Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از مازندران، دستگیری سارق و دام زن شیاد برای اغفال مرد خیانت‌کار از مهم‌ترین عناوین خبری پلیس بوده است.

*دام زن شیاد برای اغفال مرد خیانتکار / سرقت ۱۲۰ قطعه سکه طلا 

علی قیصری رئیس پلیس آگاهی استان مازندران از سرقت به عنف ۱۲۰ قطعه سکه طلا در شهرستان ساری خبر داد و گفت: شکایت همسر مرد مالباخته، پرده از واقعیت برداشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی اظهار کرد: در پی شکایت همسر مرد مالباخته در شهرستان ساری مبنی بر اینکه فردی با بیهوش کردن همسرش، سکه‌های طلای وی را به سرقت برد، موضوع در دستور کار ماموران پلیس آگاهی قرار گرفت.

رئیس پلیس آگاهی استان مازندران افزود: با انجام تحقیقات و اقدامات فنی و اطلاعاتی کارآگاهان و کارشناسان پلیس آگاهی پای یک زن مشکوک به این پرونده باز شد و مشخص شد، مرد مالباخته در پی ارتباط با یک زن در فضای مجازی مورد اغفال وی قرار گرفته است.

این مسؤول تصریح کرد: کارآگاهان پلیس آگاهی در ادامه تحقیقات دریافتند، این زن پس از جلب اعتماد مرد به بهانه خرید یک باب منزل با خوراندن آبمیوه مسموم اقدام به سرقت سکه‌های طلا از این مرد کرد. 

قیصری با اشاره به شناسایی متهمه از دستگیری وی در عملیات ضربتی و غافلگیرانه پلیس با هماهنگی قضائی خبر داد و افزود: متهمه در بازجویی های فنی پلیس به سرقت ۱۲۰ قطعه سکه طلا اعتراف کرد.

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی مازندران در پایان با اشاره به اینکه از مخفیگاه سارق ۷۵ سکه طلا به ارزش ۱۱ میلیارد ریال کشف شد، خاطر نشان کرد: متهمه با تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی و با قرار صادره روانه زندان شد.

*دستگیری ۲۱۲ سارق در اجرای طرح محله محور مازندران 

سیدمحسن جعفری رئیس پلیس پیشگیری استان مازندران از اجرای طرح محله محور به مدت سه روز و کشف ۲۸۳ فقره سرقت و دستگیری ۲۱۲ سارق در سطح استان خبر داد. 

وی  اظهار کرد:  به منظور پیشگیری از روند صعودی سرقت اجرای طرح محله محور استانی به مدت ۷۲ ساعت توسط ماموران انتظامی سطح استان به مرحله اجرا در آمد.

رئیس پلیس پیشگیری استان مازندران با اشاره به اینکه ماموران انتظامی در اجرای این طرح ، موفق به دستگیری ۲۱۲ سارق و کشف ۲۸۳ فقره سرقت شدند، افزود:در طرح مذکور ۴۰ خرده فروش دستگیر و قریب به ۴کیلوگرم انواع مواد مخدر از آنان کشف شد.

این مسوول از پاک‌سازی نقاط آلوده و جمع آوری ۵۰ معتاد متجاهر نیز خبر داد و تصریح کرد: توقیف ۱۷۲ خودرو و ۴۲ موتور سیکلت و همچنین دستگیری ۱۴۵ نفر با جرائم مختلف از دیگر دستاوردهای این طرح بوده است.

جعفری در پایان با اشاره به دستگیری مجموعا ۵۶۲ نفر محکومین متواری در این طرح گفت: اجرای طرحهای پاکسازی و ناامن کردن محیط برای مجرمان و جلب مشارکت مردمی از اقدامات کلیدی در برقراری امنیت پایدار و کاهش سطح جرایم به ویژه سرقت محسوب می شود.

*کشف ۱۰ هزار بسته توتون و تنباکو قاچاق در قائم شهر 

مهدی خادمی فرمانده انتظامی شهرستان قائم شهر از کشف بیش از ۱۰ هزار بسته توتون و تنباکو قاچاق به ارزش ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال خبر داد. 

