Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-07@23:03:50 GMT

معابر شهرکرد با 9 هزار تن آسفالت بهسازی شد

تاریخ انتشار: ۱۷ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۱۷۳۱۹۲

معابر شهرکرد با 9 هزار تن آسفالت بهسازی شد

عبدالصادق نجفی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد گفت: طی ۲.۵ ماهه نخست امسال ۹ هزار تن آسفالت در شهرکرد تولید و معابری که خاکی و یا سالیان سال از عمر آسفالت آن‌ها گذشته بود، آسفالت شدند.

سرپرست شهرداری شهرکرد افزود: به دلیل گستردگی فعالیت‌ها و نیاز بسیاری از معابر به آسفالت، اقدامات انجام شده در این زمینه به وضوح به چشم شهروندان نمی‌آید اما واقعیت این است که کارخانه آسفالت شهرداری شهرکرد، به صورت روزانه در حال فعالیت است و ماشین‌آلات و امکانات همواره با تمام ظرفیت به کار گرفته می‌شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: خیابان باهنر، خیابان شهید استکی، خیابان تختی، بلوار انقلاب، بلوار قدس، میرآبادغربی، جاده دانشگاه آزاد، مهدیه، اشکفتک و چالشتر و جاده سلامت از جمله محلاتی بودند که طی دو ماه اخیر آسفالت شدند.

نجفی با بیان اینکه آسفالت معابر و خیابان‌ها یکی از نیازها و ضرورت‌های عمرانی تمام شهرها محسوب می‌شود، ادامه داد: شهر یک موجود زنده محسوب می‌شود که مدام در حال توسعه است و خیابان‌ها نیز در طول روز، هزاران تردد خودرو را در خود جای می‌دهند، پس همین امر سبب شده که شهرداری همواره در صدد اصلاح آسفالت باشد.

سرپرست شهرداری شهرکرد با بیان اینکه همچنین در راستای رفاه حال ساکنین منظریه و اوقات فراغت جوانان و نوجوانان مکان‌های ورزشی توسط شهرداری در حال آماده‌سازی است، اظهار داشت: پیرو مطالبات مردمی و دغدغه مسئولان برای کمبودهای منظریه، شهرداری شهرکرد ۳ نقطه چهارراه ایرانسل، جنب مسجد امام هادی(ع) و جنب مسجد حضرت قاسم(ع) را برای ورزش جوانان و نوجوانان پیش‌بینی کرده که در حال آماده‌سازی است.

انتهای پیام/68036

منبع: فارس

کلیدواژه: سرپرست شهرداری شهرکرد آسفالت منظریه شهرداری شهرکرد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۷۳۱۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خیابان صنایع اهواز آسفالت می‌شود

معاون فنی و عمرانی شهرداری اهواز گفت: در ادامه نهضت آسفالت معابر پرتردد اهواز، عملیات زیرسازی و آسفالت خیابان صنایع با پیشرفت ۸۰ درصدی در حال انجام است.

مهدی مراد حسینی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در خوزستان، اظهار کرد: خیابان صنایع با توجه به نزدیکی به شرکت‌های صنعتی، بیمارستان شهید بقایی و جاده خرمشهر یکی از پرترددترین معابر شهر اهواز است که در مراحل پایانی زیرسازی و آسفالت قرار دارد.

وی افزود: مساحت کل معبر ۲۱۷۵۰ مترمربع و با اعتباری بالغ بر ۴۰۰ میلیارد ریال عملیات زیرسازی و آسفالت آن آغاز شد، در حال حاضر اکیپ‌های اجرایی در دو مسیر رفت و برگشت (به عرض ۱۲ متر) به صورت هم زمان عملیات جدول‌گذاری به طول ۳۸۰۰ متر را انجام می‌دهند.

معاون فنی و عمرانی شهرداری اهواز با اشاره به پیشرفت ۸۰ درصد پروژه احداث خیابان صنایع تصریح کرد: عملیات زیرسازی رو به اتمام است، آسفالت معبر طی روزهای آینده آغاز می‌شود و ابتدای خرداد ضمن تکمیل به بهره‌برداری خواهد رسید.

کد خبر 750697

دیگر خبرها

  • ترمیم آسفالت و بهسازی کمربندی های شمالی و جنوبی اراک
  • تلاش می‌کنیم کرمان در سال ۱۴۰۳ به قرارگاه آبادانی تبدیل شود
  • توزیع ۲۸۸۰ تن آسفالت در معابر غرب و شمال‌غرب تبریز
  • آغاز عملیات آسفالت معابر کوی نورد اهواز
  • آسفالت بیش از ۵۰۰۰۰ مترمربع معابر در هفته سی و هفتم در شیراز
  • قرارگاه جهاد آسفالت در کرمان راه اندازی شد
  • بهسازی آسفالت آرامستان بهشت معصومه (س) قم
  • آغاز ۲.۵ میلیون مترمربع آسفالت معابر شهر کرمان+تصویر
  • خیابان فلسطین اراک ساماندهی می‌شود
  • خیابان صنایع اهواز آسفالت می‌شود