Web Analytics Made Easy - Statcounter

مس کرمان با دو گل، نماینده‌ لرستان را شکست داد تا عملیات فتح خیبر را در خرم‌آباد به بهترین شکل، انجام داده باشد.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری برنا؛ در هفته پایانی رقابت‌های لیگ دسته اول فوتبال کشور، دو تیم مس کرمان و خیبر در خرم‌آباد به مصاف هم رفتند که در پایان بازی شاگردان فرزاد حسینخانی توانستند با دو گل حریف خود را شکست دهند و سه امتیاز این بازی را هم کسب کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

‌ مس کرمان در این فصل با ۷۰ امتیاز و یک‌امتیاز کمتر از ملوان صدرنشین توانست در اوج شایستگی عنوان نایب قهرمانی مسابقات را از آن خود کند.

 گل‌های مس کرمان را در این بازی عارف زینلی و میثم به ثمر رساندند.

عارف زینلی برروی ارسال احمد نصیری از روی نقطه کرنر، با یک ضربه سر عالی گل اول را برای مس در دقیقه ۴۴ به ثمر رساند تا در این بازی هم نارنجی‌پوشان پیش بیفتند.

میثم آقایی نیز در یک حرکت عرضی توانست در دقیقه ۹۴ توپ را به تور دروازه خیبر بچسباند تا مس با نتیجه ۲ بر صفر حریف مدعی خود را شکست دهد.

انتهای پیام

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: مس کرمان خیبرخرم آباد میثم آقایی فرزاد حسینخانی باشگاه مس کرمان صعود مس کرمان مس کرمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۷۶۶۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اهدای عضو جوان ۲۲ ساله کرمانی

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمان گفت: کبد مرد جوان ۲۲ ساله اهل و ساکن کرمان که بر اثر حادثه تصادف دچار مرگ مغزی شده بود، به یک بیمار نیازمند دریافت عضو اهدا شد.

مهدی احمدی‌نژاد در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در کرمان، اظهار کرد: عمل پیوند عضو صبح امروز _جمعه، هفتم اردیبهشت_ انجام و کبد محروم امیر حسین ربیعی ۲۲ ساله اهل و ساکن کرمان که در اثر حادثه تصادف دچار مرگ مغزی شده بود، برای پیوند به شیراز منتقل و به یک بیمار نیازمند دریافت عضو اهدا شد.

وی افزود: زنده‌یاد ربیعی چهار روز قبل بر اثر سانحه تصادف به بیمارستان شهید باهنر منتقل و علی‌رغم تلاش‌های کادر درمان دچار مرگ مغزی شده که پس از تأیید مرگ مغزی و رضایت اهدا عضو از خانواده، کبد وی جهت پیوند به شیراز منتقل شد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمان تصریح کرد: علاوه بر کبد، قسمتی از استخوان زانوی اهداکننده عضو نیز جهت ترمیم به سه بیمار که مشکل حرکتی در زانو داشتند، برداشته شد تا به متقاضیان پیوند زده شود.

وی با بیان اینکه تاکنون ۲۲۰ اهدای عضو در استان کرمان انجام شده است، از تلاش‌های مسئول و هماهنگ‌کنندگان واحد فراهم‌آوری اعضای پیوندی کرمان، کادر جراحی، ارتوپدی و بیهوشی و کادر پرستاری بخش‌های جراحی و آی سی یو و همکاران اتاق عمل بیمارستان شهید باهنر تشکر کرد.

کد خبر 748028

دیگر خبرها

  • پرسپولیس حریف گربه سیاه نشد/ حضور یک تیم از لیگ دسته اول
  • اهدای عضو جوان ۲۲ ساله کرمانی
  • جریمه یک میلیاردی خیبر خرم آباد در کمیته انضباطی
  • پیکان‌سواری مس رفسنجان زیر باران/ صعود نارنجی‌پوشان به مرحله بعد جام‌حذفی
  • سپیدپوشان ملوان میزبان نارنجی پوشان سایپا
  • کمیته انضباطی؛ خیبری‌ها 100 میلیون جریمه شدند
  • لیورپول با این وضع جایی در کورس قهرمانی ندارد
  • دبل عجیب به سبک مدافع پیش‌تاخته!
  • شکست تدارکاتی استقلال از حریف لیگ یکی
  • تیم ژاپنی حریف العین در فینال لیگ قهرمانان شد