Web Analytics Made Easy - Statcounter

شاهکارهای فدراسیون موقت تمامی ندارد و در تمام این دسته گل ها هم امضای دبیرکل مورد اعتماد شهاب عزیزی خادم دیده می شود

در حالی که پرسپولیس هنوز 6.5 میلیارد تومان به پدیده بدهکار است، امروز نامه عجیبی از فدراسیون فوتبال به این باشگاه مشهدی رسید مبنی بر اینکه آن ها تمام مطالبات شان را گرفته اند و دیگر حق پیگیری پرونده بدهی یحیی گل محمدی را ندارند!

به گزارش طرفداری، یک نامه عجیب از فدراسیون فوتبال، مسئولان باشگاه پدیده را شگفت زده کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در حالی که این باشگاه هنوز بابت رضایت نامه یحیی گل محمدی 6.5 میلیارد تومان از پرسپولیس طلبکار است، امروز نامه ای از فدراسیون فوتبال با امضای دبیرکل به دست مدیران باشگاه پدیده رسید که در آن آمده بود:

باشگاه پدیده تمام مطالباتش را از پرسپولیس دریافت کرده و پرونده رضایت نامه یحیی گل محمدی مختومه شده است.

باشگاه مشهدی بلافاصله این نامه را پیگیری کرد و متوجه شد از کمیته تعیین وضعیت نامه ای به کمیته انضباطی رفته و گزارش شده پرسپولیس دیگر به پدیده بدهی ندارد و کمیته انضباطی هم بر مبنای گزارش دریافتی از کمیته تعیین وضعیت حکم به مختومه شدن پرونده داده است.

اسماعیل حیدرپور، مدیرعامل باشگاه پدیده با تایید این خبر به رسانه طرفداری گفت:

از دیدن نامه شوکه شدم. بلافاصله موضوع را پیگیری کردم و متوجه شدم خوشبختانه اشتباهی رخ داده است. با جناب نورشرق، رییس کمیته تعیین وضعیت حرف زدم، ایشان هم از اینکه چنین نامه ای از طرف کمیته تعیین وضعیت به دست کمیته انضباطی رسیده بود، متعجب شد. به هرحال دوستان محبت کردند و یک اصلاحیه روی نامه قبلی زدند. طبق اصلاحیه جدید پرسپولیس فقط 48 ساعت مهلت دارد بدهی اش به باشگاه پدیده را تسویه کند.

حیدرپور ادامه داد:

پرسپولیس دو میلیارد تومان قبل از عید، یک میلیارد تومان بعد از عید و پانصد میلیون تومان ماه قبل به ما پول داد و 6.5 میلیارد تومان هنوز بدهکار است. اگر آن ها این مبلغ را به موقع پرداخت کرده بودند ما تیم مان را تقویت می کردیم و حالا در لیگ برتر حضور داشتیم. آن ها نه بدهی خود را دادند و نه حتی حاضر شدند یک بازیکنی که توافق کرده بودند را در اختیار ما قرار بدهند. امروز وقتی دیدم پرونده مختومه شده، تعجب کردم. البته خوشبختانه معلوم شد اشتباهی رخ داده اما همچنان معتقدم فدراسیون فوتبال باید بررسی کند تا به ریشه اشتباه برسد. مگر می شود بدون اطلاع رییس کمیته تعیین وضعیت یک نفر از طرف این کمیته نامه ای برای کمیته انضباطی بنویسد؟ جناب نورشرق اصلا از این نامه خبر ندارد. باید معلوم شود چه کسی بدون اطلاع رییس کمیته تعیین وضعیت این گزارش دروغ را به کمیته انضباطی داده و باعث صدور یک حکم اشتباه شده است. ما چیز زیادی نمی خواهیم، فقط حقی که از ما ضایع شده را پیگیری کردیم. تعجب من از این بود که چطور این نامه را دبیرکل فدراسیون هم امضا کرده است. یعنی یک نفر این نامه را نخوانده و متوجه متن اشتباه آن نشده است؟

مطابق پیگیری ها رسانه طرفداری فدراسیون فوتبال نامه ای که به اشتباه برای پدیده رفته بود را اصلاح کرده و حالا یک مهلت 48 ساعته برای پرسپولیس تعیین کرده است. مطابق قانون اگر پرسپولیس ظرف 48 ساعت 6.5 میلیارد تومان بدهی اش به باشگاه پدیده را نپردازد با جرایم تازه مواجه می شود.

