Web Analytics Made Easy - Statcounter

پل پوگبا می‌خواهد در زمین فوتبال و خارج از آن، یک الگو و رهبر باشد؛ این هافبک فرانسوی اعتقاد دارد با آزادی ذهن و احساس دوست‌داشته‌شدن، می‌تواند بهترین عملکرد را به‌نمایش بگذارد

پل پوگبا راحت بودن در تیم و احساس صمیمیت با هم‌تیمی‌هایش را عامل بسیار موثری در عملکرد خودش می‌داند و از لزوم ذهنیت سالم برای خوب بازی کردن صحبت کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طرفداری | برای داشتن حس خوب در زمین، بازیکن ابتدا خودش باید حس خوبی داشته باشد. سلامت ذهن و روان با عملکرد ورزشی رابطه مستقیم دارد و پل پوگبا، این را خوب می‌داند. پل پوگبا، هافبک 29 ساله تیم ملی فرانسه که در آستانه بازگشت به یوونتوس قرار دارد، مصاحبه‌ای با Uninterrupted انجام داده و در خصوص اهمیت ذهنیت در فوتبال صحبت کرده است. Uninterrupted پلتفرمی است که توسط لبران جیمز و ماوریک کارتر تاسیس شده تا ورزش‌کاران بتوانند از لازمه‌های بازگشت به اوج صحبت کنند. پل پوگبا، آخرین مهمان این برنامه بوده است:

اول از همه اگر با تیم و هواداران هماهنگ باشم و باشگاه بازیکنانش را دوست داشته باشد، من هم می‌توانم بهترین عملکردم را به‌نمایش بگذارم. اگر از نظر ذهنی آزاد باشید، لذت می‌برید و عملکردتان خوب خواهد بود. مهم‌ترین چیز این است در جایی که بازی می‌کنید، راحت باشید و با هم‌تیمی‌هایتان احساس راحتی داشته باشید. 

پوگبا در ادامه افزود:

هرکسی دوست دارد دوست داشته شود. همه به این نیاز دارند. رشد کردن همیشه حس خوبی می‌دهد. وقتی سن‌تان بالاتر رود، از این که بقیه قدرتان را بدانند، بیش‌تر استقبال می‌کنید. در این صورت می‌توانید خوش‌حالی را تجربه کنید. شنیدن برخی چیزها از سوی هم‌تیمی‌هایتان مهم است و باید با یک‌دیگر تعامل خوبی داشته باشید. 

خیلی‌ها از پوگبا انتظار دارند یک رهبر باشد: 

 رهبر بودن یعنی به هم‌قطاران‌تان کمک کنید تا به نهایت پتانسیل‌شان برسند. یک رهبر، سطح تیم را افزایش می‌دهد و انرژی مثبت به تیم منتقل می‌کند. بازیکنان یک تیم به رهبرشان اعتماد دارند و رهبر هم به هم‌تیمی‌هایش اعتماد می‌کند. در تیم همیشه به بازیکنی نیاز است که بتواند تیم را به جلو براند و بازیکنان بتوانند تمام تلاش‌شان را انجام دهند. 

در ایتالیا می‌گویند پل پوگبا در یک قدمی یوونتوس است اما خود بازیکن خیلی عجله‌ای ندارد:

 چندان عجله‌ای ندارم. فکر می‌کنم و تکه‌های پازل را کنار یک‌دیگر می‌چینم. من به‌دنبال بهترین‌ها هستم. می‌خواهم فوتبال بازی کنم و خودم باشم. می‌خواهم از انجام کارم لذت ببرم چون در غیر این‌صورت نمی‌توانم بهترین عملکردم را به‌نمایش بگذارم. برای خوب بودن، باید خودتان باشید و به‌تان خوش‌بگذرد. این چیزی است که دنبالش هستم چون ذهنیت همه چیز است. 

پل پوگبا، صحبت‌هایش را با نقش بیرون از زمینش تمام کرد:

فوتبال به من این فرصت را داد تا کسی باشم که الان هستم. می‌خواهم برای افراد زیادی الگو باشم؛ اول از همه برای کودکان. کاری که [به‌عنوان فوتبالیست] انجام می‌دهم، تاثیر زیادی روی کودکان دارد و این باعث می‌شود من فراتر از یک بازیکن فوتبال باشم. می‌خواهم یک الگو و یک اسطوره در زمین و خارج از آن باشم. چیزهایی که خارج از زمین انجام می‌دهید، مهم است و می‌خواهم میراثی از خودم به‌جا بگذارم. 

