Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، محمد تقی فتحی ظهر سه شنبه در همایش روز دختر در محل فرهنگسرای کوثر زنجان، گفت: دین اسلام برای زنان و دختران جایگاه ویژه‌ای در نظر گرفته است.

وی اظهار کرد: در حدیث کساء ابتدا نام حضرت فاطمه زهرا (س) عنوان می‌شود و سپس به اهل‌بیت (ع) و خانواده ایشان اشاره می‌شود.

معاون پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان زنجان گفت: زن متعادل‌کننده جامعه و خانواده است و انتظاری که از دختران و بانوان جامعه داریم این است که این نقش محوری و تعادل‌بخش را به خوبی در خانواده‌ها اجرا کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فتحی تاکید کرد: ستون خانه زن است و امیدواریم دختران نیز این نقش را آنچنان که در آموزه‌های دینی و تمدن ما است به خوبی ایفا کنند.

وی افزود: یک مرد در جامعه آسیب ببیند احتمال سرایت آن به سایرین کمتر است ولی اگر بانوان آسیب ببینند مشکلات زیادی به دنبال آن به وجود می‌آید.

در ادامه، مدیرکل امور زنان و خانواده استانداری زنجان تصریح کرد: رسول اکرم (ص) می‌فرمایند دختران با برکت و دوست داشتنی و باقیات الصالحات برای جامعه و خانواده هستند.

سیده فائزه موسوی تصریح کرد:: دختران با توانمندی و رفتار و زندگی کردن درست و عفیفانه موجب وفور برکت و نعمت در جامعه هستند و این جامعه متشکل از خانواده‌هایی است که در آینده با وجود دختران تشکیل می‌شود.

کد خبر 5508569

منبع: مهر

کلیدواژه: روز دختر دختران جوان بوشهر سالروز ارتحال امام خمینی قیام 15 خرداد کرمانشاه امام خمینی ره آمار کرونا خطبه های نماز جمعه ویروس کرونا دهه کرامت اجتماع سلام فرمانده ساختمان متروپل مراسم ارتحال امام خمینی ره تغییر ساعت کاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۷۴۶۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عدالت آموزشی در همه نقاط استان زنجان گسترش یابد

به گزارش خبرنگار مهر، محسن افشارچی، ظهر دوشنبه در آئین گرامیداشت هفته مقام معلم اظهار کرد: مهمترین دغدغه‌های فرهنگی امروز، آسیب‌های اجتماعی است که نگاه عمقی به آن نشان می‌دهد سرمایه‌گذاری در آموزش و پرورش می‌تواند این آسیب‌ها را کاهش دهد.

وی با بیان اینکه حوزه آموزش و پرورش در کنار هم دارای اهمیت هستند، عنوان کرد: در سال‌های اخیر به اندازه نیاز به مقوله پرورش پرداخته نشده است و باید این عقب‌ماندگی جبران شود.

استاندار زنجان معلمان را شریف‌ترین قشر جامعه خواند و گفت: استاد رضا روزبه به عنوان یکی از مشاهیر زنجان، فرد پرورش‌یافته مکتب اهل‌بیت (ع) بود و انسان‌های بسیاری همچون خود را تربیت کرد و باید برای تربیت نسل آینده نیز این مسیر را طی کنیم.

وی با بیان اینکه زنجان در بسیاری از بخش‌ها سرآمد است، تصریح کرد: باید در حوزه آموزش نیز رتبه خود را به کمتر از ۱۰ در کشور برساند و دانش‌آموزان با دانش و با مهارت را به جامعه تحویل دهد.

افشارچی در مورد برنامه‌ریزی برای فعالیت‌های تابستانی و اهمیت مقوله پرورش ابراز کرد: باید در تابستان امسال با تقویت فعالیت‌های پرورشی دانش‌آموزان را متفاوت از آنچه بودند تحویل دهیم.

وی بر گسترش عدالت آموزشی در سطح استان تأکید کرد و افزود: باید امکانات آموزشی و ورزشی در همه نقاط استان و مناطق محروم فراهم شود.

کد خبر 6098030

دیگر خبرها

  •  ۷۰۰ خانواده دارای فرزندان چند قلو تحت پوشش بهزیستی زنجان هستند
  • پویش هوای دختری در فارس برگزار می‌شود
  • فعالیت اورژانس اجتماعی در ۵ شهرستان زنجان
  • اعتبارات مولدسازی باید به صورت بهینه استفاده شود
  • عدالت آموزشی در همه نقاط استان زنجان گسترش یابد
  • پیشرفت و تغییر در جامعه از خط سیر مدرسه و معلم می‌گذرد
  • معلمان نقش اصلی و تأثیرگذار در توسعه و بالندگی جامعه دارند
  • دشمن دشمن شما، واقعا دوست شما است؟
  • بهانه‌ طلافروشان برای عدم ثبت معاملات به پایان رسید | مبادلات طلا ساماندهی خواهد شد؟ | پاسخ سازمان مالیاتی به ابهامات صنف طلافروشان
  • بهانه‎ طلافروشان برای عدم ثبت معاملات به پایان رسید