Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-01@11:54:26 GMT

شاخص کیفیت هوای اصفهان افت خواهد کرد

تاریخ انتشار: ۱۷ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۱۷۴۵۸۳

شاخص کیفیت هوای اصفهان افت خواهد کرد

گروه استان‌ها- کارشناس اداره‌کل هواشناسی استان با اشاره به وزش باد شدید و رگبار محلی در استان گفت: بر این اساس احتمال لغزندگی سطح جاده، آب گرفتگی، خیزش گرد و خاک ،کاهش کیفیت و افزایش شاخص آلودگی هوا در مناطق شمالی، شرقی و مرکزی استان وجود دارد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم ازاصفهان، محمدرضا رفیعی عصر امروز در جمع خبرنگاران در مورد شرایط آب و هوایی اصفهان اظهار داشت: از امروز تا چهارشنبه 18 خردادماه 1401 در استان رگبار و رعد و برق به صورت محلی، وزش باد شدید موقت، خیزش گرد و خاک همراه با کاهش دید در مناطق مستعد پیش‌بینی می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه شرایط جوی فوق در بیشتر مناطق شمالی، شرقی و مرکزی استان حاکم است، افزود: بر این اساس احتمال لغزندگی سطح جاده، برخورد صاعقه، آب گرفتگی و روان آب موقتی به صورت محدود، خیزش گرد و خاک به صورت محلی،کاهش کیفیت و افزایش شاخص آلودگی هوا، احتمال شکستن درختان فرسوده و آسیب به سازه‌های موقت و گلخانه‌ها در نیمه شمالی، شرقی و مرکزی استان وجود دارد.

سایه سنگین آلودگی هوا بر سر اصفهان؛ شاخص 3 ایستگاه بنفش شدهواشناسی ایران 1401/03/17؛ رگبار باران و وزش باد شدید در 11 استانشناسایی 409 ساختمان ناایمن در اهواز/ تغییر کاربری غیرقانونی از مسیر کمیسیون ماده 100

وی خاطرنشان کرد: توصیه می‌شود که در هنگام تردد احتیاط لازم صورت بگیرد و از اتراق در کنار رودخانه‌ها و مسیل‌ها پرهیز شود و تدابیری برای استحکام سازه‌های موقت در نظر گرفته شده و همه گروه‌‌های سنی به ویژه افراد آسیب‌پذیری‌های از تردد غیر ضروری در شرایط گرد و خاک بپرهیزند.‌‎‌

انتهای پیام/170/ح

منبع: تسنیم

کلیدواژه: گرد و خاک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۷۴۵۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هوای تهران قابل قبول است

به گزارش خبرنگار مهر، بر اساس اعلام شرکت کنترل کیفیت هوای تهران، شاخص کیفیت هوا در حال حاضر بر روی عدد ۷۱ قرار گرفته و کیفیت هوای تهران در شرایط قابل قبول قرار دارد.

همچنین این شاخص در ۲۴ ساعت گذشته میانگین بر روی عدد ۷۶ قرار گرفته بود و وضعیت هوا در شرایط قابل قبول بوده است.

تهران از ابتدای سال ۵ روز هوای پاک و ۳۷ روز هوای قابل قبول داشته است.

این در حالی است که تهران در مدت مشابه سال پیش ۶ روز هوای پاک، ۳۵ روز هوای قابل قبول، ۱ روز هوای ناسالم برای گروه‌های حساس جامعه داشته است.

کد خبر 6093695

دیگر خبرها

  • کیفیت هوای تهران در شرایط قابل قبول قرار دارد
  • وضعیت آلودگی هوای تهران امروز چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ + شاخص به تفکیک مناطق
  • کیفیت هوای تهران قابل قبول است
  • هوای تهران قابل قبول است
  • هوای اصفهان ناسالم برای گروه‌های حساس
  • شاخص آلودگی هوای اصفهان امروز سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ + آخرین وضعیت
  • وضعیت آلودگی هوای تهران امروز سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ + شاخص به تفکیک مناطق
  • کیفیت هوای اصفهان ناسالم برای گروه‌های حساس
  • شاخص آلودگی هوای اصفهان امروز دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ + آخرین وضعیت
  • وضعیت آلودگی هوای تهران امروز دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ + شاخص به تفکیک مناطق