Web Analytics Made Easy - Statcounter

بهزاد بامری گفت: در اثر آتش‌سوزی یک آغل در دهستان چاه علی بخش جلگه چاه هاشم شهرستان دلگان ۲۳۰ راس گوسفند به دلیل نامعلومی در میان شعله‌های آتش سوختند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ بهزاد بامری، فرماندار شهرستان دلگان در گفت و گو با خبرنگار عصرهامون با اشاره به اینکه این آتش سوزی عصر روز گذشته دوشنبه ۱۶ خرداد ماه جاری رخ داده است بیان کرد: از ۲۳۰ راس گوسفند حریق شده، ۱۵۰ راس دام تلف  و ۸۰ راس دیگر دچار سوختگی شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی  افزود: محل حادثه یک قطعه زمین به وسعت حدود ۴۰۰ متر و با با فنس‌های فلزی که در آن حدود ۴۰۰ گوسفند نگهداری می‌شد و سایبان این محل از برگ و شاخه های خشک درخت خرما و حالت کپری ایجاد که با شروع آتش سوزی و گرمای بیش از حد هوا و وزش باد آتش شعله ور می شود.
 
فرماندار دلگان با بیان اینکه تاکنون علت اصلی این آتش سوزی مشخص نشده است، تصریح کرد: وزش باد و گرمی هوا موجب پیشروی آتش و محاصره گله گوسفندها در آغل شد.

 افزایش وسعت آتش سوزی ها به دلیل عدم تجهیزات آتشنشانی در روستاها

وی با اشاره به عدم وجود خودروی آتش نشانی در محل روستا گفت: در روستای جلگه چاه هاشم، جایگاه آتش نشانی احداث شده اما خودروی آتش نشانی به دلیل کمبود اعتبارات موجود نیست و احتمالا در سال آینده یک دستگاه خودرو به این محل اختصاص یابد.

بامری ادامه داد: نزدیکترین جایگاه آتش نشانی به این روستا ۴۰ کیلومتر است که اگر به این ساختمان احداث شده خودرو و تجهیزات اختصاص یابد در کمترین زمان ممکن به محل حادثه اعزام و خسارت ها جانی و مالی کمتری را شاهد خواهیم بود.

وی با اشاره به افزایش تعداد حریق های روستاهای دلگان گفت: یکی از بی احتیاطی هایی که روستاییان با آن مواجه هستند اتصالات برق از وسط شاخ و برگ های درختان خرما است و این برگ ها در صورت خشک شدن قابلیت اشتعال بالایی دارند.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: آتش نشانی آتش سوزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۷۵۸۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جزییات آتش‌سوزی گسترده یک کارگاه ۲۰۰۰ متری در جنوب تهران

به گزارش خبرگزاری مهر، جلال ملکی درباره جزئیات آتش‌سوزی گسترده یک کارگاه ۲۰۰۰ متری در جنوب تهران با بیان اینکه این کارخانه تولید مبلمان پلیمری در شهرک صنعتی شمس آباد بود، گفت: این حادثه عصر امروز رخ داد که شعله‌های آتش بیش از ۶۰ درصد این فضا را دربرگرفته بود

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی تهران از ورود آتش نشانی به محل آتش سوزی خبر داد و گفت: از گسترش آتش جلوگیری شد و حریق اطفا شده است.

وی با اشاره به اینکه متأسفانه این حادثه خسارت مالی بالایی برجای گذاشته است؛ گفت: خسارت جانی ناشی از این آتش سوزی نداشتیم.

کد خبر 6090329 علی قدمی

دیگر خبرها

  • آتش‌سوزی در ساختمان اقامتی در خیابان ولی‌عصر(عج)
  • جزییات آتش‌سوزی گسترده یک کارگاه ۲۰۰۰ متری در جنوب تهران
  • آتش سوزی فروشگاه دخانیات در شهرکرد
  • آتش‌سوزی گسترده در یک شهرک صنعتی در جنوب تهران
  • خشم پدر، جان همسر و فرزندش را گرفت
  • مهار آتش سوزی در ساختمان تجاری
  • آتش‌سوزی حوالی بیمارستان هفت تیر مربوط به انبار کارتن بود
  • آتش سوزی گسترده انبار کالا در جنوب تهران
  • آتش سوزی در انبار کالا در جنوب تهران
  • کشف ۱۳ گوسفند قاچاق در خودرو سواری