Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- استاندار سمنان با اشاره به اقدامات انجام شده برای اجرای طرح جهش مسکن در سمنان گفت: زمین برای ساخت ۶۰ هزار واحد مسکونی در سمنان آماده شده است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سمنان، سید محمدرضا هاشمی ظهر امروز در آئین واگذاری اراضی مسکونی به متقاضیان طرح نهضت ملی مسکن اظهار داشت: در 19 شهرستان استان سمنان برای اجرای طرح جهش مسکن زمین آماده شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به آماده‌سازی 460 هکتار زمین برای اجرای طرح جهش مسکن در استان سمنان گفت: این زمین برای احداث 60 هزار واحد مسکونی در سراسر استان سمنان آماده شده است.

استاندار سمنان با بیان اینکه از 60 هزار واحد مسکونی تعداد 30 هزار واحد در شهر جدید ایوانکی احداث می‌شود گفت: مابقی واحدها در سراسر استان سمنان احداث می‌شود.

هاشمی با بیان اینکه در استان سمنان مشکلی در تأمین زمین برای اجرای طرح جهش مسکن ملی وجود ندارد گفت: استان سمنان بعد از خراسان جنوبی رتبه دوم کشور در تأمین زمین و همچنین آغاز عملیات ساخت واحدهای مسکونی را دارد.

وی با بیان اینکه نظارت لازم و مستمر برای اجرای احداث واحدهای مسکونی در طرح جهش مسکن ملی در استان سمنان وجود دارد گفت: باید نظارت کامل بر روند اجرای احداث واحدهای مسکونی در دستور کار باشد و ایمنی و استحکام به‌خوبی مدنظر قرار گیرد.

عالی‌ترین مقام اجرایی دولت در استان سمنان با اشاره به اقدام مهم دولت مردمی و انقلابی آیت‌الله رئیسی برای ساخت چهار میلیون واحد مسکونی برای متقاضیان گفت: این اقدام گامی مهم در راستای خانه‌دار شدن مردم است و خوشبختانه اقدامات اجرایی این طرح تا کنون محقق شده است.

آبرسانی به پروژه‌های نهضت ملی مسکن در استان زنجان به‌کندی پیش می‌رودمشکل زمین برای متقاضیان طرح جهش مسکن در سمنان وجود نداردیک پیشنهاد کارگشا به دولت سیزدهم؛ کنترل بازار اجاره با ساخت "مسکن استیجاری در استطاعت"

هاشمی با اشاره به تأکید رئیس‌جمهور برای اجرای طرح جهش مسکن گفت: تمامی استانداران کشور مکلف به پیگیری جدی برای تولید مسکن، ایجاد اشتغال و همچنین مصوبات سفر هستند.

انتهای پیام/363/ن

منبع: تسنیم

کلیدواژه: برای اجرای طرح جهش مسکن هزار واحد مسکونی استان سمنان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۷۳۳۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زمین برای ساخت بیش از ۹۰ هزار واحد طرح نهضت ملی مسکن در شمال سیستان و بلوچستان تامین شد

عطاء اله اکبری در بازدید تعدادی از معتمدان و ریش سفیدان سیستان و بلوچستان از پرورژه‌های طرح نهضت ملی مسکن زاهدان افزود: این اداره کل با الحاق زمین به محدوده شهر‌ها و بازگرداندن اراضی مازاد دستگاه‌های اجرایی به چرخه ساخت و ساز مسکن توانست گام‌های ارزشمندی را برای مرتفع کردن چالش تامین زمین در این استان بردارد.
وی از ساخت بیش از ۱۸ هزار واحد شهری و روستایی در محدوده شهر‌های زیرپوشش این اداره‌کل با پیشرفت فیزیکی ۵۰ درصد و ایجاد اشتغال برای بیش از ۲۳ هزار نفر خبر داد و افزود: در این استان علاوه‌بر اهمیت دادن به کمیت پروژه‌ها، استفاده از مصالح استاندارد و رعایت مقررات ملی ساختمان و مسائل فنی از سوی متخصصان و ناظران در اجرای پروژه‌های نهضت ملی مسکن مدنظر قرار گرفته است.
مدیرکل راه و شهرسازی شمال سیستان و بلوچستان همچنین از واگذاری زمین برای ساخت بیش از ۱۴ هزار واحد ویلایی در محدوده شهر‌های زیرپوشش این اداره کل خبر داد و افزود: در حال حاضر با توجه به موقعیت جغرافیایی استان و شرایط اقلیمی و موضوعات فرهنگی در همه شهر‌های این استان بجز زاهدان و چابهار واحد‌های طرح نهضت ملی مسکن به صورت ویلایی ساخته می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • پیشرفت انبوه سازی طرح نهضت ملی مسکن سمنان ۶۵ درصد است
  • وجود ۱۹ هزار واحد مسکونی در حال ساخت در سمنان
  • برنامه ریزی برای ساخت ۱۳۰ هزار واحد مسکونی در استان همدان
  • امکان ثبت نام جدید در نهضت ملی مسکن استان سمنان وجود دارد
  • آماده سازی ۵۵ هکتار زمین ملی مسکن در رودبارجنوب
  • ۳۹۳۹ واحد مسکونی در بندرلنگه احداث می‌شود
  • اجرای ۲ میلیون ۵۰۰ هزار واحد مسکونی طرح نهضت ملی مسکن
  • زمین برای ساخت بیش از ۹۰ هزار واحد طرح نهضت ملی مسکن در شمال سیستان و بلوچستان تامین شد
  • تامین زمین برای ۹۰ هزار واحد مسکن ملی در سیستان و بلوچستان
  • تامین زمین برای ساخت بیش از ۹۰ هزار واحد مسکونی در شمال سیستان و بلوچستان