Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روز سه‌شنبه ایرنا به نقل از روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی، احسان سیاح زاده افزود: استفاده از این کنتورها علاوه بر رویت‌پذیری و کنترل پذیری بار مشترکین، هزینه‌های قرائت حضوری را حذف می‌کند و می‌توان از اطلاعات بدست آمده از کنتور، استفاده‌های متعدد در بررسی کیفیت توان شبکه را انجام داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مسوول اجرایی تعویض کنتورهای مشترکین پرمصرف شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی گفت: با توجه به ابلاغ شیوه نامه‌های اجرایی بند د تبصره ۱۵ قانون بودجه در راستای مدیریت بهینه مصرف مشترکین و همچنین دستورالعمل‌های کنترل پذیری بار مشترکین، نشستها و پیگیری‌های مستمر و منظمی در سطح این شرکت از اوایل سال گذشته تاکنون به منظور اجرایی شدن طرح تعویض کنتورهای مشترکین پرمصرف برگزار شده است.

وی بیان کرد: اختصاص سهمیه تعویض کنتور تک فاز برای بیش از ۱۶۰ هزار مشترک در تعرفه‌های مختلف و همچنین نصب حدود چهار هزار تابلو فرمان پذیر چاه‌های آب کشاورزی دیماندی در استان به منظور فراهم کردن مدیریت بار هدفمند، تکلیف قابل توجهی است.

سیاح‌زاده افزود: تحقق این سهمیه حجم وسیعی از هماهنگی‌های درون و برون سازمانی، تامین کالا و عملیات، برنامه‌ریزی شیوه کار به منظور افزایش کمیت و کیفیت کار، ملاحظات مسائل اجتماعی، ظرفیت‌سازی برای پیمانکاران، تامین نقدینگی و ایجاد زیرساختهای نرم‌افزاری و سخت‌افزاری را می‌طلبد که با حمایتها و پیگیریهای مستمر و استفاده از توان همکاران پیمانکار، کارگزاری و بعضا نیروهای اجرایی تعمیرات شبکه، اقدامات مناسبی در این زمینه انجام شده است.

وی اضافه کرد: ایجاد کنترل‌پذیری نقطه به نقطه بار چاههای کشاورزی یکی دیگر از تکالیف شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی است که در این خصوص نیز قراردادهای ساخت تابلوهای فرمان پذیر هوایی دیماندی منعقد شده و به صورت مستمر تابلوهای ساخته شده برای نصب به جای تابلوهای زمینی قدیمی به شهرستانها ارسال شده است. 

وی اظهار داشت: از ۸۰۰ دستگاه ارسالی، حدود ۲۰۰ اشتراک چاه کشاورزی دیماندی اعم از اشتراک‌های جدید و قدیم در خراسان رضوی تاکنون مجهز به تابلوهای فرمان پذیر شده‌اند. 

مسوول اجرایی تعویض کنتورهای مشترکین پر مصرف شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی گفت: به منظور تبیین و پیگیری امور مرتبط و بررسی پیشرفت اقدامات علاوه بر جلسات مجازی، بازدیدهای دوره‌ای شهرستانها و تامین‌کنندگان از اواخر سال گذشته در حال انجام است و موضوعات مطرح شده از سوی مدیریتهای برق در جلسات کمیته عالی مورد بررسی قرار می‌گیرد.

تعداد مشترکان برق شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی به جز حوزه شرکت توزیع نیروی برق شهرستان مشهد، یک میلیون و ۲۷۰ هزار مشترک و طول شبکه‌های فشار متوسط و فشار ضعیف این شرکت ۴۲ هزار کیلومتر است.

برچسب‌ها مشهد شبکه توزیع برق خانگی وزارت نیرو

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مشهد شبکه توزیع برق خانگی وزارت نیرو مشهد شبکه توزیع برق خانگی وزارت نیرو شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۷۵۴۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرواز مشهد به تهران هواپیمایی چابهار با تاخیر ۵۰۰ دقیقه ای انجام شد

حسن جعفری گفت: این پرواز به شماره ۸۷۵۹ قرار بود ساعت ۲۱ و ۳۵ دقیقه دیشب انجام شود که به دلیل نقص فنی هواپیما با تاخیر ۵۰۰ دقیقه ای مواجه شد.

وی اضافه کرد: پذیرایی از مسافران در ۲ نوبت انجام شد و مسوولان شرکت هواپیمایی هماهنگی لازم برای انتقال مسافران به سی آی پی را انجام دادند اما مسافران در سالن حضور داشتند و به سالن سی آی پی نرفتند.

مدیر روابط عمومی شرکت فرودگاه های خراسان رضوی ادامه داد: پس از رفع نقص، این پرواز در ساعت پنج و ۵۵ دقیقه صبح امروز انجام شد.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان رضوی مشهد

دیگر خبرها

  • ایمن‌سازی ۷۰ کیلومتر از راه‌های روستایی در برابر سرقت کابل
  • بازدید جمعی از معاونین و مدیران شرکت توزیع نیروی برق استان فارس از واحد‌های مختلف شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی 
  • تاخیر ۵۰۰دقیقه‌ای پرواز مشهد به تهران
  • پرواز مشهد به تهران هواپیمایی چابهار با تاخیر ۵۰۰ دقیقه ای انجام شد
  • صرفه جویی ۸۰۰ هزار متر مکعب آب با انجام اقدامات حفاظتی در بافق و بهاباد 
  • کاهش ۱۵ درصدی تلفات برق در استان کرمانشاه
  • مردم خراسان رضوی سال گذشته ۱۳۶ میلیون کیلووات برق بیشتری مصرف کردند
  • رونمایی از هفت محصول دانش بنیان کشاورزی در دهکده فناوری و نوآوری کشاورزی خراسان رضوی
  • هرمزگان کار نگهداری ۱۰۰۰ کیلومتر نوار ساحلی توزیع برق را برعهده دارد
  • باد و باران باعث خسارت به ۳۷ اصله پایه شبکه برق سیستان و بلوچستان شد