Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس سازمان امور دانشجویان گفت: در برگزاری جشنواره‌های دانشجویی باید تنوع، فراگیری و مشارکت نیز لحاظ شود.

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، هاشم داداش پور در افتتاحیه جشنواره از بندگی تا مهرورزی که در دانشگاه تربیت مدرس برگزار شد، اظهار کرد: برگزاری جشنواره‌های فرهنگی از اهمیت بالایی برخوردار است و از مهمترین عناصری که منجر به موفقیت چنین جشنواره‌هایی می‌شود اول مشارکت است، به این معنا که جامعه هدف که در این جشنواره دانشجویان هستند هر چقدر بیشتر درگیر فرهنگ مربوطه باشند بیشتر به آن توجه می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نکته دوم تنوع است چرا که در هر جامعه‌ای به ویژه جامعه دانشگاهی افکار و عقاید مختلفی وجود دارد، پس رعایت تنوع و پاسخ به نیاز‌ها میزان موفقیت جشنواره را افزایش می‌دهد.

وی در خصوص عنصر سوم و مهم در برگزاری یک جشنواره دانشجویی افزود: نکته‌ای که از اهمیت بالایی برخوردار است بحث فراگیری است. چرا که هر چه بتوانیم جامعه هدف بیشتری را پوشش دهیم در برگزاری جشنواره دانشجویی موفق‌تر عمل خواهیم کرد.

همچنین در این مراسم حجت الاسلام مهدی فاطمی پور معاون فرهنگی و سیاسی نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها، گفت: فضای دانشگاهی امروز نیاز به برگزاری چنین رویداد‌هایی دارد، چرا که بعد از این دو سال همه گیری سنت‌ها و عادت‌هایی شکل گرفته که بخشی از این عادت‌ها را باید تغییر داد.

وی ادامه داد: ما نیاز به فعالیت‌های جمعی، گروهی و ارتباطات سازنده‌ای داریم که منجر به نشاط و تقویت روحیه شود. چرا که در این دو سال به واسطه شیوع کرونا این نشاط در سطح جامعه افت پیدا کرده است.

حجت الاسلام فاطمی پور در رابطه با برگزاری جشنواره از بندگی تا مهرورزی که در دانشگاه تربیت مدرس در حال برگزاری است، خاطرنشان کرد: طبیعتا خط شکنی در این مسیر پس از دو سال کرونایی سخت است و با مشکلات زیادی همراه است. پس باید از دانشگاه تربیت مدرس برای برگزاری چنین جشنواره‌ای تشکر کرد.

وی با بیان اینکه احیای فضای حضوری در دانشگاه‌ها باید با مولفه‌هایی شناخته شود، اظهار کرد: بخشی از نقشی که بر عهده دانشگاه‌ها است، مربوط به مسائل تربیتی و اجتماعی است که در ابتدا در دانشگاه و میان دانشجویان ظهور پیدا می‌کند و سپس به جامعه تسری می‌یابد و این امر با برگزاری چنین جشنواره‌هایی ممکن است.

در این مراسم فرهاد دانشجو رئیس دانشگاه تربیت مدرس در سخنانی بر اهمیت برگزاری چنین جشنواره‌های فرهنگی تاکید کرد.

در پایان این مراسم حجت الاسلام مهدی فاطمی پور ضمن افتتاح این نمایشگاه دانشجویی به همراه هاشم داداش پور و فرهاد دانشجو و معاونین دانشگاه تربیت مدرس از غرفه‌ها بازدید به عمل آوردند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: داداش پور جشنواره دانشجویی امور دانشجویان دانشگاه تربیت مدرس برگزاری جشنواره چنین جشنواره برگزاری چنین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۷۴۱۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خصوصی‌سازی سرخابی‌ها نیاز به مراقبت بیشتری دارد/ بهترین نسخه اقتصادی برای فوتبال ایران رقم خورد

