Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار شهری خبرگزاری فارس، احمد صادقی در صحن امروز شورای شهر درباره گزارش معاون شهر سازی شهرداری تهران در خصوص بافت فرسوده اظهارداشت: محله نفر آباد یکی از محله هایی است که باید برای آن فکری عاجل کرد.

وی افزود: سال گذشته  شورا مصوبه ای در خصوص تامین منابع مالی برای محله نفر آباد داشت که متاسفانه تاخیر در اجرای این مصوبه  توسط شهرداری تهران سبب شد این بودجه هم در زمان خود به این محله اختصاص داده نشود و هم اینکه کم شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

صادقی افزود:  مستحضر هستید وقتی بودجه در زمان خود  تخصیص نیابد تاثیر گذاری چندانی نخواهد داشت.

وی ادامه داد: این تاخیر سبب شد این بودجه در جاهای دیگر کشور هزینه شود و این در حالی است که محله نفر آباد سالیان سال است با مشکلات عدیده ای مواجه است و ضرورت نوسازی بافت فرسوده در این محله مورد تاکید است.

صادقی گفت: شهرداری تهران می بایست با در اولویت قرار دادن این محله در اقدامات مر بوط  به خدمات دهی و نوسازی بافت فرسوده این کسری بودجه را جبران کند.

این عضو شورای شهر تهران خاطرنشان کرد: ما همواره گفته ایم محله نفر آباد ساخته نمی شود جز با مشارکت مردمی که خود در  محله ساکن هستند، و این در حالی است که نه نخبگان و نه کسبه  و نه  اهالی این محله خیلی در جریان امور و اقدمات نیستند و قرار نمی گیرند و ما این آمادگی را اعلام می کنیم که برای مشارکت این عزیزان از هیچ تلاشی دریغ نخواهیم کرد.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: شهرداری تخصیص بودجه بودجه شورای شهر محله نفر آباد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۷۲۷۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تخصیص ۴۰ میلیارد تومان برای تکمیل ۲ طرح بازآفرینی شهری در نجف آباد

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکزاصفهان؛ رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان نجف آباد گفت: این ۲ طرح شامل احداث فرهنگسرای آیت الله عالم نجف آبادی و مدرسه شهید حقیقی در محله صالح آباد نجف آباد است. مرتضی فولادی افزود: این فرهنگسرا با زیربنای ۲ هزار و ۱۰۰ متر مربع به‌صورت سالن‌های چند منظوره و مدرسه نیز به مساحت یک هزار و ۲۰۰ مترمربع با مشارکت شهرداری در بافت فرسوده نجف آباد (محله صالح‌آباد) در حال ساخت است.

وی در ادامه به عملکرد اداره راه و شهرسازی شهرستان نجف‌آباد در سال ۱۴۰۲ پرداخت و گفت: گذشته ۱۳ هزار مورد واگذاری مسکن به مساحت ۴۷ هزار مترمربع به صورت قطعی و اجاره‌ای داشتیم.

فولادی افزود: همچنین در راستای اجرای قانون حدنگار، صیانت از حقوق بیت‌المال و حفظ مالکیت دولت بر روی اراضی دولتی این شهرستان، هزار و ۹۲۲ برگ سند مالکیت تک برگ بنام دولت و با نمایندگی سازمان ملی زمین و مسکن اخذ شده و ۴۹۹ هکتار تحصیل اراضی صورت گرفته است.

دیگر خبرها

  • ۶۰ درصد ساکنان محله جوادیه تهران افغانستانی هستند
  • امانی، عضو شورای شهر: ۶۰ درصد ساکنان محله جوادیه تهران افغانستانی هستند
  • ابرپروژه مسکونی تهران در محله یاخچی آباد با ۱۰ هزار واحد ساخته می شود
  • «طرح نور» مورد استقبال مردم قرار گرفته است | استان تهران تقسیم می شود؟ | قرارداد شهرداری تهران با چین هیچ نقطه منفی ندارد
  • تخصیص ۴۰ میلیارد تومان برای تکمیل ۲ طرح بازآفرینی شهری در نجف آباد
  • برق برخی مناطق ۷ شهرستان گیلان فردا قطع می‌شود
  • برق در این استان فردا قطع می‌شود؛ خاموشی از راه رسید؟
  • برق این مناطق گیلان فردا قطع می‌شود
  • تغییرات بودجه شهرداری تهران در این دو سال | اعتبارات نسبت به دو سال گذشته ۵۰ درصد افزایش یافته است
  • شهرداری در حوزه بافت فرسوده چه کرد؟