Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، حجت‌الاسلام والمسلمین عبدالرضا پورذهبی روز سه شنبه در نشست بررسی ابعاد شخصیتی حضرت امام خمینی(ره) در دانشگاه آزاد اسلامی واحد سنندج  با ابراز تأسف از اینکه نسل جوان امروزی اطلاعات کافی از تاریخ و دوران انقلاب ندارند، اظهار داشت: رهبر معظم انقلاب در سال ۹۴ در دیدار با رؤسای دانشگاه‌ها فرمودند «تاریخ را مطالعه کنید» که یکی از مشکلات کنونی این است که افکار سیاسی داریم اما از تاریخ کشور اطلاعات کامل نداریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بر لزوم تحقیق تاریخ گذشتگان تاکید کرد و گفت: آشنایی با اهداف و اندیشه‌های امام خمینی(ره) نیازمند مطالعه تاریخ انقلاب است که می تواند در نگرش نسل جوان و نوجوان موثر باشد.

نماینده ولی‌فقیه در کردستان با تاکید بر ضرورت مرور انقلاب اضافه کرد: باید اساتید دانشگاهی فساد، دیکتاتوری، ظلم، بی‌هویتی و بی‌ثباتی دوران رژیم پهلوی را برای جوانان امروزی بازگو کنند.

وی با بیان اینکه شناخت ماهیت رژیم پهلوی، نیازمند مطالعه است افزود: مطالعه تاریخ برای اساتید دانشگاه یک امر ضروری است.

پورذهبی با اشاره به اینکه طرح برخی از ادعاهای مردود و بدون پشتوانه در جامعه به‌خاطر عدم اطلاع از تاریخ است، اظهار داشت: پیوند سیاست با معنویت، اعتقاد راسخ به نقش مردم، رویکرد بین‌المللی و جهانی با جلوه اسلام، پاسداری از ارزش‌ها، شهادت و جهاد و برقراری عدالت اجتماعی از جمله دستاوردهای انقلاب و حضرت امام‌خمینی(ره) است.

نماینده ولی‌فقیه در کردستان با بیان اینکه سیاست کشور باید با معنویت پیوند بخورد، یادآور شد: واقعیت‌ها و رشادت‌های دوران گذشته برای دانشجویان بازگو شود.

در حال حاضر ۱۲ هزار و ۳۰۰ دانشجو در دانشگاه آزاد اسلامی کردستان مشغول به تحصیل هستند که حدود ۲ هزار و ۹۹۰ نفر آنان مربوط به مقاطع تحصیلات تکمیلی و دکترا است.

دانشگاه آزاد اسلامی واحد سنندج نیز هفت هزار و ۵۰۰ دانشجو دارد.

برچسب‌ها کردستان دانشگاه آزاد اسلامی امام خمینی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کردستان دانشگاه آزاد اسلامی امام خمینی کردستان دانشگاه آزاد اسلامی امام خمینی دانشگاه آزاد اسلامی امام خمینی ره

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۷۵۸۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قدردانی نماینده ولی فقیه از کارگران استان قزوین+ تصاویر

حجت الاسلام و المسلمین عابدینی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه قزوین به مناسبت روز کارگر با حضور در سه واحد تولیدی، با اهدای گل این روز را به کارگران زحمتکش تبریک گفت.

وی بیان کرد: شما افسران صنعتی و سربازان امام زمان (عج) در این عرصه هستید و برای نایب امام زمان (عج) سربازی می‌کنید.

امام جمعه قزوین اضافه کرد: کارگران از دوران مبارزات انقلاب تا دفاع مقدس و پس از آن همیشه در صف مقدم دفاع از عزت ملی هستند.

حجت الاسلام و المسلمین عابدینی گفت: تولید کالای با کیفیت موجب جلب اعتماد مردم، ارتقای معیشت و امنیت شغلی خود و رونق اقتصادی در کشور می‌شود.

شرکت‌های سپهر الکتریک، بهمن دیزل و کاشی الوند، سه واحد تولیدی بود که امام جمعه به مناسبت روز کارگر در آنها حضور یافت و روز کارگر را تبریک گفت.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • برپایی کلاس درس دانشجویان دانشگاه آزاد در باغ موزه دفاع مقدس
  • قدردانی نماینده ولی فقیه از کارگران استان قزوین+ تصاویر
  • نشست نماینده ولی فقیه در کردستان با تشکل های کارگری و کارفرمایی
  • مهاجرت معکوس در ۲۰۰ روستای کردستان از دستاوردهای دولت سیزدهم است
  • ضرورت استحکام بخشیدن به اعتقادات و تفکرات اسلامی
  • همایش بین‌المللی اندیشه‌های قرآنی رهبر معظم انقلاب چهارشنبه در قم 
  • دیدار مدیران مؤسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی(س) با رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان اصفهان+تصاویر
  • روحیه عقیدتی میان نیروهای انقلابی تقویت شود
  • رویکرد سپاه کردستان اعتقادی است
  • سپاه مقدس‌ترین نهاد و ناموس انقلاب اسلامی است