Web Analytics Made Easy - Statcounter

داریوش صمیمی روز سه‌شنبه در مجمع انتخابات هیات ورزشی ناشنوایان استان افزود: با وجود آنکه الهه‌ گل‌محمدی‌ در مسابقات ملی پرتاب دیسک موفق به کسب رکورد بالای ۳۶ متر شد و می‌توانست یکی از امیدهای کسب‌ مدال در المپیک ناشنوایان باشد اما به اردوی‌ تیم ملی دعوت نشد که لازم بود علت این موضوع در مجمع انتخاباتی هیات از سوی مسوولان فدراسیون شفاف‌سازی‌ شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش ایرنا، مجمع انتخاباتی هیات ورزش‌های ناشنوایان چهارمحال‌ و بختیاری روز سه‌شنبه با انتخاب مجید کیانی به عنوان رییس‌ این هیات در شهرکرد برگزار شد.

۲۱ عضو حاضر در مجمع انتخاباتی هیات ورزش‌های ناشنوایان چهارمحال‌ و بختیاری روز سه‌شنبه در سالن المپیک اداره کل ورزش و جوانان این استان دور هم جمع شدند تا رییس‌ جدید این هیات را انتخاب کنند، مجمعی که ریاست آن از سوی رییس‌ فدراسیون به مدیرکل استانی تفویض اختیار شده بود.

اعضای مجمع در نبود مسوولان‌ فدراسیون‌، مجید کیانی، تنها نامزد این دوره از انتخابات را با ۲۱ رای موافق به عنوان رییس‌ هیات انتخاب کردند و به کبری کرمی، علی کیانی و سید مهدی احمدی به عنوان گزینه‌های پیشنهادی به ترتیب در سمت نایب رییسی، خزانه داری و کارشناس خبره و همچنین علی نصیری و شفیع کهیانی‌ در جایگاه عضو هیات رییسه‌ نیز رای‌ مثبت دادند.

مجید کیانی که دانش‌آموخته دکتری‌ تربیت بدنی است و سابقه ۱۲ سال فعالیت در آموزش و پرورش و همچنین مدارس استثنایی و چاپ چندین کتاب با عناوین و موضوعات ورزشی را دارد، راه‌اندازی هیات‌های‌ شهرستانی، کادرسازی‌ و سپردن مسوولیت‌ انجمن‌ها به ورزشکاران ناشنوا و توجه به ورزش بانوان را از جمله برنامه‌های‌ مد نظر خود برای توسعه ورزش ناشنوایان بیان کرد.

وی با بیان اینکه چهارمحال‌ و بختیاری توان تبدیل شدن به قطب رشته‌های‌ ورزشی ناشنوایان را دارد، افزود: ورزشکاران ناشنوای این استان در کشتی و دوومیدانی صاحب عناوین برتر جهانی و ملی هستند که لازم‌ است با برنامه‌ریزی بهتر، این ظرفیت و توانایی برای پرورش ورزشکاران جدید به کار گرفته شود.

رییس‌ جدید هیات ورزش‌های‌ ناشنوایان چهارمحال و بختیاری یادآور شد: برای شناسایی استعدادها و جذب افراد ناشنوا به ورزش با انعقاد تفاهم‌نامه با آموزش و پرورش و بهزیستی استان، راهکارهای عملیاتی در نظر گرفته خواهد شد.

تفویض اختیار در برگزاری و ریاست مجامع انتخاباتی هیات‌های‌ ورزشی به مدیران کل استانی از مواردی است که به طور معمول در تمامی استان‌ها و یا در دیگر رشته‌های‌ ورزشی نیز روی می‌دهد اما آنچه روز سه‌شنبه باعث گلایه جمعی از اعضای مجمع انتخاباتی هیات ورزش‌های ناشنوایان چهارمحال‌ و بختیاری شد آن بود که برای سومین دوره پیاپی، هیچ مسوولی‌ از فدراسیون در مجمع این هیات استانی شرکت نکرد.

مدیرکل‌ ورزش و جوانان چهارمحال و بختیاری‌ در این باره گفت: رییس فدراسیون به دلیل همزمانی‌ برگزاری مجمع انتخاباتی با برنامه تجلیل از قهرمانان ورزشی‌ ناشنوایان، امکان حضور در شهرکرد و شرکت در مجمع را نداشت.

حمید کریمی افزود: مهران تیشه‌گران رییس فدراسیون این قول‌ را داده است تا در ۱۰ روز آینده سفری به استان داشته باشد و از نزدیک مسائل و درخواست‌های جامعه ورزشی ناشنوایان چهارمحال‌ و بختیاری را بررسی کند.

به گزارش ایرنا، در  دوره پیشین انتخابات رییس هیات ورزش‌های‌ ناشنوایان چهارمحال و بختیاری‌ ریاست این هیات را معصومه محمدی برعهده داشت. 

برچسب‌ها رئیس فدراسیون مجمع انتخاباتی چهارمحال وبختیاری برزیل ناشنوایان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: رئیس فدراسیون مجمع انتخاباتی چهارمحال وبختیاری رئیس فدراسیون مجمع انتخاباتی چهارمحال وبختیاری برزیل ناشنوایان مجمع انتخاباتی هیات ناشنوایان چهارمحال چهارمحال و بختیاری هیات ورزش روز سه شنبه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۷۴۲۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیش‌بینی بارش باران در چهارمحال و بختیاری

قطره کارشناس هواشناسی چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه از فردا سه شنبه هوای استان بارانی می‌شود، گفت: بیشترین فعالیت سامانه بارشی برای اواخر هفته جاری پیش بینی شده است.

بیشتر بخوانید

شهرکرد خنک‌ترین نقطه چهارمحال و بختیاری

وی افزود: آسمان استان امروز صاف تا کمی ابری است.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • وزیر ورزش به تغییر نام استقلال واکنش نشان داد
  • مراسم تجلیل از قهرمانان با حضور رییس‌جمهور برگزار می‌شود
  • به پرورش ورزشکار المپیکی بی‌توجهی کرده‌اند/ روال برگزاری مجامع انتخاباتی قطع شدنی نیست
  • انتخاب رییس هیات قایقرانی خوزستان
  • اعزام ۳ جوجیتسوکار چهارمحال و بختیاری به مسابقات آسیایی
  • یک مربی زن، رییس یک رشته پر مدال المپیکی شد!
  • اعزام ۱۰ تیم ورزش نابینایان البرز به مسابقات قهرمانی کشور
  • پیش بینی بارش‌ها بهاری از امروز در چهارمحال و بختیاری
  • پیش‌بینی بارش باران در چهارمحال و بختیاری
  • هیچ مسئولی نمی‌تواند طلبکار رشته کشتی باشد / نمی‌خواهم نفر اول تیم ملی باشم!