Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان گفت: سه پرواز نجف، استانبول و شیراز به مقصد تهران به دلیل بدی آب و هوا و وزش تندباد، در فرودگاه شهید بهشتی اصفهان فرود آمدند.

منصور شیشه فروش عصر سه‌شنبه گفت: پرواز ایران ایر ایرباس ۳۱۰ با شماره پرواز ۷۱۸ مسیر استانبول- تهران به علت دید پایین و وزش تندباد در فرودگاه امام(ره) تهران عصر امروز در فرودگاه شهید بهشتی اصفهان سالم فرود آمد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: به علت تکان‌های ناشی از تندباد یک مهماندار و یک مسافر از ناحیه دست و شانه اسیب دیده و توسط امبولانس فرودگاه اصفهان به مرکز درمانی اعزام شدند.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان اظهارداشت: همه مسافران سالم هستند و در سالن ترانزیت فرودگاه حضور دارند که پس از ایجاد شرایط پرواز، این هواپیما به مقصد تهران پرواز خواهد کرد.

وی همچنین اضافه کرد: بعدازظهر امروز نیز پرواز ۷۳۷ کاسپین مسیر نجف- تهران و پرواز فلای پرشیا مسیر شیراز- تهران به دلیل دید پایین در فرودگاه‌های امام(ره) و مهرآباد در فرودگاه اصفهان به زمین نشست و بعد از ساعتی به مقصد تهران پرواز کرد.

منبع: فردا

کلیدواژه: پرواز مقصد تهران مقصد تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۷۶۲۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز ۵ پرواز فوق العاده فرودگاه بجنورد

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای خراسان شمالی قرار است از امروز پنج نوبت پرواز فوق العاده، از تهران به بجنورد و برعکس برقرار شود.

به گفته قدمگاهی مدیر فرودگاه بجنورد با پرواز هواپیمای ای تی آر ۷۲ ایران ایر و فوکر ۱۰۰ ایران ایر، از تهران به مقصد بجنورد آغاز می شود. این پروازها با توجه به حضور تجاز استان در نمایشگاه توانمندی های صادراتی کشور صورت می گیرد.

این نمایشگاه امروز در تهران گشایش یافت.

دیگر خبرها

  • آغاز ۵ پرواز فوق العاده فرودگاه بجنورد
  • آغاز ۵ پرواز فوق العاده فرودگاه بجنورد از امروز
  • برنامه پرواز‌های فرودگاه شیراز؛شنبه هشتم اردیبهشت
  • برنامه پرواز‌های فرودگاه اصفهان(۸ اردیبهشت ۱۴۰۳)
  • انجام ۲ پرواز به مقصد مدینه منوره
  • برنامه پرواز‌های فرودگاه اصفهان در روز جمعه هفتم اردیبهشت ۱۴۰۳
  • تغییر مسیر پرواز تهران- زاهدان
  • تغییر مسیر پرواز مسیر تهران زاهدان مشهد بعلت شرایط نامساعد جوی
  • تغییر مسیر پرواز تهران-زاهدان-مشهد
  • برنامه پرواز‌های فرودگاه اصفهان در روز پنجشنبه ششم اردیبهشت ۱۴۰۳