Web Analytics Made Easy - Statcounter

جانشین قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه انصار المهدی(عج) استان زنجان‌ با اشاره به پروژه آب شرب روستای قازقلوی شهرستان خدابنده، گفت: 85 هزار متر خط انتقال و شبکه توزیع برای این پروژه جهت در دسترس بودن آب شرب برای روستای قازقلوی شهرستان خدابنده انجام‌ شده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ جلال غورقانلو در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; اظهار کرد: به مناسبت فرارسیدن دهه کرامت مراسم جشن تکلیف دانش آموزان دختر مقطع سوم ابتدایی دهستان شیوانات شهرستان خدابنده به همت قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه انصار المهدی(عج) استان زنجان در حسینیه روستای گوگرچینک برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: این برنامه با حضور 60 نفر از دانش آموزان منطقه کم برخوردار بخش افشار شهرستان خدابنده و والدین دانش آموزان، تعدادی از اهالی، مسئولین استانی و شهرستانی با اجرای برنامه‌های معنوی مختلف و با سخنرانی معاون فرهنگی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه استان زنجان برگزار شد.

جانشین قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه انصار المهدی(عج) استان زنجان‌ با اشاره به اجرای پروژه شبکه فاضلاب روستای پری توسط این قرارگاه، تصریح کرد: 600 متر لوله‌گذاری، 6 هزار متر اصلاح شبکه فاضلاب قدیمی در این راستا انجام‌شده است.

وی با اشاره به تجهیز مدارس دهستان قره پشتلو به اقلام ورزشی توسط قرارگاه پیشرفت و آبادانی، عنوان کرد: 26 جفت دروازه و 26 عدد توپ تحویل مدارس شده است.

غورقانلو با بیان اینکه 1850 نفر روز هسته‌های جهادی در عرصه‌های فرهنگی، تربیتی، اشتغال و عمرانی به‌کارگیری شده است، ادامه داد: 700 بسته‌های معیشتی، فرهنگی، کیف و نوشت‌افزار به دانش آموزان نیازمند توزیع‌شده است.

وی با اشاره به پروژه آب شرب روستای قازقلوی شهرستان خدابنده، افزود: 85 هزار متر خط انتقال و شبکه توزیع برای این پروژه جهت در دسترس بودن آب شرب برای روستای قازقلوی شهرستان خدابنده انجام‌شده است.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: قرارگاه پیشرفت و آبادانی دانش آموزان استان زنجان آب شرب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۷۴۹۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بررسی روند عملیات اجرایی آبرسانی به ۲ روستای بوکان

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،  در بازدید مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب آذربایجان غربی از طرح‌های آبرسانی به روستا‌های شهرستان بوکان، روند عملیات اجرایی آبرسانی به روستا‌های کهریزه محمود آقا و ینگیجه این شهرستان مورد بررسی قرار گرفت.

محمداشرفی در این بازدید با تأکید بر اتمام و بهره برداری از آبرسانی به این دو روستا قبل از شروع پیک مصرف، دستورتسریع در ادامه روند آبرسانی با استفاده از اعتبارات استانی و لجن برداری لاگون شماره ۱ برای افزایش بازدهی آن را صادر کرد.

مدیر امور آب و فاضلاب بوکان نیز در این بازدید گزارشی از اقدامات انجام شده و در دست اجرا را ارائه کرد.

 

دیگر خبرها

  • بررسی روند عملیات اجرایی آبرسانی به ۲ روستای بوکان
  • طرح جهاد آبرسانی برای ۱۹۸ روستای استان مرکزی
  • سرعت پیشرفت صنعت با حوزه سرمایه‌گذاری متناسب نیست
  • بهره مندی هشت روستای مجتمع امام علی (ع) شهرستان کرمانشاه از آب آشامیدنی
  • آبرسانی به ۸۲۰ روستای فاقد آب شرب در استان کرمانشاه در حال انجام است
  • آبرسانی به ۸۲۰ روستای استان کرمانشاه در قالب پروژه‌های ملی، استانی و قرارگاه محرومیت‌زدایی
  • ۴۰ روستای شهرستان اهر از نعمت آب شرب برخوردار شدند
  • بررسی آخرین وضعیت تکمیل سامانه فاضلاب روستای ریحان آباد شهرستان ارومیه
  • مشکل کم‌آبی ۶۹ روستای استان ایلام در سال جاری برطرف می‌شود
  • جهاد آبرسانی در ۶۹ روستای ایلام از ابتدای سال جاری آغاز شده است