Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار شهری خبرگزاری فارس، درباره مجید آرون درباره خسارات اولیه طوفان در پایتخت اظهارداشت: گزارش‌های اولیه سطح مناطق از سقوط و یا شکستگی چندین مورد درخت خبر می‌دهد ، همچنین تاکنون مواردی از سقوط تابلو و شکستگی چراغ راهنمایی و رانندگی گزارش شده است.

 به گفته‌ وی گزارش‌های ارسالی تاکنون از مجروح شدن شش نفر از شهروندان در تهران خبر می‌دهد که چهار مورد به صورت سرپایی در محل درمان شده و دو نفر به بیمارستان اعزام شده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بنابراین گزارش ، عدم تردد در مجاورت ساختمان‌های در حال ساخت، تابلوهای مستقر در سطح شهر، تیرهای برق، کابل‌های فشار قوی و عدم تجمع در محدوده و محل وقوع حوادث احتمالی، فاصله گرفتن از شیشه پنجره‌ها ، عدم تردد در محدوده تراس و پشت بام بخشی از توصیه‌های ایمنی در هنگام وقوع طوفان است که شهروندان باید به آن توجه نمایند.همچنین دوری از حصارها، دیوارها، تابلوهای تبلیغاتی، بنرها، داربست‌های فلزی و عدم توقف در این مکان‌ها نیز در هنگام وقوع طوفان توصیه می شود. 

بنا به گزارش هواشناسی، چهارشنبه و پنجشنبه در برخی ساعات برای استان‌های واقع در دامنه‌های جنوبی البرز شامل قزوین، البرز، تهران و سمنان و همچنین استان‌های مرکزی و قم نیز وزش باد شدید و در مناطق مستعد خیزش گرد و خاک پیش‌بینی می‌شود.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: خسارات طوفان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۷۶۲۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصادف مرگبار در محور اندیمشک _دهلران

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، رییس پلیس راه خوزستان گفت:این حادثه ساعت ۱۲:۴۵ دقیقه در محور اندیمشک _دهلران به وقوع پیوست. 

سرهنگ سعید رحیمی افزود:در این حادثه یه دستگاه خودرو کامیون خاور، پژو و پراید با هم برخورد کردند. 

وی ادامه داد: در این سانحه رانندگی چهار نفر جان باختند و ۲ نفر دیگر مصدوم شدند. 

رئیس پلیس راه خوزستان اظهار کرد:این حادثه به علت سبقت غیر مجاز راننده پژو به وقوع پیوست.

سرهنگ رحیمی بیان کرد :رانندگان در هنگام تردد در محورهای استان با احتیاط و توجه به جلو رانندگی نمایند.

 

دیگر خبرها

  • اصلاح هندسی چهارراه خیابان داوران و جلال آل‌احمد در اراک
  • تصادف پراید منجر به فوت عابر پیاده در رشت شد
  • عدم توجه به جلو سبب مرگ عابر پیاده در رشت شد
  • دو کشته و زخمی در سانحه رانندگی محور زرند به رفسنجان
  • لحظه واژگونی تریلی درحال حرکت بر اثر طوفان+ فیلم
  • دوربین‌ های جدید راهنمایی رانندگی، داخل خودرو شما را می‌بینند (+عکس)
  • تصادف مرگبار در محور اندیمشک _دهلران
  • خسارت وقوع طوفان سهمگین در اوکلاهما | ویدئو
  • طوفان سهمگین در اوکلاهما ۳ کشته بر جای گذاشت
  • وقوع طوفان و بارش تگرگ‌های شدید در چین (فیلم)