Web Analytics Made Easy - Statcounter

همزمان با دهه کرامت و روز بزرگداشت حضرت احمد بن موسی (ع) و در حاشیه تشرف اعضای شورای قضایی استان فارس به حرم حضرت شاهچراغ (ع)، رئیس کل دادگستری استان فارس از رهایی 5 محکوم به قصاص از چوبه دار خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از فارس، حجت الاسلام و المسلمین سید کاظم موسوی با بیان اینکه تلاش مشترک شورای حل اختلاف استان و هیئت ویژه صلح و سازش دادسرای عمومی و انقلاب مرکز استان در راستای پویش « به حرمت علی (ع) می بخشم» همزمان با دهه کرامت منتج به اعلام رضایت 5 نفر از خانواده های اولیاء دم شد گفت: محبوسین این پرونده ها در حوزه های قضایی  شیراز ، کازرون ، کوه چنار و سپیدان  پس از چندین سال  از زندان آزاد شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
وی همچنین از آزادی 50 نفر زندانی جرائم مالی غیر عمد با استفاده از تسهیلات قضایی همزمان با  این ایام مبارک خبر داد و افزود: امروز همچنین با تقاضای اشتغال 100 نفر از مددجویان زندان های فارس نیز موافقت و 100 زندانی مشمول دیگر نیز با اعطای مرخصی از زندان آزاد شدند.نماینده عالی قوه قضائیه در استان فارس با تأکید بر اینکه روند سرکشی به زندان ها و آزادی زندانیان واجد شرایط  به صورت ویژه در دهه کرامت ادامه خواهد داشت به تشریح شخصیت والای امین ولایت حضرت احمد بن موسی شاهچراغ (ع) پرداخت و افزود: در روایت و سیره ایشان به برخورد های کریمانه و آزاد سازی یک هزار بنده اشاره شده است و امروز لازم است ما نیز با پیروی و سرلوحه قرار دادن سیره  آن شخصیت والامقام ضمن تقویت مردم مداری و تکریم مراجعان زمینه رهایی بخشی افراد مستحق در بند ، بخصوص محکومان جرائم مالی غیر عمد را فراهم کنیم.انتهای پیام

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: فارس قصاص بخشش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۷۲۹۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۵۵ اصفهانی همزمان با سالروز شهادت امام صادق (ع) خون اهدا کردند

کیان دُهراب‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد:: ۲۴۰ نفر از اهداکنندگان خون در سالروز شهادت حضرت امام جعفر صادق (ع) به مرکز اهدای خون خواجو شهر اصفهان مراجعه که از این تعداد ۱۵۵ نفر، موفق به اهدای خون شدند.

وی اضافه کرد: در حال حاضر ذخیره خون استان در زمان حال ۳۵۰۰ معادل ۸ روز است.

مدیرکل انتقال خون استان اصفهان تصریح کرد: شهروندان توجه داشته باشند با هر بار اهدای خون، جان سه نفر نجات پیدا می‌کند.

کد خبر 6097030

دیگر خبرها

  • موزه سینما بزرگداشت کیانوش عیاری را برگزار می‌کند
  • رهایی گروگان ۵۶ ساله در شیراز
  • سند راهبردی شیراز سومین حرم اهل بیت(ع) رونمایی می‌شود
  • بزرگداشت کیانوش عیاری در موزه سینما
  • مجازات شهادت دروغ در محاکم قضایی چیست؟
  • ۱۵۵ اصفهانی همزمان با سالروز شهادت امام صادق (ع) خون اهدا کردند
  • افزایش مجازات شهادت دروغ در محاکم قضایی
  • بزرگداشت شهدای مدرسه فیضیه در قم
  • سومین حرم اهل بیت شاهچراغ (ع) در سوگ امام صادق (ع)
  • سوگواری شهادت امام صادق (ع) در حرم شاهچراغ