Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-03@22:50:08 GMT

آبرسانی به ۱۴ روستای اسلام ابادغرب در حال انجام است

تاریخ انتشار: ۱۷ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۱۷۴۲۸۳

آبرسانی به ۱۴ روستای اسلام ابادغرب در حال انجام است

به گزارش خبرنگار مهر، علیرضا کاکاوند ظهر سه شنبه در بازدید از پروژه‌های شرکت آب و فاضلاب استان کرمانشاه در اسلام آبادغرب که با حضور اتابک جعفری مدیر عامل شرکت آبفا کشور به همراه فرماندار این شهرستان انجام گرفت، اظهار کرد: سه روستای خودگردان شهرستان اسلام آبادغرب در طرح آبرسانی به مجتمع ۱۴ روستایی دیزگران با جمعیت ۲ هزار و ۶۸۸ تحت پوشش آبفا استان کرمانشاه قرار می‌گیرند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: به منظور بهره‌مندی ۲ هزار و ۶۸۸ نفر از جمعیت روستایی شهرستان اسلام آبادغرب حفر یک حلقه چاه به عمق ۱۵۰ متر، ۶ هزار و ۹۰۰ متر لوله گذاری، ساخت ۲ باب مخزن ۵۰۰ و ۱۰ مترمکعبی و ساخت اتاقک چاه در دست اجرا است.‌

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان کرمانشاه تصریح کرد: همچنین هفت روستای شهرستان اسلام آباد غرب با جمعیت یک هزار و ۸۸۰ در قالب پروژه لرینی آجودانی تحت پوشش خدمات آبفا قرار گرفته اند.

کاکاوند بیان کرد: از جمله اقدامات شرکت آبفا استان کرمانشاه برای رفع مشکل آب شرب هفت روستای خودگردان اسلام آبادغرب حفر یک حلقه چاه عمیق بود که در حال حاضر با پیشرفت ۵۰ درصدی در حال انجام است.

کد خبر 5508619

منبع: مهر

کلیدواژه: کرمانشاه اسلام آباد غرب شرکت آب و فاضلاب کرمانشاه آبرسانی آبرسانی روستایی بوشهر سالروز ارتحال امام خمینی قیام 15 خرداد کرمانشاه امام خمینی ره آمار کرونا خطبه های نماز جمعه ساختمان متروپل ویروس کرونا اجتماع سلام فرمانده دهه کرامت مراسم ارتحال امام خمینی ره تغییر ساعت کاری استان کرمانشاه اسلام آبادغرب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۷۴۲۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ممنوعیت تردد از پل دسترسی به ۵ روستای ثلاث‌باباجانی

مدیرکل مدیریت بحران استانداری کرمانشاه گفت: به دلیل بالا آمدن آب رودخانه تردد از روی پل دسترسی به پنج روستای شهرستان ثلاث‌باباجانی ممنوع شد. - اخبار استانها -

افشین یگانه در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در کرمانشاه، با اشاره به اینکه در دو روز گذشته 85 میلی‌متر بارندگی در شهرستان ثلاث‌باباجانی ثبت شده است اظهار داشت: راه تردد به پنج روستای این شهرستان از روی رودخانه عبور می‌کند و به دلیل بالا آمدن آب رودخانه، سطح پل دسترسی به این روستاها پوشانده شده است.

وی عنوان کرد: بنابراین هیچ پلی در این شهرستان تخریب نشده و تا زمانی که تراز رودخانه پایین نیاید تردد از این پل‌ها ممنوع شده است.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری کرمانشاه افزود: درباره قطعی برق در روستاهای مرزی شهرستان ثلاث‌باباجانی هیچ گزارشی به ما نرسیده است.

یگانه با بیان اینکه در بخشی از شهرستان جوانرود ریزش کوه گزارش و مشکل رفع شد گفت: همچنین حدود 20 متر از آسفالت جاده دسترسی ازگله به دلیل بارش سنگین شسته شده بود که به طور موقت توسط نیروهای راهداری تسطیح شد که در موعد مقرر بازسازی شود.

انتهای پیام/ 

دیگر خبرها

  • ممنوعیت تردد از پل دسترسی به ۵ روستای ثلاث‌باباجانی
  • ترمیم ترکیدگی لوله آب در خیابان حضرت مهدی (عج) در یزد
  • آبرسانی به ۵۱۱ روستای فاقد آب شُرب سالم در کرمانشاه ظرف ۳ سال
  • آب به روستای توانه در نهاوند رسید
  • تلاش برای حل فروکش تنش آبی و ایجاد پایداری شبکه توزیع آب در شهرستان چهارباغ
  • بررسی روند عملیات اجرایی آبرسانی به ۲ روستای بوکان
  • پیشرفت ۹۵ درصدی طرح‌های تامین آب شرب ۷ روستای شهرستان چایپاره
  • طرح جهاد آبرسانی برای ۱۹۸ روستای استان مرکزی
  • آب با صرف بیش از ۴۰ میلیارد ریال اعتبار به روستای توانه در نهاوند رسید
  • بهره مندی هشت روستای مجتمع امام علی (ع) شهرستان کرمانشاه از آب آشامیدنی