به گزارش گروه آموزش و دانشگاه خبرگزاری علم و فناوری آنا، ژاله معماری، عضو هیئت‌علمی دانشكده تربیت‌بدنی دانشگاه الزهرا (س) در یک گفتگوی رادیویی درباره چالش‌های ورود باشگاه‌های پرسپولیس و استقلال به بخش خصوصی اظهار كرد: فرآیند خصوصی‌سازی موانع زیادی دارد و تنها مختص باشگاه‌ها نیست. در سایر كشورها نیز این چالش‌ها وجود دارد. متأسفانه در ایران خصوصی‌سازی به تعویق افتاده در حالی که چالش خصوصی‌سازی در همه صنایع وجود دارد.

معماری در این باره ادامه داد: امروز با توجه به فشارهای AFC و تعویق ایجاد شده در آن، خصوصی‌سازی باشگاه‌ها تنها راه ممكن بود. باید به بعد از این فكر كرد چرا كه در شرایط موجود خصوصی‌سازی بهترین راه‌حل بوده است. خصوصی‌سازی نسخه‌ای بوده كه با شرایط موجود حداكثر همخوانی را دارد.

هلدینگ خلیج‌فارس و بانک‌ها تخصص كافی برای مباحث مالی و ترازنامه‌ها را دارند. اما بقای تیم‌ها در بازی‌های آسیایی و توقعات هواداران، مورد نگرانی است و باید فكر خوبی برای آن موارد كرد تا كمترین آسیب وارد شود و فرآیند انتقال و افزایش سهم بازار انجام شود. امید می‌رود با تقویت فعالیت‌های اقتصادی این ۲ باشگاه شرایط خوبی را شاهد باشیم.

معماری با اشاره به انتقال‌های مشابه در سایر كشورها خاطرنشان كرد: خصوصی‌سازی بسیار حساس است و با توجه به جمعیت فوتبال دوست ایران باید مراقبت بیشتری از آن صورت گیرد تا به تدریج هلدینگ‌ها و بانک‌ها بتوانند سهام را وارد فرابورس كرده تا به سوددهی برسد و سهم هواداران بیشتر شود و به ۵۱ به ۴۹ برسیم. كسانی كه برای این نسخه تصمیم‌گیری كردند، به همه شرایط آن واقف بودند.

عضو هیئت‌علمی دانشكده تربیت‌بدنی دانشگاه الزهرا (س) با اشاره به پیش‌بینی موانع این مسیر گفت: دولت باید بخش خصوصی را حمایت كند و منابع درآمدی حق پخش و قانون کپی‌رایت نیز برای باشگاه‌ها فراهم شود. توجه بخش خصوصی در قسمت تربیت بازیكنان و خریدوفروش آنها قرار دارد و باید مراقب بود توسعه ورزش در اولویت‌های بعدی قرار نگیرد. البته در همه دنیا این‌گونه است و به همین دلیل دولت با حساسیت بالایی خصوصی‌سازی را انجام می‌دهند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ارتقا دانشی و عملیاتی در حوزه اخلاق نیاز جامعه امروز است
  • قدرت پایدار در جامعه فقط با علم ایجاد نمی‌شود
  • ضرورت برگزاری جشنواره فیلم اقوام ایرانی با قدرت و کیفیت
  • برگزاری آیین معارفه مسوول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی همدان
  • برگزاری آیین معارفه مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی همدان
  • برگزاری جشن روز معلم در دانشگاه فرهنگیان استان
  • خصوصی‌سازی سرخابی‌ها نیاز به مراقبت بیشتری دارد/ بهترین نسخه اقتصادی برای فوتبال ایران رقم خورد
  • همایش ملی «نماز، دانشگاه، بایسته‌ها و شایسته‌ها» برگزار می‌شود
  • برگزاری تجمع دانشجویی «تا مسجدالاقصی» در قزوین
  • لزوم همراهی علم و عمل در رشته‌های روانشناسی و مشاوره