Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده انتظامی استان از انهدام 5 باند قاچاق سلاح و مهمات خبرداد و گفت: از ابتدای سال تا کنون 5 باند قاچاق سلاح و مهمات در سطح استان منهدم و 362 سلاح جنگی و شکاری کشف شده است.

به گزارش خبرگزاری برنا ایلام ؛سردار"دلاور القاصی مهر،با اعلام این خبر اظهار داشت:تمامی تلاش ها در راستای مقابله با قاچاق سلاح و مهمات باید هدفمند، موثر و همراه با اقتدار باشد تا تمامی کسانی که سلاح و مهمات غیرمجاز دارند، احساس ناامنی کنند چرا که امنیت مردم خط قرمز پلیس است و با فرد و یا افرادی که قصد خدشه دار کردن آن را داشته باشند با اقتدار برخورد خواهیم کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود:در اجرای طرح برخورد با قاچاقچیان سلاح و مهمات ،از ابتدای سال تا کنون مأموران انتظامی با اشراف اطلاعاتی صورت گرفته از فعالیت باندهای خرید و فروش سلاح های جنگی و شکاری موفق شدند 5 باند قاچاق اسلحه و مهمات را منهدم  کنند.

فرمانده انتظامی استان ایلام  همچنین به طرح و یژه و سراسری مقابله با قاچاق سلاح و مهمات 5 روزه اخیر اشاره و خاطرنشان کرد:در این طرح که از هفتم تا 11 خردادماه در سطح استان اجرا شد، مأموران انتظامی موفق شدند،8 سلاح جنگی، 42 سلاح شکاری و در مجموع 50 سلاح را کشف و 48  نفر را نیز در این زمینه دستگیر کنند.

وی تصریح کرد: از ابتدای سال تا کنون، نسبت به سال گذشته در کشف سلاح جنگی 153 درصد ، در کشف سلاح شکاری، 54 درصد و در مجموع 81 درصد افزایش کشفیات داشته ایم و 262 نفر نیز دستگیر  وجهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شده اند.

سردار القاصی مهر با اشاره به اینکه یکی از ابزارهای مخل نظم وامنیت اجتماعی ، قاچاق سلاح و مهمات است؛ یادآور شد: امنیت و آرامش مردم خط قرمز پلیس بوده و نیروی انتظامی با کسانی که از این خط قرمز عبور کنند برابر با قانون و در راستای مطالبه به حق مردم قاطعانه برخورد خواهد کرد.

انتهای پیام

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: کشف وضبط سلاح ومهمات قاچاق سلاح و مهمات باند قاچاق سلاح جنگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۷۴۵۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انهدام باند اراذل و اوباش در شهرستان بابلسر

سرهنگ سید جعفر افضلی فرمانده انتظامی شهرستان بابلسر گفت: در پی کسب خبری مبنی بر فعالیت تعدادی اراذل و اوباش در امر سرقت‌های خشن و تهیه و توزیع موادمخدر در سطح شهرستان بابلسر و دیگر شهرستان‌های مازندران، موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت.

او افزود: با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات گسترده پلیس، ماموران پلیس امنیت عمومی با همکاری ماموران اطلاعات سپاه شهرستان، رد سه متهم اصلی این پرونده از اراذل و اوباش سابقه دار را شناسایی کردند.

سرهنگ افضلی با اشاره به اقدامات فنی، اطلاعاتی و شناسایی مخفیگاه متهمان از هماهنگی قضائی در این خصوص خبر داد و گفت: ماموران امنیت عمومی در عملیاتی ضربتی و غافلگیرانه با همکاری سربازان گمنام امام زمان (عج) در اطلاعات سپاه شهرستان موفق به دستگیری هر سه اراذل و اوباش شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان بابلسر از کشف دو قبضه سلاح گرم به همراه ۴ قبضه قمه و مقادیری قابل توجهی موادمخدر از متهمان خبر داد و افزود: متهمان پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی شدند.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • انهدام ۳ باند سرقت احشام در لرستان
  • انهدام باند قمار و شرط‌بندی آنلاین در گلستان
  • انهدام باند سارقان خودرو در نهاوند
  • انهدام باند سرقت حرفه‌ای سیم و کابل برق در فرخ شهر
  • انهدام باند سارقان سیم برق در شهرکرد
  • انهدام باند قمار و شرط بندی آنلاین در گلستان
  • انهدام باند اراذل و اوباش در شهرستان بابلسر
  • سقوط بالگرد ارتش کلمبیا در منطقه جنگی/ تمام ۹ سرنشین کشته شدند
  • انهدام باند سارقان احشام در چهارمحال و بختیاری
  • انهدام سه باند سرقت احشام در لرستان