اخبار داغ 

تعجب اماراتی‌ها از تاثیر مجازی مجیدی در باشگاه اتحاد کلبا استوری سردار آزمون و کری خوانی برای بیرانوند: خسته از گلزنی به بیرو! / فیلم دلداری دادن متئو لاهوز به الکساندر زینچنکو پس از ناکامی اوکراین در رسیدن به جام جهانی / عکس کریستیانو رونالدو گل دوم خود مقابل سوئیس را به مادرش تقدیم کرد/عکس

منبع: طرفداری

کلیدواژه: پل پوگبا هم تیمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۷۳۶۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ژاوی: می‌خواهم قرارداد روبرتو تمدید شود/ جاه‌طلبی زیادی دارم

ژاوی هرناندس که شاگردانش فردا شب (دوشنبه) در هفته سی‌وسوم لالیگای اسپانیا پذیرای والنسیا خواهند بود، با حضور در کنفرانس خبری پیش از این دیدار گفت: ما خیلی خوب تمرین کرده‌ایم و تیم را خیلی آماده دیدم. هوادارا ن ما برد می‌خواهند.

وی افزود: والنسیا حریف متفاوتی است اما ما در خانه بازی می‌کنیم و امیدواریم که سه امتیاز این بازی را از آن خود کنیم. ما همه در داخل باشگاه با هم متحد هستیم. ما تنها روی بازی بعدی‌مان و به پایان بردن فصل در بهترین شکل ممکن تمرکز داریم.

سرمربی بارسلونا درباره اینکه آیا ممکن است فصل آینده ویکتور روکه به صورت قرضی راهی تیمی دیگر شود، اظهار داشت: هنوز تصمیمی در این خصوص نگرفته‌ایم. خواهیم دید که بهترین تصمیم برای هر بازیکن چیست.

ژاوی همچنین درباره آینده حرفه‌ای مدافع باتجربه‌اش گفت: من می‌خواهم قرارداد سرخی روبرتو تمدید شود و در بارسلونا بماند، اما در نهایت اوست که باید تصمیم بگیرد. باشگاه موضع من در این زمینه را می‌داند، او از زمان آمدنش به بارسلونا کارهای زیادی برای این باشگاه انجام داده است.

سرمربی ۴۳ ساله بارسلونا که چند روز پیش سرانجام با تغییرنظر تصمیم گرفت تا فصل آینده هم روی نیمکت این تیم بماند، در این خصوص خاطرنشان کرد: من انرژی و جاه‌طلبی زیاد برای ادامه کار در بارسا دارم. ما کار آنالیز عملکرد تیم در فصل جاری را آغاز کرده‌ایم تا تغییرات لازم برای بهبود وضعیت تیم را به وجود بیاوریم.

وی درباره هافبک هلندی‌اش که گفته می‌شود بارسلونا در نظر دارد او را در پایان فصل در لیست فروش بگذارد، گفت: فرنکی دیونگ بازیکن اساسی و خیلی مهمی برای ما است و این را پیش از این هم گفته‌ام. متأسفانه فرنکی این فصل سه بار از ناحیه قوزک پا مصدوم شده است و این جای تأسف دارد چون او در فرم خیلی خوبی بود.

ژاوی همچنین با اشاره به اینکه پدری صد درصد آماده است و برای بازی فردا او در اختیار خواهد داشت، خبر داد تغییری در کادرفتی‌اش ایجاد نخواهد شد.

بارسلونا که در حال حاضر با ۷۰ امتیاز در رده سوم جدول رده‌بندی لالیگای اسپانیا جای دارد، از ساعت ۲۲:۳۰ فردا (دوشنبه - به وقت تهران) در ورزشگاه مونتجویک به مصاف والنسیا می‌رود.

منبع: خبرگزاری تسنیم

دیگر خبرها

  • ژاوی: می‌خواهم قرارداد روبرتو تمدید شود/ جاه‌طلبی زیادی دارم
  • ستاره اینتر احترام میلانی‌ها را نگه می‌دارد
  • سرمربی تیم ملی والیبال: هیچ قولی نمی دهم؛ باور نمی کنم سفارش شده باشم
  • اهدای زمین رایگان بهترین راه خانه‌دار کردن مردم است
  • بهترین زمان برای مسواک زدن چه وقتی است؟
  • کری هری کین برای رئال: رو فرم باشم، چند گل میزنم!
  • هشدار به خریداران طلا؛ مراقب طلای تقلبی باشید
  • غربالگری نوزاد چیست؟ بهترین زمان آزمایش غربالگری
  • کلوپ: هر کجای دنیا باشم، لیورپول را تماشا خواهم کرد
  • آرنه اسلوت: لیورپول فرصتی است که نمی‌خواهم از دست بدهم؛ می دانم فاینورد موافقت می‌کند