Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل مدیریت بحران استانداری تهران با اشاره به وقوع طوفان و گرد و غبار در پایتخت گفت: منشأ این پدیده محلی است و ارتباطی به کشورهای همسایه ندارد.

حامد یزدی مهر روز سه‌شنبه در گفت‌وگو با ایران اکونومیست با اشاره به وقوع طوفان همراه با گرد و غبار در پایتخت گفت: این پدیده از سمت استان البرز وارد تهران شده و طبق پیش بینی هواشناسی این پدیده تا دو ساعت آینده در تهران باقی خواهد ماند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: سرعت این طوفان تا حدود ۸۰ کیلومتر بر ساعت رسیده بود که البته سرعت آن در حال کاهش است.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری تهران ادامه داد: چون منشا این پدیده داخلی و کاملا محلی است شرایط کیفیت هوای تهران در شرایط ناسالم قرار نخواهد گرفت.

به گفته وی، در صورت تغییر شرایط حتما کمیته اضطرار آلودگی هوا در محل استانداری تهران تشکیل جلسه خواهد داد اما شهروندان بدانند که این وزش باد مقطعی است و تا حداکثر تا دو ساعت آینده پایان خواهد یافت.

به گزارش ایران اکونومیست، وزش باد نسبتا شدید دقایقی قبل مناطق جنوبی و غربی پایتخت را فرا گرفت و موجب گرد و غبار در برخی مناطق شهر تهران شده است.

 

  منبع: خبرگزاری ایرنا برچسب ها: شهر تهران ، شهرداری تهران ، طوفان

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: شهر تهران شهرداری تهران طوفان گرد و غبار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۷۲۶۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پخش «در مرز غبار آلود» از سیما/ روایتی متفاوت از نادر طالب‌زاده

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی سازمان هنری رسانه‌ای اوج، مستند «در مرز غبار آلود» به کارگردانی سیاوش کریم پور و تهیه کنندگی نیما پورقدیمی روایتی متفاوت از فعالیت های مرحوم نادر طالب زاده در حین برگزاری کنفرانس افق نو در بیروت است.

این مستند یکشنبه ۹ اردیبهشت، ساعت ۱۴:۱۵ از شبکه دو سیما و ساعت ۱۸:۴۵ از شبکه یک سیما پخش خواهد شد.

مستند «در مرز غبار آلود» تهیه و تولید شده در سازمان هنری رسانه‌ای اوج است.

کد خبر 6090713 عطیه موذن

دیگر خبرها

  • وضعیت کیفیت هوای پایتخت امروز سه شنبه
  • گرد و غبار بیش از ۱۰۰۰ خوزستانی را به بیمارستان‌ها کشاند
  • بروز مشکلات تنفسی در خوزستان در پی گرد و غبار
  • منشأ گرد‌و‌غبار امروز خوزستان مشخص شد
  • مراجعه بیش از ۱۰۰۰ خوزستانی به بیمارستان‌ ها در پی گرد و غبار امروز
  • طوفان عراق، منشأ گرد و غبار امروز خوزستان
  • تقویت همکاری ایران و عراق برای مقابله با پدیده گرد و غبار
  • بارش شدید باران در پایتخت از چهارشنبه
  • پخش «در مرز غبار آلود» از سیما/ روایتی متفاوت از نادر طالب‌زاده
  • پدیده مشکوکی که این روزها بین جوانان مُد شده!