Web Analytics Made Easy - Statcounter

ادموند اختر درباره جدایی فرهاد مجیدی از استقلال، دیدگاه به شدت انتقادی دارد. او در این مصاحبه هم انتقادات تندی را علیه سرمربی سابق استقلال مطرح کرد که در ادامه می‌خوانید:

*مجیدی با رفتن از استقلال با احساسات چهل میلیون جوان بازی کرد. کار فرهاد از نظر حرفه‌ای مشکلی نداشت و حق طبیعی‌اش است که امکانات و پول خوب بگیرد اما او فراموش کرده که طرفداران فوتبال در ایران حرفه‌ای نبوده و احساسی هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

*مگر می‌شود تیمی بعد از سال‌ها قهرمان شود و سرمربی‌اش ۲۴ ساعت بعد عزم رفتن کند؟! او حتی اجازه نداد هواداران استقلال ۲۴ ساعت بابت قهرمانی خوشحال باشند. فرهاد همانطور که در دوران بازی هم فوتبالیست بزرگی نبود، در دوران مربیگری هم نشان داد که مربی بزرگی نیست. نباید یادش برود که استقلال باعث شد فرهاد مجیدی شود. همیشه گفته‌ام ما بازیکنان و مربیان استقلال هیچ منتی نمی‌توانیم بر سر هواداران بگذاریم، چون اگر بازی یا مربیگری کردیم پولش را گرفتیم و استفاده‌مان را برده‌ایم.

*نظرم این است که در حال حاضر یک مربی خارجی خوب و نامدار می‌تواند به استقلال بیاید و کار را جمع کند اما آمدن یک مربی خارجی بزرگ و توانمند زمان‌بر است. بحث هزینه‌ را که کنار بگذاریم، مربی خارجی‌ای که بخواهد یک‌ماه مانده به مسابقات بیاید یا ۲۰ روز مانده به بازی‌ها کارش را شروع کند، به درد استقلال نمی‌خورد. این تیم قهرمان لیگ برتر شده و باید به سرعت برای حضور قدرتمند در فصل آینده استارت بزند.

*همیشه گفته‌ام و الان هم می‌گویم جواد نکونام از میان مربیان نسل جدید فوتبال ایران بهترین است. از نظر من امیر قلعه‌نویی و جواد نکونام تنها گزینه‌های ایرانی هستند که می‌توانند در استقلال کار کنند. قلعه‌نویی که با گل‌گهر تمدید کرده و حضورش منتفی است. فقط می‌ماند جواد نکونام که سوابق فراوانی دارد و توانمند است.

*نکونام فوتبالیست بزرگی بوده و بیشترین بازی ملی را در کارنامه دارد. او افتخارات متعددی در امور باشگاهی و ملی دارد و در مربیگری هم موفقیت‌هایی کسب کرده است. از همه مهمتر اینکه نکونام کارش را دوست دارد و برای آن وقت می‌گذارد. او هرجا بوده موفق بوده و این مزیت‌های بزرگی است.

بیشتر بخوانید:

مجیدی الاتحاد را منفجر کرد!/عکس صحبت‌های جالب علی دایی در مورد اختلاف با علی کریمی علی دایی: احمدی‌نژاد که به ورزشگاه آمد گفتم باختیم!

258 258

کد خبر 1638887

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: باشگاه استقلال فرهاد مجیدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۷۳۷۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شعار هواداران تراکتور علیه مربی و بازیکن استقلال

تماشاگران تیم تراکتور تبریز علیه مربی و بازیکن تیم استقلال شعار دادند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، تیم‌های فوتبال تراکتور تبریز و استقلال از ساعت 17 امروز (چهارشنبه)، در چارچوب هفته بیست‌وپنجم لیگ برتر فوتبال و در ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز به مصاف هم رفته‌اند. بخشی از حواشی این بازی در زیر آمده است:

آندرانیک تیموریان مربی تیم ملی فوتبال کشورمان که در تیم‌های استقلال و تراکتور تبریز به میدان رفته است، در ورزشگاه یادگار امام (ره) حاضر شده است تا این مسابقه را از نزدیک تماشا کند.

پرسپولیس تردید ایجاد کرده، استقلال هوادارش را می‌کُشد!

هواداران تراکتور با مشاهده وی، شروع به تشویق بازیکن سابق تیم خود کردند.

تماشاگران تیم تراکتور تبریز شعارهایی علیه مهدی هاشمی‌نسب و پیمان بابایی مربی و بازیکن تیم استقلال سر دادند. بابایی سابقه بازی در تراکتور را در کارنامه دارد.

هواداران تیم تبریزی در این مسابقه از مواد دودزا استفاده کردند و در ورزشگاه یادگار امام (ره)، تصاویری از بزرگان تاریخ آذربایجان شرقی مانند ستارخان، استاد محمد حسین شهریار و شهید مهدی باکری را به نمایش درآوردند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • مهربان: جعفرپور هدف بزرگی دارد
  • گزینه محبوب نکونام استاد فسخ قرارداد شد! | عکس
  • خیال نکونام بابت خط دفاعی راحت شد (عکس)
  • نکونام به دنبال یک رکورد جدید
  • فرصت ویژه جواد نکونام برای شکستن رکورد فرهاد مجیدی
  • این مربی می‌خواست جای جواد نکونام را در استقلال بگیرد!
  • نکونام: سر کسانی باید پایین باشد که مردم آنها را می‌شناسند/ سقف را رعایت کردیم و گریه مان درآمد، سرمان کلاه رفت
  • به روز رسانی| نکونام: نیمه اول باید کار را تمام می کردیم/ تراکتور مهره داشت ولی هم و غم ما در این فصل جذب بازیکن بود
  • حاشیه بازی تراکتور و استقلال| حضور مربیان تیم ملی و شعار هواداران تراکتور علیه مربی و بازیکن استقلال
  • شعار هواداران تراکتور علیه مربی و بازیکن استقلال