Web Analytics Made Easy - Statcounter

بر اساس مصوبه مجلس نمایندگان و سنای ایالت نیویورک استخراج کنندگان ارزهای دیجیتال در این ایالت تنها تا دو سال دیگر حق استفاده از سوخت‌های فسیلی را دارند.

 بر اساس این مصوبه با هدف کمک به حفظ محیط زیست و جلوگیری از تشدید گرمایش زمین استخراج ارزهای دیجیتال مانند بیت کوین با استفاده از منابع انرژی حاصل از سوخت‌های فسیلی تا دو سال دیگر در ایالت نیویورک متوقف می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در عین حال دفتر کتی هوکول فرماندار نیویورک دیروز اعلام کرد هنوز مشخص نیست آیا این مصوبه توسط وی امضا می‌شود یا خیر.

استخراج ارزهای دیجیتال با استفاده از رایانه‌ها نیاز به مصرف مقدار زیادی انرژی برق دارد و این امر مشکلات قابل توجهی را در زمینه حفظ پایداری شبکه‌های تولید و انتقال نیرو در بسیاری از کشورهای جهان به وجود آورده است.

مجلس نمایندگان ایالت نیویورک در آوریل گذشته این مصوبه را تأیید کرد و سنای ایالتی نیز هفته قبل آن را به تصویب رساند. در عین حال فرماندار نیویورک معتقد است اگر چه حفاظت از محیط زیست اهمیت دارد، اما باید بین این کار و حفاظت از فرصت‌های شغلی به دست آمده از علاقه به استخراج ارزهای دیجیتال توازن و تعادل برقرار شود.

تصویب این مصوبه بخشی از تلاش‌های ایالت نیویورک برای کاهش ۸۵ درصدی انتشار گازهای گلخانه‌ای تا سال ۲۰۵۰ است.

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: ایالت نیویورک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۷۲۸۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتظار ۱۰ ساله مردم ۳۰ روستا برای تکمیل پل سوخته سرا پایان رسید

به گزارش خبرنگار مهر، حسن جهانیان عصر سه شنبه در حاشیه بازدید از پل سوخته سرا اظهار کرد: با تلاش های شبانه روزی و مدیریت جهادی این مجموعه، عملیات احداث پل سوخته کلاسالیان سال راکد بود و حدود ۲ سال قبل پروژه نیمه کاره از مجموعه اداره کل راه و شهرسازی منفک وجهت اتمام نهایی به این اداره کل واگذارشده بود در حال انجام و بزودی مورد بهره برداری قرار می گیرد.

وی با بیان اینکه اتمام این پروژه تاثیر خوبی در کاهش بار ترافیکی ۳۰ روستای همجواردهستان بالا تجن شهرستان قائمشهر و همچنین شریان سوادکوه شمالی خواهد داشت گفت: با افتتاح این پروژه تردد بیش از ۴۰ هزار جمعیت ۳۰ روستای مذکور به آسانی فراهم خواهد آمد.

جهانیان با اشاره به اینکه توسعه و رفع محرومیت از چهره روستاها از اولویت های دولت مردمی است، گفت: روستاییان بیش از دیگران به خدمت رسانی و دریافت امکانات و خدمات برای تأمین نیازهای اساسی خود و رهایی از محرومیت نیاز دارند، به همین دلیل محور برنامه‌های خدمت‌رسانی، توسعه و مقابله با محرومیت باید متوجه نواحی روستایی می باشد.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان افزود: فعال کردن اقتصاد روستا یکی از اولویت های اساسی دولت سیزدهم است و باید با برنامه ریزی اصولی روند مهاجرت معکوس جوانان روستا فراهم شود.

وی در ادامه گفت: طی یک سال گذشته ده ها پروژه نیمه تمام که سالیان سال راکد مانده بود ازجمله پل اروست شهرستان ساری، امیر ده وگردرودبار شهرستان بابل، بلیران و چنگ میان شهرستان آمل، کردخیل شهرستان جویبار و تیل پرده سر شهرستان تنکابن با همت راهداران به سرانجام رسید و عاقبت به خیر شد.

کد خبر 6093477

دیگر خبرها

  • کلاهبرداری تتر چیست و چطور آن را تشخیص دهیم
  • پایان انتظار ۳۷ ساله مادر شهید اسدپور در شیراز
  • سکوت معنادار قالیباف بعد از پایان ضرب الاجل برای دولت رئیسی
  • پایان انتظار ۳۷ ساله مادر شهید در شیراز
  • تعطیلی آخرین نیروگاه زغال‌سنگ بریتانیا برای پیشبرد هدف کربن‌صفر
  • انتظار ۱۰ ساله مردم ۳۰ روستا برای تکمیل پل سوخته سرا پایان رسید
  • پتانسیل ایران در استخراج رمزارز از گاز فلر
  • روند نزولی بیت کوین آغاز شد؟
  • نزول بیت‌کوین و اتریوم / قیمت روز ارزهای دیجیتال
  • دانشگاه کلمبیای آمریکا تعلیق دانشجویان حامی فلسطین را از تحصیل آغاز کرد