وی گفت: در پی دریافت خبری مبنی بر دپو مقادیر زیادی توتون و تنباکو قاچاق در یکی از انبار های سطح شهرستان، بررسی موضوع در دستور کار ماموران قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان قائم‌شهر افزود: ماموران پلیس امنیت اقتصادی شهرستان قائم شهر پس از انجام تحقیقات میدانی با اخذ دستور قضائی به محل مورد نظر اعزام و پس از بازدید از این انبار، موفق به کشف ۱۰هزار بسته توتون و تنباکو و ۵۳ عدد قلیان شارژی شدند.

این مسوول با اعلام اینکه در این رابطه یک متهم دستگیر و تحویل مراجع قضائی شد، تصریح کرد: کارشناسان ارزش ریالی اقلام کشف شده را حدود۲ میلیارد و ۵۰۰میلیون ریال براورد کرده اند.

خادمی در پایان با بیان اینکه انبار موصوف برابر دستور قضائی پلمب شد، از شهروندان خواست: در صورت مشاهده حمل و نگهداری کالای قاچاق، سریعا از طریق سامانه ۱۱۰ پلیس را در جریان قرار دهند.

انتهای پیام/۸۶۰۳۴/ج

منبع: فارس

کلیدواژه: فرمانده نیروی انتظامی مازندران دستگیری سارقان پلیس مازندران استان مازندران توتون و تنباکو پلیس آگاهی رئیس پلیس اجرای طرح قائم شهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۷۴۶۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری زورگیر موتورسوار با شلیک تیر + فیلم

سرکلانتر یکم پلیس پیشگیری پایتخت از دستگیری سارقین زورگیر شمیرانات درحین سرقت و کشف سه دستگاه گوشی آیفون سرقتی خبر داد. - اخبار اجتماعی -

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم، سرهنگ صادق ضرونی؛ سرکلانتر یکم پلیس پیشگیری پایتخت اظهار کرد: در پی افزایش سرقت به صورت زورگیری و موبایل‌قاپی در محدوده فرشته و الهیه، با آموزش واحدهای گشتی، سارقان در حین سرقت و تعقیب و گریز با هوشیاری واحد گشتی و با شلیک به لاستیک موتور دستگیر شده و به کلانتری 101 تجریش منتقل شدند.

وی با اشاره به اینکه ماموران گشت‌های محسوس و نامحسوس در این محدوده فعال شده بودند، افزود: روز دهم اردیبهشت در گشت‌زنی‌های هدفمند ماموران، به یک موتورسیکلت لاکی‌رنگ که راکب آن قصد موبایل‌قاپی در مقابل ماموران را داشت، مشکوک شده و پس از تعقیب و گریز و شلیک گلوله به لاستیک موتور، موفق به دستگیری سارقان شدند.

دستگیری عوامل نزاع دسته‌جمعی در چالوس

سرکلانتر یکم پلیس پیشگیری تهران بزرگ تصریح کرد: در بررسی اولیه از متهمین 3 عدد گوشی آیفون و یک عدد قمه و سلاح غیر متعارف کشف شد، متهمین در تحقیقات اولیه به جرم خود و سرقت اشیاء قیمتی خصوصا تلفن همراه اعتراف کرد.

وی به اعتراف متهم به 10 فقره سرقت مشابه و شناسایی مال‌باختگان اشاره کرد و افزود: پرونده تا کنون دارای 4شاکی بوده و تحقیقات بیشتر جهت کشف جرائم احتمالی متهمین ادامه دارد.

.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • مرگ تدریجی آب‌بندان‌های مازندران
  • دستگیری سارق مسلح موتورسیکلت در کمتر از یک ساعت
  • ♦️دستگیری سارق مسلح موتورسیکلت در کمتر از یک ساعت
  • دستگیری سارق سیم و کابل برق در مهرستان
  • دستگیری و انهدام باند سارقان خودرو در نهاوند
  • دستگیری زورگیر موتورسوار با شلیک تیر + فیلم
  • دستگیری متهمان ۲۰ فقره سرقت از اماکن دولتی و خصوصی در طرقبه شاندیز
  • دستگیری سارقان باغ ویلاها و کابل‌های برق در طرقبه شاندیز
  • دستگیری باند سارقان مشاعات ساختمان در بندرانزلی
  • ماجرای تیراندازی در دولت‌آباد چه بود؟