Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-03@03:39:04 GMT

دستگیری عاملان ایجاد مزاحمت در فضای مجازی در کهگیلویه

تاریخ انتشار: ۱۷ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۱۷۲۸۶۷

دستگیری عاملان ایجاد مزاحمت در فضای مجازی در کهگیلویه

بهنام زمانی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کهگیلویه، از شناسایی افرادی که در معابر و اماکن عمومی اقدام به ایجاد مزاحمت برای نوامیس مردم می‌کردند و سپس از مزاحمت خود کلیپ تهیه و آن را در اینستاگرام به اشتراک می‌گذاشتند، خبر داد و اظهار کرد: برابر گزارش واصله و با رصد و پایش مستمر فضای مجازی توسط کارشناسان پلیس فتا این شهرستان مشخص گردید افرادی در معابر و اماکن عمومی برای دختران نوجوان ایجاد مزاحمت کرده و در حین ایجاد مزاحمت خود اقدام به تهیه فیلم نموده و سپس آن را به شکل استوری در اینستاگرام به اشتراک می‌گذاشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: با توجه به حساسیت پرونده، موضوع در دستور کار کارشناسان پلیس فتا این شهرستان قرار گرفت و با انجام اقدامات فنی و تخصصی دو نفر از عاملین ایجاد مزاحمت شناسایی و با هماهنگی مقام قضایی دستگیر، در بازرسی از آنان ادله مرتبط با جرم نیز کشف و ضبط گردید.

زمانی تصریح کرد: متهمان پس از دستگیری به پلیس فتا منتقل، در خصوص موضوع پرونده از آنان تحقیق که ابتدا منکر بزه انتسابی گردیدند امادر ادامه با ارائه مستندات به بزه انتسابی معترف و انگیزه خود از این عمل مجرمانه را سوءاستفاده و اخاذی از دختران جوان بیان کردند.

انتهای پیام/82016

منبع: فارس

کلیدواژه: دهدشت پلیس فتا فارس متخلفان فضای مجازی ایجاد مزاحمت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۷۲۸۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرد هتاک فضای مجازی در چالوس دستگیر شد

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ محسن سلیمانی اظهار کرد: در پی کسب خبری مبنی بر هتک حرمت و حیثیت از سوی یک صفحه اینستاگرامی با انتشار تصاویر کاندیداها و تمسخر آنان و انتشار اخباری تحت عنوان افشاگری بر علیه برخی افراد و مسوولان با هدف تشویش اذهان عمومی در زمان برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی، موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس فتا قرار گرفت.

وی تصریح کرد: با انجام اقدامات اطلاعاتی و فنی، متهم شناسایی و با هماهنگی قضائی در اقدامی غافلگیرانه دستگیر شد.

سرهنگ سلیمانی، افزود: متهم در تحقیقات و بازجویی‌های فنی پلیس به بزه انتسابی اقرار کرد و پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی و سپس روانه زندان شد.

کد خبر 6095235

دیگر خبرها

  • فرد هتاک فضای مجازی دستگیر شد
  • فرد هتاک فضای مجازی در چالوس دستگیر شد
  • دستگیری فرد هتاک فضای مجازی در چالوس
  • نسبت ما با فضای مجازی چگونه است؟ / تلاش «شبکه» برای ایجاد پرسش
  • دستگیری عاملان تیراندازی در نیمروز
  • دستگیری مدیر یک آرایشگاه زنانه به خاطر تبلیغ کودک‌همسری
  • دستگیری عاملان ایجاد رعب وحشت در باقرشهر
  • دستگیری ۱۲ نفر از باند قمار در گلستان/ تراکنش‌های غیر مجاز فراتر ۶۰۰ میلیارد تومان بود
  • دستگیری عاملان تیراندازی در زابل
  • دستگیری عاملان کلاهبرداری ۲۰ میلیاردی در تهران