Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایران آنلاین، شماری از نمایندگان مجلس شورای اسلامی روز سه‌شنبه ۱۷ خرداد ماه نظرات خود را درباره تعویق سفر رییس جمهور آمریکا به فلسطین اشغالی، نظام رتبه بندی معلمان، نحوه تعامل با آژانس بین المللی انرژی اتمی، افزایش عادلانه حقوق و زیان وارده به بورس بیان کردند.

 غلامرضا شریعتی نماینده شهرهای بهشهر، نکا و گلوگاه در مجلس شورای اسلامی با هشتگ های فلسطین اشغالی و پرچم، در توییتر نوشت: در پی تصویب قانون منع برافراشتن پرچم فلسطین توسط کنست رژیم صهیونیستی، فلسطینی ها در سراسر سرزمین‌های اشغالی، اقدام به برافراشتن پرچم کشورشان در خیابان‌ها نموده که با سرکوب نیروهای امنیتی اشغالگران همراه شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اردشیر مطهری نماینده مردم گرمسار و آرادان هم در توییتی عنوان کرد: تاکید مقام معظم رهبری :"نگذارید ارتجاع در بدنه کشور جاگیر بشود و نفوذ کند." و تعیین مصداق آن "هرکسی که به سمت زندگی و فرهنگ و سبک زندگی غربی برود." تعیین تکلیف و فصل الخطاب در انتخاب مدیران بود که اجرای آن فریضه و عدم توجه به آن قابل پیگیری و برخورد.

وی در توییت دیگری با هشتگ مقاومت اسلامی، نوشت: تعویق سفر بایدن به فلسطین اشغالی به دلیل چالش های داخلی و خارجی و احتمال فروپاشی دولت تل آویو، ارتقاء مبارزه مقاومت با سنگ به موشک های نقطه زن، گویای زوال روز افزون صهیونیست هاست که سنخیتی با توهمات آنان در ضربه زدن به جبهه مقاومت ندارد چه رسد به ایران.

همچنین حمیدرضا حاجی بابایی نماینده مردم همدان توییت کرد: حوصله من هم سررفت!؟ نظام رتبه بندی معلمان، چرا اجرایی نمی شود!؟ قانون مشخص، بودجه ۳۸هزار میلیارد تومانی مشخص، مجلس و دولت هم اعلام حمایت وپشتیبانی کردند. از رییس جمهور مردمی می‌خواهم سریعا نظام رتبه بندی را اجرا تا معلمان عزیز و نجیب آسوده خاطر گردند.

علیرضا عباسی نماینده مردم کرج، فردیس‏‏ و اشتهارد هم در حساب توییتری خود نوشت: دوران بزن در رو در رابطه با برنامه و مذاکرات هسته‌ای ایران تمام شده است و سیاسی کاری آژانس بین المللی که با کارهای آمریکا و رژیم صهیونیستی در این زمینه، پاسخی پشیمان کننده در بر خواهد داشت.

مجتبی یوسفی نماینده مردم اهواز، باوی، حمیدیه و کارون نیز در توییتی عنوان کرد: اعضای محترم دولت، افزایش حقوق باید عادلانه و بر اساس تورم باشد. نباید میان کارگر و کارمند بخش خصوصی و دولتی تبعیض قائل شد. بر اساس کدام مبنا افزایش حقوق دولتی ۱۰ درصد است اما بخش خصوصی ۵۷ درصد؟ چگونه از افزایش ۳۸ درصدی حقوق بازنشستگان طبق تورم، فقط ۱۰ درصد اجرایی شده است؟

امروز همچنین سید ناصر موسوی لارگانی نماینده مردم شهرستان فلاورجان در رشته توییتی نوشت: طبق بررسی‌ها سرمایه کسانی که سال ۹۹ در بورس هدر رفت متاسفانه برای همیشه قابل برگشت نیست. فقط می ماند محاکمه بانیان این وضع فجیع و پس گرفتن اموال نامشروعشان. جریانی متصل به دولت وقت که با رانت اطلاعاتی سود چندهزار میلیاردی برده است. سخن از ذوب ۶۰ میلیارد دلار سرمایه است.

وی اضافه کرد: تحقیقات هیات تحقیق و تفحص مجلس از ابعاد پنهان ماجرا، نشان می‌دهد اعتمادسوزی بزرگترین زیان وارده به بورس است و نمی‌توان بدون تعیین تکلیف آن ضررهنگفت، به رونق مجدد بورس امید زیادی داشت. اعتماد سوزی به حدی عمیق است که پرکردن آن سیاهچاله جز با مجازات واقعی و شدید مسببان امکان پذیر نیست.

محمدرضا احمدی سنگری نماینده مردم رشت و خمام هم در توییتر عنوان کرد: تعامل اساسا یک مفهوم دوسویه است، پس اگر قرار باشد ایران در ازای تعامل با آژانس محدودیت هایی را بپذیرد و در مقابل مشتی تهدید و اتهام دریافت کند، ادامه این روند تجاهل است نه تعامل! ما به تنها چیزی که تعهد دائمی داریم حفظ استقلال و منافع ملی است.

زهره الهیان نماینده مردم تهران نیز با انتشار تصویری نوشت: به ترتیب از چپ به راست هوگو چاوز، سیمون بولیوار و نیکلاس مادرو، نماد تفکر ضد امپریالیستی برای مردم ونزوئلا. در اوج تحریم ها و ابرتورم بی سابقه در جهان مردم ونزوئلا همچنان وفادار به رهبران خود هستند.


انتهای پیام/

 

 

 

منبع: ایران آنلاین

کلیدواژه: نظام رتبه بندی نماینده مردم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۷۳۶۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۰۰ نماینده مجلس بیانیه حمایت از «طرح نور» را امضا نکردند؟

روز گذشته یک عضو هیأت رئیسه مجلس از امضای بیانیه‌ای در حمایت از بازگشت طرح گشت ارشاد خبر داد.

به گزارش انتخاب، علی کریمی فیروزجائی در نشست علنی یکشنبه، ۹ اردیبهشت ماه مجلس شورای اسلامی بیانیه بیش از ۱۶۰ تن از نمایندگان با موضوع تقدیر و تشکر از فرماندهی محترم فراجا و مردم عزیز ایران اسلامی در همراهی با اجرای طرح عفاف و حجاب را قرائت کرد.

با این اوصاف، به نظر می‌رسد بیش از ۱۰۰ تن از نمایندگان مجلس حاضر به حمایت از طرح «نور» نشده اند.

 

دیگر خبرها

  • عدم‌همراهی بیش از ۱۰۰ نماینده در حمایت از طرح «نور»
  • ۱۰۰ نماینده مجلس بیانیه حمایت از «طرح نور» را امضا نکردند؟
  • اقدامات آموزشی و رتبه بندی معلمان
  • نماینده مجلس: پرداخت وام در کشور به کلی تعطیل شده است
  • رئیسی: هدف رتبه بندی معلمان افزایش شان و منزلت معلم است (فیلم)
  • حضور نماینده خانم از تهران در مجلس اهمیت زیادی دارد
  • مخالفت مجلسی‌ها با کلیات طرح افزایش تعداد نمایندگان به ۳۳۰ نفر
  • افت ۴ پله‌ای رتبه علمی ایران
  • ملاک‌های افزایش شهریه مدارس غیردولتی با رتبه‌بندی آنها
  • نماینده مجلس : موضوع چای دبش را لاپوشانی کردند