Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-27@14:05:40 GMT

با سرویس‌های ارائه شده نئوبانک آشنا شوید

تاریخ انتشار: ۱۷ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۱۷۳۰۳۱

با سرویس‌های ارائه شده نئوبانک آشنا شوید

به گزارش خبرنگار «تابناک» امروزه فناوری‌های نوین در ارائه خدمات بکی از مباحث کلیدی در کلیه بخش‌ها از جمله صنعت بانکداری شده است. این خدمات علاوه تسهیل خدمات بستر را برای جذب مشتریان جدید نیز هموار کرده است؛ بنابراین بانک‌ها به عنوان نهاد‌های مالی خدمت‌محور، در فرایند توسعه پایدار نقش اساسی و ثبات بخشی را ایفا می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ظهور تکنولوژی‌های جدید، تغییر در ترجیحات مشتریان، ترویج بانکداری باز و گسترش بازار‌های مالی متنوع شرایط جدیدی را در عرصه اقتصاد جهانی شکل داده است.
سجاد عبداللهی کارشناس صنعت بانکی در گفتگو با خبرنگار «تابناک» با بیان اینکه فناوری نوین مالی به عنوان یکی از بارزترین نوآوری‌های عصر حاضر در صنعت مالی سبب کاهش هزینه‌ها، بهبود کیفیت خدمات مالی و ایجاد افق‌های جدید از طریق تغییر رویکرد مشتریان از خدمات بانکداری می‌شود، گفت: به طور یقین تغییر در کسب‌وکار‌های سنتی و بهبود کیفیت آن شیوه بانکداری موجود را متحول و رفتار متولیان این حوزه و سهم آنان از بازار مالی را گسترش می‌دهد.
این کارشناس ادامه داد: فناوری اطلاعات و تکنولوژی در صنعت بانکداری امروزه و نیز پیشرفت سریع در موسسات مالی و بانکداری دیجیتال سبب تغییرات بسیاری شده است و هدف استفاده از فناوری در صنعت بانکداری الکترونیک دسترسی آسان مشتریان بانک‌ها و مؤسسات مالی به حساب خود و نیز سهولت در ارائه خدمات بانکی است.
در همین راستا بانک ایران زمین با بکارگیری فناوری‌های نوین توانسته گام‌های مثبتی را در جهت ارائه خدمات به مشتریان بردارد. شرکت "های‌وب" به‌عنوان یکی از بزرگ‌ترین اپراتور‌های کشور با کمک بانک ایران زمین، خدمات در حوزه امور بانکی را به مشترکین خود ارائه خواهد می‌دهد. درحال حاضر ۱۲ سرویسی که تا کنون از سوی بانک‌های دیجیتال ارائه شده (مانند کارت به کارت، خرید شارژ، پرداخت قبوض، افتتاح حساب آنلاین و…) به همراه امکان خرید اینترنت های‌وب به صورت مستقیم در نسخه اولیه این نئوبانک انجام می‌شود.

منبع: تابناک

کلیدواژه: آبله میمونی متروپل آبادان مهدی صباغی قیام 15 خرداد محمود دعایی نئوبانک بانک ایران زمین نظام بانکی بانکداری دیجیتال صنعت بانکداری آبله میمونی متروپل آبادان مهدی صباغی قیام 15 خرداد محمود دعایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۷۳۰۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هلند ازسرگیری کمک به آنروا را مشروط کرد

دولت هلند جمعه اعلام کرد، در صورتی که آژانس امداد و کاریابی سازمان ملل متحد برای آوارگان فلسطینی موسوم به آنروا پیشنهاد‌ها برای تقویت بی‌طرفی خود را اجرا کند، ازسرگیری کمک‌ها به این نهاد را بررسی می‌کند.

به گزارش رویترز، دولت هلند گفت که در ماه ژانویه کمک‌های سالانه خود را به آنروا داد و قصد ندارد در آینده نزدیک کمک‌های بیشتری ارائه کند.

در پی ادعا‌هایی که رژیم صهیونیستی اسرائیل در ژانویه مبنی بر احتمال مشارکت ۱۲ کارمند آنروا در حملات حماس در هفتم اکتبر ۲۰۲۳ مطرح کرد، یک گروه تحقیق ایجاد شد. در هفته‌های بعد، بسیاری از کشور‌های حامی مالی آنروا حدود ۴۵۰ میلیون دلار کمک‌های خود به این سازمان را تعلیق یا متوقف کردند.

از آن زمان بسیاری از این کشور‌ها از جمله سوئد، کانادا، ژاپن، اتحادیه اروپا و فرانسه کمک‌های مالی را از سر گرفته اند، اما کشورهایی، چون آمریکا و انگلیس این کار را نکرده‌اند.

نتایج تحقیق مستقل از آنروا که روز دوشنبه منتشر شد، نشان دهنده «بی طرفی» این نهاد بین المللی است و می‌گوید که [رژیم]اسرائیل مدرکی برای ادعا‌های خود در مورد برخی از کارکنان این آژانس ارائه نکرده است. این گزارش می‌افزاید: آنروا همچنان «غیر قابل جایگزین و اجتناب ناپذیر» است.

آنتونیو گوترش، دبیرکل سازمان ملل متحد به تازگی گفت که توقف این کمک‌ها به ارگان اصلی کمک‌رسانی در غزه در حالی صورت می‌گیرد که ماه‌ها عملیات نظامی اسرائیل این منطقه را به یک «جهنم بشردوستانه تبدیل کرده است» و ۲ میلیون و ۳۰۰ هزار نفر جمعیت آن به غذا، آب و خدمات پزشکی و سرپناه نیاز مبرم پیدا کرده اند.

منبع: ایرنا

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل بین‌الملل

دیگر خبرها

  • سابقه چندساله رشد تولید با مشارکت مردم در صنعت نفت
  • ایده برای طراحی سایت شرکتی
  • هلند ازسرگیری کمک به آنروا را مشروط کرد
  • سفته الکترونیکی بانک کشاورزی، نسل جدید خدمات بانکی
  • جزئیات دانلود و بارگذاری فیش حقوقی بازنشستگان
  • تامین مالی طرح‌های توسعه‌ای صنعت گاز منوط به وصول بدهی‌ ابربدهکاران است
  • پرداخت ‌خدمات مالی به متقاضیان صندوق پژوهش و فناوری زنجان
  • پرداخت بخشی از وام ودیعه مسکن به متقاضیان
  • هفت زندانی جرائم غیرعمد استان هرمزگان با مشارکت کارکنان و مشتریان خیر بانک مسکن آزاد شدند
  • تأکید معاون وزیر نفت بر وصول بدهی‌ ابربدهکاران صنعت گاز