهادکشاورزی استان اقدام به ساخت و ساز غیرمجاز کرده بودند که بلافاصله، تخریب و به حالت اولیه بازگردانده شدند.

دادستان اسدآباد تصریح کرد: این اقدام به منظور تأمین امنیت غذایی، جلوگیری و مقابله با ساخت و ساز‌های غیرمجاز در قالب قانون حفظ کاربری اراضی زراعی و باغ‌ها تخریب شدند.

کاویار گفت: شهروندان باید پیش از خرید هر گونه باغ به ویژه باغ‌هایی با ساخت جدید، مجوز تغییر کاربری را از فروشنده درخواست کنند.

دیگر خبرها

  • زد و خورد میان معترضان صهیونیست و عناصر پلیس در اراضی اشغالی
  • تعلیم و تربیت یکی از مهمترین مسائل روز ارتش است
  • تخریب دو ساخت غیرمجاز در اسدآباد
  • هدف استعمار فرانو تسلط بر مغز جوانان است
  • ۱۳ فرد و نهاد انگلیسی از سوی ایران تحریم شدند
  • بهره‌مندی هرچه بیشتر از علم و پژوهش با برجسته‌سازی معنویت، نیاز پیش‌ِ روی ما به حساب می‌آید
  • فرماندهان آینده ارتش انقلابی در مکتب معلمان خود پرورش می‌یابند
  • آموزش، نقطه مشترک بین ارتش و آموزش وپرورش است 
  • دیدار فرمانده گروه ۹۹ پدافند هوایی نیروی زمینی ارتش با خانواده جانباز متوفی اکبری خندابی
  • احیای خانه های تاریخی با هدف جذب گردشگری در تبریز