Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل شرکت ان‌پی‌سی اینترنشنال با اشاره به مأموریت محول‌شده به این شرکت در حوزه تأمین مالی، فاینانس و جذب سرمایه‌های خارجی برای گروه صنایع پتروشیمی خلیج فارس گفت: امیدوارم بتوانیم ان‌پی‌سی اینترنشنال را به بازوی مطئمنی برای تأمین مالی پروژه‌های هلدینگ خلیج فارس تبدیل کنیم.

به گزارش شانا به نقل از گروه صنایع پتروشیمی خلیج فارس، آیین تکریم سیدمهدی قاسمی‌ زاویه سادات، مدیرعامل پیشین و معارفه حامد تجلی‌زاده، مدیرعامل جدید شرکت ان‌پی‌سی اینترنشنال برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تجلی‌زاده در این آیین با اشاره به مأموریت محول‌شده به ان‌پی‌سی اینترنشنال در حوزه تأمین مالی، فاینانس و جذب سرمایه‌های خارجی برای گروه صنایع پتروشیمی خلیج فارس، اظهار کرد: همه تلاش خود را برای تسهیل فاینانس و سرمایه‌گذاری داخلی و خارجی انجام خواهیم داد و امیدوارم بتوانیم ان‌پی‌سی اینترنشنال را به بازوی مطئمنی برای تأمین مالی پروژه‌های گروه تبدیل کنیم.

حسن نشان‌زاده‌مقدم، معاون برنامه‌ریزی و توسعه کسب‌وکار گروه صنایع پتروشیمی خلیج فارس نیز در این آیین این تغییرات را نمادی از چرخشی مدیریتی و نخبگانی خواند و گفت: در این مدت آقای قاسمی زاویه با اخلاص و تلاش، برای حل مشکلات بزرگ این شرکت تلاش کرده که این زحمات قابل تقدیر است.

وی تصریح کرد: تجلی‌زاده که از جوانان نخبه، صاحب آتیه و دارای تجارب مرتبط با فعالیت شرکت ان‌پی‌سی اینترنشنال است در فرآیندی بیش از دو ماهه برای این سمت شناسایی و بررسی شد.

معاون برنامه‌ریزی و توسعه کسب‌وکار گروه صنایع پتروشیمی خلیج فارس افزود: با ا فرآیند طی شده و تحصیلات و شناختی که از آقای تجلی‌زاده حاصل شد و با توجه به پروژه‌های متعددی که گروه در دست دارد، جذب سرمایه‌های داخلی و خارجی و فاینانس مهم است و امیدواریم در این مسیر ان‌پی‌سی اینترنشنال نقشی پررنگ داشته باشد.

قاسمی زاویه سادات نیز در این آیین اظهار کرد: شرکت ان‌پی‌سی اینترنشنال می‌توانست به بازوی خوبی برای تأمین مالی گروه صنایع پتروشیمی خلیج فارس تبدیل شود که امیدواریم با تغییر نگاه‌ها این شرکت به جایگاه واقعی خود برگردد.

منبع: شانا

کلیدواژه: تامین مالی شرکت هلدینگ خلیج فارس گروه صنایع پتروشیمی خلیج فارس برای تأمین مالی جذب سرمایه تجلی زاده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.shana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۷۴۴۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری دومین همایش بین المللی تاریخ، فرهنگ و تمدن خلیج فارس

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز بوشهر؛ دبیر علمی همایش بین‌المللی تاریخ، فرهنگ و تمدن خلیج فارس گفت: این همایش به دلیل اهمیت بعد تجاری خلیج فارس، بازرگانی دریایی و حمل و نقل را محور اصلی خود قرار داده است.

حمید اسدپور بیان کرد: ۱۵۰ خلاصه مقاله به دبیرخانه همایش ارسال شده که یک سوم این مقالات برای ارائه در همایش پذیرفته شده است.

وی گفت: موضوع عمده مقالات دریافت شده متمرکز بر بنادر ایران و روابط تجاری ایران با دیگر کشور هاست.

اسدپور با بیان اینکه همایش بین المللی خلیج فارس در دو روز برگزار می‌شود گفت: روز اول، روز علمی همایش است و روز دوم به عنوان روز فرهنگی در نظر گرفته شده است.

وی ادامه داد: در روز علمی همایش پژوهشگران داخلی و خارجی به ارائه مقالات می‌پردازند و در روز فرهنگی بازدید از آثار تاریخی استان برنامه ریزی شده است.

دبیر اجرایی همایش هم گفت: برای حضور ۱۰ مهمان خارجی که مقالات ارسالی آنان پذیرفته شده برنامه ریزی شده و قرار است از پژوهشگران کشور‌های عراق، هند، چین، روسیه و بنگلادش میزبانی کنیم.

علی اکبر کیانی افزود: برگزاری مسابقه دو و میدانی، نمایشگاه اسناد تاریخی خلیج فارس و غرفه‌های سنتی از جمله برنامه‌های جانبی این همایش در روز دوشنبه ۱۰ اردیبهشت است.

دیگر خبرها

  • سرپرست بیمارستان خلیج فارس منصوب شد
  • پیش‌بینی بورس در هفته دوم اردیبشهت ۱۴۰۳/ یکه‌تازی فولادی و پتروشیمی‌ها در این هفته
  • حضور ۱۹ شبکه خارجی در آیین روز خلیج‌فارس در بوشهر
  • صنایع استان بوشهر به مسئولیت اجتماعی خود عمل کنند
  • مشعل‌های گازی واحدهای پتروشیمی جمع آوری می شوند
  • مدیر شرایط اضطراری و بحران پتروشیمی‌های منطقه ویژه پارس منصوب شد
  • جمع‌آوری مشعل‌های گازی مجتمع‌های پتروشیمی
  • حضور ۱۶ هزار بوشهری در کنکور/ ۶۳ درصد شرکت‌کنندگان خانم هستند
  • مشعل‌های گازی مجتمع‌های پتروشیمی جمع‌آوری می‌شوند
  • برگزاری دومین همایش بین المللی تاریخ، فرهنگ و تمدن خلیج فارس