Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، حسین منیری فر، روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگاران افزود: با تدابیر شهردار تبریز، برای سرعت بخشی به پروژه‌های عمرانی این سازمان عملیات احداث این تقاطع در روزهای تعطیل نیز بدون وقفه انجام می‌شود.

وی اظهار داشت: پروژه تقاطع غیرهمسطح ارتش - آزادی به طول ۵۵۰ متر، به طول عرشه ۱۹۰ متر، عرض ۱۶ متر در هفت دهانه و با ۸۰ شمع در حال اجرا است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرعامل سازمان عمران شهرداری تبریز با بیان اینکه حجم بتن‌ریزی جهت فونداسیون پایه P۵ برابر ۱۸۰ متر مکعب است، گفت: اعتبار مناسب برای این پروژه تزریق شده است و با تسریع عملیات در زمان مقرر تکمیل و اتمام می‌شود.

منیری فر، با اشاره به اینکه بتن ریزی پایه p۶ انجام شده و بتن ریزی پایه‌های این پروژه تا پایان خرداد به اتمام می‌رسد، ادامه داد: بعد از اتمام بتن ریزی پایه‌ها، خاکریزی و عرشه گذاری تقاطع آغاز می‌شود.

کد خبر 5508303

منبع: مهر

کلیدواژه: احداث تقاطع غیرهمسطح تبریز شهرداری تبریز بوشهر سالروز ارتحال امام خمینی کرمانشاه قیام 15 خرداد امام خمینی ره آمار کرونا خطبه های نماز جمعه ساختمان متروپل اجتماع سلام فرمانده ویروس کرونا دهه کرامت مراسم ارتحال امام خمینی ره نماهنگ سلام فرمانده بتن ریزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۷۳۳۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برنامه‌ریزی برای تامین تسهیلات بانکی ۱۲هزار واحد مسکن در ایلام

به گزارش خبرنگار مهر، سعید هژبری عصر روز شنبه در نشست کمیته تخصصی نهضت ملی مسکن، بر تسریع در پرداخت اقساط تسهیلات پروژه‌ها توسط بانک‌ها تأکید کرد و گفت: تا پایان هفته قرارداد تسهیلات پروژه‌های ۴۸ واحدی امور عشایری ایوان، ۴۰ واحدی شهر دره‌شهر و ۷۲ واحدی شهر سرابله منعقد و پرداخت‌ها انجام شود.

وی افزود: در این جلسه برنامه‌ریزی برای تامین تسهیلات بانکی برای ۱۲ هزار و ۲۲۶ واحد در سطح استان انجام گرفت.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری ایلام خاطرنشان کرد: با توجه به تأمین زمین در شهرهای هلیلان، دره شهر، آبدانان و بدره، به اداره کل راه و شهرسازی تاکید شد که در خصوص تسریع در طراحی‌ها و واگذاری به کارگزار اقدام کند.

هژبری اضافه کرد: با توجه به پیشرفت فیزیکی مناسب تعدادی از پروژه‌های نهضت ملی مسکن و آمادگی واگذاری به مردم، ضروری است متقاضیان نسبت به پرداخت اقساط خود اقدام کنند تا در مهلت مقرر واحدها تکمیل و تحویل آنان شود.

کد خبر 6090489

دیگر خبرها

  • چاره‌ای جز احداث تقاطع سپاه نداریم
  • گزارش رسانه صهیونیست از فریبی به نام اسکله غزه + فیلم
  • کلنگ‌زنی ۲ پروژه تقاطع تکیه و چمن و پارکینگ طبقاتی در سنندج
  • آیا شورای شهر بیرجند با احداث برج‌های ارتش موافقت می‌کند؟
  • اتمام تملک پروژه باغ مزار مشاهیر قم تا یک ماه آینده
  • برنامه‌ریزی برای تامین تسهیلات بانکی ۱۲هزار واحد مسکن در ایلام
  • ۵ هزار خوابگاه متأهلی تا پایان دولت سیزدهم احداث می‌شود
  • احداث آسفالت بازیافتی تا پایان سال/تولید ۱.۵ میلیون تن آسفالت برای ۱۴۰۳
  • لزوم جذب مشارکت بخش خصوصی برای اتمام طرح‌های نیمه تمام استان
  • برگزاری میزخدمت و بررسی مشکلات بخش گل تپه با حضور نماینده مردم شهرستان‌های کبودراهنگ