مدیرعامل پدیده با تایید این خبر به طرفداری گفت:

قانون می گوید ابتدا باید جلوی بستن قرارداد پرسپولیس گرفته شود، سپس کسر امتیاز از این تیم مطرح است و درنهایت پرسپولیس در صورت بی توجهی به حکم صادره، به دسته پایین تر سقوط می کند. البته اگر اراده ای برای اجرای حکم وجود داشته باشد. پیش از این پرسپولیس بدهی اش را به ما نپرداخت و دیدیم هم بازیکنان خود را ثبت کرد و هم امتیازی از این تیم کسر نشد. امیدواریم حالا که فصل به پایان رسیده و پدیده بابت این موضوع ضرر بزرگی دیده، حداقل از لحاظ مالی به ما ضربه جدیدی نزنند و بدهی شان را بعد از چند سال بپردازند.

اخبار داغ 

تعجب اماراتی‌ها از تاثیر مجازی مجیدی در باشگاه اتحاد کلبا استوری سردار آزمون و کری خوانی برای بیرانوند: خسته از گلزنی به بیرو! / فیلم دلداری دادن متئو لاهوز به الکساندر زینچنکو پس از ناکامی اوکراین در رسیدن به جام جهانی / عکس کریستیانو رونالدو گل دوم خود مقابل سوئیس را به مادرش تقدیم کرد/عکس

منبع: طرفداری

کلیدواژه: کمیته تعیین وضعیت فدراسیون فوتبال میلیارد تومان کمیته انضباطی باشگاه پدیده گل محمدی نامه ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۷۵۷۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تلاش ۴ ساعته نجاتگران هلال احمر برای یافتن مفقودی در دره انبی، روستای انبی ارومیه 

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،حمید محبوبی؛ مدیرعامل هلال احمر آذربایجان غربی گفت:ساعت ۱۳:۱۲ روز شنبه ۱۵ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ گزارشی مبنی بر گم شدن یک نفر در دره انبی روستای انبی به مرکز کنترل و هماهنگی عملیات جمعیت هلال احمر اعلام شد.

  وی افزود:نجاتگران پایگاه امداد و نجات سیلوانا شهرستان ارومیه پس از دریافت گزارش حادثه وکسب اطلاعات از آخرین موقعیت مکانی، بلافاصله با تجهیزات کوهستان به محل حادثه اعزام شدند.    مدیرعامل هلال احمر آذربایجان غربی  گفت:پس از ۴ساعت صعود در ارتفاعات سخت گذر، ساعت ۱۷:۱۱ با دسترسی به مفقودی، وی به صورت ایمن به پایین ارتفاعات انتقال یافت.

دیگر خبرها

  • تلاش ۴ ساعته نجاتگران هلال احمر برای یافتن مفقودی در دره انبی، روستای انبی ارومیه 
  • محرومیت ۱۰ ساله هوادار سپاهان
  • احضار دو مسئول پرسپولیس وسپاهان به کمیته انضباطی
  • احضار مجدد مدیران سپاهان و پرسپولیس به کمیته انضباطی
  • اعلام رای کمیته انضباطی فدراسیون درباره هوادار خاطی
  • اعلام رای کمیته انضباطی فدراسیون درباره هوادار خاطی/ ۱۰ سال محرومیت برای هوادار سپاهان
  • احضار دو مدیر پرسپولیس و سپاهان به کمیته انضباطی
  • احضار مدیران پرسپولیس و سپاهان به کمیته انضباطی
  • یک پرسپولیسی و یک سپاهانی به کمیته انضباطی احضار شدند
  • دو مدیر سپاهان و پرسپولیس در کمیته انضباطی