Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت‌الاسلام علی توسلی روز سه‌شنبه در حاشیه آیین زیارت پرچم متبرک ثامن الحجج (ع) توسط مردم مومن و دوستدار اهل بیت (ع) میاندوآب که در مصلای امام خمینی(ره) این شهرستان برگزار شد، گفت: تعداد این کاروان‌ها در استان‌ها بنا به اقتضای هر استان متفاوت است به طوری که در برخی سه، چهار و در برخی استان‌ها از جمله آذربایجان‌غربی ۲ کاروان حضور دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او گفت: هدف از سفر معنوی این کاروان های در کشور، گرداندن پرچم مقدس امام رضا (ع) در شهرها و روستاهای مختلف و پراکنده کردن عطر آن امام رئوف است.

او گفت: همچنین کسانی که توفیق نداشتند در این ایام زائر امام رضا (ع) باشند از راه دور حرم مطهر آن حضرت را زیارت می کنند.

حجت‌الاسلام توسلی با بیان اینکه زیارت به معنای اتصال قلبی با امام معصوم (ع) است، گفت:هر کجا این اتصال برقرار شود اتصال قلبی برقرار می‌شود و به برکت نگاه پدرانه و مهربانانه امام رضا (ع) بسیاری از گره‌ها و گرفتاری‌های زندگی افراد برطرف می‌شود.

روحانی کاروان زیر سایه خورشید گفت: کاروان زیر سایه خورشید در مراکز مختلف از جمله زندان‌ها و بیمارستان‌ها حضور می‌یابد که بیماران و مددجویان با زیارت و مشاهده پرچم متبرک بارگاه ملکوتی ثامن الحجج (ع) روحیه معنوی پیدا کرده و زمینه‌ای برای شفای همه آنها شود.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان غربی ارومیه

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کاروان زیر سایه خورشید زائر امام رضا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۷۶۸۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعزام زائران کرمانی به سرزمین وحی پس از ۹سال + تصاویر

محمد علی ایرانمنش گفت: با تلاش و پیگیری‌های انجام شده به همت سازمان و حج و زیارت، وزارت امور خارجه و اعلام شرکت هواپیمایی ایران‌ایر مبنی بر موافقت با مجوز‌های پروازی، اعزام زائران عمره  در کرمان پس از ۹ سال امروز انجام شد.

وی افزود: برای استان کرمان، ۳ کاروان ۸۵ نفره در قالب یک پرواز تخصیص داده شد و توزیع این کاوران‌ها براساس امتیاز و تعداد زائران ثبت نامی که زودتر واریز وجوه داشتند به شهر‌های کرمان یک کاروان، رفسنجان یک کاروان و زرند یک کاروان صورت پذیرفت که براساس لیست ابلاغی سازمان با زائران مشمول تماس گرفته شد و این زائران در کاروان‌های بیان شده ثبت نام شدند.

مدیر حج و زیارت استان کرمان تصریح کرد: با برنامه ریزی به عمل آمده و پس از صدور روادید، اعزام زائران کرمانی به حج عمره در قالب یک پرواز از ایستگاه پروازی کرمان انجام شد.

وی بیان داشت: مدت سفر حج عمره، ۱۰ روزه و هزینه سفر، بین ۴۲ تا ۴۳ میلیون تومان است.

 

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • سخنگوی مرکز مبادله طلا و ارز:سکه‌های حراج شده استاندارد بانک مرکزی هستند/مراقب فریب سودجویان باشید
  • ۳۹ کاروان از گلستان برای مناسک حج تمتع اعزام می شوند
  • اعزام زائران کرمانی به سرزمین وحی پس از ۹سال + تصاویر
  • اعزام نخستین کاروان حج عمره استان سمنان
  • نهاوند میزبان پرچم متبرک حرم رضوی
  • بررسی آخرین وضعیت کشتی توقیف شده اسراییلی حامل پرچم پرتغال | امیر عبداللهیان: موضوع انسانی رهایی خدمه کشتی، مورد توجه جدی ماست
  • ۱۰۵۵ قزوینی به حج تمتع اعزام می‌شوند
  • اعزام ۱۷۰ نفر به حج عمره پس از ۹ سال
  • اعزام ۲ کاروان ۸۵ نفره از کرمانشاه به حج عمره
  • نخستین کاروان حج عمره استان سمنان اعزام شد