Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-05-08@22:49:35 GMT

پاسخ منفی پوگبا به پیشنهاد رئال و پاریس

تاریخ انتشار: ۱۷ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۱۷۳۹۳۸

پاسخ منفی پوگبا به پیشنهاد رئال و پاریس

ستاره فرانسوی در تست های اولیه باشگاه یوونتوس شرکت کرد.

به گزارش مشرق، نشریه «کوریره دلو اسپورت» ایتالیا خبر داد پل پوگبا ستاره فرانسوی تمام پیشنهاداتش از پاری سن ژرمن و رئال مادرید را رد کرده و عزم خود را جزم کرده تا به باشگاه یوونتوس برگردد.

پوگبا برای اینکه کارهای بازگشت به تورین سریع انجام شود حتی در تست های اولیه پزشکی یوونتوس شرکت کرده تا بزودی بتواند به خانه برگردد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید:

جزئیاتی از قرارداد ستاره فرانسوی با یوونتوس

دوران طلایی پوگبا با یوونتوس در سال ۲۰۱۲ آغاز شد. ستاره فرانسوی بعد از ۴ سال درخشش در بیرانکونری در سال ۲۰۱۶ راهی منچستر یونایتد شد.

عملکرد پوگبا در شیاطین سرخ افت و خیز داشت و نتوانست دوران طلایی خود را با یوونتوس در الدترافورد تجدید کند. پوگبا این بار قصد دارد به خانه برگردد تا بتواند دوباره خوش بدرخشید.

منبع: فارس

منبع: مشرق

کلیدواژه: بازار خودرو تحولات اوکراین حادثه متروپل قیمت یوونتوس رئال مادرید پل پوگبا پاریسن ژرمن نقل و انتقالات خودرو قیمت های روز در یک نگاه حوادث سلامت ستاره فرانسوی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۷۳۹۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله تند گزارشگر سرشناس فرانسوی به امباپه: «نگویید بهترین دنیا است؛ هیچ کاری نمی کند!»

خبرنگار و گزارشگر معروف فرانسوی پس از حذف پاریس به انتقاد تند از امباپه پرداخت.

به گزارش فارس، «آنقدر از آمارهای مسخره و احمقانه امباپه صحبت نکنید؛ او یک دهم گل‌هایش را مقابل جبل الطارق زده». این جمله وحشتناک دیدیه روستان، خبرنگار مشهور فرانسوی پس از حذف پاری سن ژرمن از لیگ قهرمانان اروپاست. تیمی که شب گذشته مقابل دورتموند باز هم نتوانست گل بزند تا در نیمه نهایی از این رقابت کنار برود.

امباپه که فصل آخر حضورش را در پاریس می‌گذراند در هر 2 بازی مقابل دورتموند ناکام بود، توپ‌هایش به تیرک خورد و اصلا نتوانست در حد و اندازه‌های نامش ظاهر شود.

روستان اظهار داشت که «نگویید امباپه بهترین بازیکن دنیاست چون هیچ کاری نمی‌کند، مسی و نیمار در سن او همه جای حضور داشتند».

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • حمله تند گزارشگر سرشناس فرانسوی به امباپه: «نگویید بهترین دنیا است؛ هیچ کاری نمی کند!»
  • وستون مک کنی و رد پیشنهاد تمدید قرارداد با یوونتوس
  • نیروهای فرانسوی در اوکراین هدف مشروع ارتش روسیه خواهند بود
  • مسکو: نیروهای فرانسوی را هدف قرار می‌دهیم
  • هشدار به ترابی بعد از پیشنهاد وسوسه انگیز | پاسخ ستاره پرسپولیس مشخص شد
  • رئال مادرید یا بایرن مونیخ؟ واکنش جالب کیلیان ام باپه به پرسش خبرنگار! / عکس
  • مداخله دوباره مکرون در انتقال امباپه به مادرید!
  • نیمار پس از کمک به سیل‌زدگان برزیل: دعا می‌کنم اوضاع به حالت عادی برگردد
  • مداخله دوباره مکرون در انتقال امباپه به مادرید
  • هافبک محروم یوونتوس بازیگر شد!