Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله سید علیرضا عبادی صبح سه شنبه در دیدار با مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان جنوبی اظهار کرد: تربیت و پرورش اندیشه کودکان کار بسیار بزرگ و در حقیقت ادامه مسئولیت و هدف انبیا الهی است.

نماینده ولی‌فقیه در خراسان‌جنوبی با اشاره به اینکه گاه انسان در بعد زیست شناسی معرفی می‌شود، گفت: اما باید به این نکته توجه داشته باشیم که بررسی انسان از ابعاد انسانی بسیار متفاوت با جنبه زیست شناسی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عبادی بیان کرد: کار مکتب انبیا و جانشینان آنان و علمای ربانی این است که انسانیت وجود انسان را تکمیل کنند.

وی با اشاره به اینکه در نظام مقدس جمهوری اسلامی آنان که توفیق به اجرای قانون را دارند در حقیقت در مسیر انبیا یعنی به فعلیت رساندن بعد انسانی کار می‌کنند، ادامه داد: اساس پرورش انسان بر محبت و حب است.

نماینده ولی فقیه در خراسان‌جنوبی با تأکید بر اینکه دین جز محبت نیست و نماز و روزه و جهاد به نوعی مظاهر محبت به خدا است، گفت: خداوند هم به واسطه اینکه انسان را دوست می‌دارد همه آنچه در آسمان و زمین است را برای او آفریده است.

عبادی اظهار کرد: شهید سلیمانی در نامه به خانواده‌اش می‌گوید که اگر لباس نظامی بر تن کرده است به واسطه آن است که دشمن دشمنان انسانیت هستم.

وی با اشاره به اینکه جمهوری اسلامی بر این محور است که نه ظلم کرده و نه ظلم را می‌پذیرد، بیان‌کرد: مکتب انبیا از انسان‌ها برای همدیگر برادر و خواهر می‌سازد و از این جهت قرآن کریم تأکید می‌کند که «إِنَّمَا الْمُؤْمِنُونَ إِخْوَةٌ» و باید جامعه بر محوریت مهربانی باشد.

پیش بینی شرکت ۱۵ هزار نفر در برنامه‌های تابستانی

طاهره حمیدی، مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان‌جنوبی هم در این دیدار اظهار کرد: به مناسبت دهه کرامت ۲۳۰ برنامه در خراسان جنوبی اجرا می‌شود.

وی افزود: معرفی شخصیت حضرت فاطمه معصومه (س) و امام رضا، خاطرات زیارت، شعرخوانی رضوی، معرفی امام (ره) و برگزاری نشست‌های تخصصی با عنوان یاد امام از جمله برنامه‌های پیش بینی شده است.

حمیدی با اشاره به در پیش رو بودن تابستان یادآور شد: بعد از دو سال از شیوع کرونا پیش بینی ما بر است که برنامه‌های اوقات فراغت در سال جاری با استقبال بسیار خوبی رو شود و ۱۵ هزار کودک و نوجوان از برنامه‌های ما استفاده کنند.

کد خبر 5508425

منبع: مهر

کلیدواژه: سید علیرضا عبادی نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی بیرجند بوشهر سالروز ارتحال امام خمینی کرمانشاه قیام 15 خرداد امام خمینی ره آمار کرونا خطبه های نماز جمعه اجتماع سلام فرمانده ساختمان متروپل ویروس کرونا دهه کرامت مراسم ارتحال امام خمینی ره نماهنگ سلام فرمانده خراسان جنوبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۷۲۹۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برنامه‌های گردشگری باید با پیوست‌های فرهنگی و دینی تدوین شود

به گزارش خبرنگار مهر، جلسه هم‌اندیشی فعالان فرهنگی و گردشگری دزفول با استاندار خوزستان در محل فرمانداری این شهرستان برگزار شد.

علی اکبر حسینی محراب، استاندار خوزستان در این نشست گفت: برنامه‌های گردشگری باید به شکل جامع و همراه با پیوست‌های فرهنگی و دینی تدوین شود.

وی بیان کرد: رودخانه‌ها یکی از ظرفیت‌های مهم در حوزه گردشگری است و در این خصوص اقدامات زیادی می‌توان انجام داد.

کد خبر 6088702

دیگر خبرها

  • شوراها، از مهمترین مظاهر مردمی سازی حکمرانی در نظام مردم سالاری دینی
  • برگزاری 120 برنامه در هفته عقیدتی _ سیاسی در خراسان جنوبی
  • اجرای ۱۲۰ برنامه هفته عقیدتی سیاسی در خراسان جنوبی
  • ابلاغ برنامه‌ ارتقای بهره‌وری دستگاه‌های اجرایی خراسان جنوبی
  • ابلاغ برنامه‌های ارتقای بهره‌وری به دستگاه‌های اجرایی خراسان جنوبی
  • آب شرب روستا‌های سیل زده خراسان جنوبی وصل شد
  • آب روستا‌های سیل زده خراسان جنوبی وصل شد
  • تاکید امام جمعه پیرانشهر بر رعایت اخلاق اسلامی
  • برنامه‌های گردشگری باید با پیوست‌های فرهنگی و دینی تدوین شود
  • مختومقلی فراغی از محورهای وحدت در گلستان است