Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-04-27@22:41:48 GMT

فوتی‌های متروپل ۴۳نفر شد

تاریخ انتشار: ۱۷ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۱۷۵۰۶۵

معاون استاندار و فرماندار ویژه آبادان گفت: تعداد جانباختگان حادثه ریزش در ساختمان متروپل آبادان به ۴۳ نفر افزایش یافت. ناطقان: احسان عباسپور بیان کرد: آواربرداری در محل حادثه برای پیدا کردن اجساد احتمالی، و آماده سازی مکان برای تخریب کلی و مرحله به مرحله ساختمان متروپل همچنان با دقت و سرعت ادامه دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی افزود:پیکر همه جانباختگان پس از شناسایی و تایید پزشکی قانونی و دانشگاه علوم پزشکی آبادان به خانواده‌های آنان تحویل شده است.

عباسپور گفت:تجهیزات و امکانات لازم توسط قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا به عنوان پیمانکار تخریب ساختمان متروپل، در محل فراهم است و مشکلی در این زمینه نیست.

به گزارش ایرنا بخشی از ساختمان دوقلوی متروپل آبادان ساعت ۱۲ و ۴۰ دقیقه روز دوشنبه دوم خرداد ریزش کرد. منبع: ایرنا برچسب ها: فوتی ها ، متروپل ، جانباختگان

منبع: ناطقان

کلیدواژه: فوتی ها متروپل جانباختگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۷۵۰۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ریزش سقف واحد مسکونی در آباده و حضور امدادگران

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، رئیس جمعیت هلال احمر آباده گفت: در تماس تلفنی با این سازمان مبنی بر ریزش سقف یک منزل مسکونی در بارندگی اخیر در محله سیدان آباده، نجاتگران به محل حادثه اعزام شدند.
علی سعادتمند افزود: سه نجاتگر هلال احمر پس از ارزیابی و ایمن سازی صحنه، نسبت به آوار برداری و توزیع اقلام زیستی و امدادی اقدام کردند.

وی افزود: این حادثه خسارت جانی نداشت.
شهرستان آباده در شمال فارس و در فاصله ۲۷۵ کیلومتری شیراز قرار دارد.

دیگر خبرها

  • ۸۳۶ مصدوم و ۵۴ فوتی در تصادفات هفته گذشته در کشور
  • دو تصادف فوتی در دو نقطه از شهر تهران
  • دو فوتی در واژگونی خودروی حامل سوخت قاچاق در بندرخمیر
  • چهار فوتی در دو حادثه رانندگی در محور‌های خوزستان
  • یک فوتی و یک مصدوم در پی آتش سوزی و انفجار گاز نیشابور
  • آتش سوزی و انفجار گاز در نیشابور یک فوتی و یک مصدوم بر جای گذاشت
  • یک فوتی و یک مصدوم بر اثر انفجار گاز در نیشابور
  • ۴ کشته و مصدوم در تصادف محور مرگنلر-چایپاره
  • یک فوتی و ۳ مصدوم در تصادف مرگنلر - چایپاره
  • ریزش سقف واحد مسکونی در آباده و حضور امدادگران